ברוכים הבאים

ברוכים הבאים ../images/Emo140.gif

לפורום war4ring. פורום המשחק בעברית.. כאן המקום לשאלות, ברורים, תהיות, ארגון ותמיכה בהכנה למשחק שיערך בפסח. עוד על המשחק תוכלו לקרוא באתר המשחק (קישור קבוע בטג-ליין). בתקווה להמון עבודה פורה
האוצר
 

linory

New member
הו איפה איפה?

Where is the game? Have the closed the exact location? what is the size of the land allocated for our use... in other words, how big is the game - land-wize?
 
איפה כמה ולמה

גודל אתר המשחק עוד לא נסגר סופית עם קק"ל. מיקום המשחק נמחק מטעמי בטיחות וימחק מכל הודעה מעכשיו לאלתר. לכשכל הפרטים יסגרו יתפרסמו גם מפות והקצאות אזורים לקבוצות ולערים השונות. למה דווקא הגודל מטריד אותך (הוא לא קובע.. )
 

נאוורעל

New member
ברכות על היוזמה שלך, בעיקר.

באמת. לו היה לי כובע, הייתי מסירה אותו, ולו היה לי קצת יותר זמן הייתי משקיעה אותו במשחק הזה. אם תזדקקי לעזרה בנושא עיצוב או הפקת תפאורה, אביזרים ותלבושות, אני אשמח. ושוב, מחיאות כפיים ועשרים מטעני התלהבות על היוזמה! -נאוורעל, מוציאה את האף מפורום משחקי תפקידים
 
כל הכבוד

הפורום נראה מצויין. אני מניחה שעם הזמן הוא יתמלא בשלל עצות (הבנתי, ואולי טעיתי, שבפורום הרוסי יש המלצות לבנית דמות, הכנת תלבושות וכו´). וכמובן, שעם הוספת החלקים שכנראה יעלו בקרוב - כמו חוקי הכלכלה - האתר יראה הרבה יותר טוב.
 
למעלה