ברוכים הבאים

קרן משם

New member
ברוכים הבאים../images/Emo20.gif

אציג את עצמי לטובת מי שלא מכיר אותי
שמי קרן ואני בת 32 אמא לשלישייה שחגגו 5 לפני שבועיים. חיה בהונגריה ה
אחות במקצועי בפירוש לא מתכננת הריון נוסף [אחרי שלב הכמיה לחווייה מתקנת] הקמתי את פורום תאומים ושלישיות [מספר331] לפני 4 שנים בחיפוש אחר מידע בנושא ובעיקר הזדהות. אז [תקופת האבן
] לא היה ניתן למצוא כמו היום. פרשתי מניהולו מרצוני החופשי עקב מיצוי ועייפות החומר. כמו כן הקמתי את אתר הפורום תאומים ושלישיות בעיקר בכדי לתת מענה להריוניות, מה שכן התעייפתי מהעבודה הרבה. אבל כבר אז רציתי להשקיע יותר בהריון מרובה עוברים ובעיקר בהריוניות על מנת לתת מענה מגובש לשאלות וכעת ברצוני לתת גם במה לכך.. לדבר על זה אחת עם השניה לתהות, להתרגש, להזדהות ולשתף במיחושים ובשאלות השונות. הפורום הזה הוקם בשבילכן ולמענכן. הפורום הזה הוא שלב בדרך ליעד כל אחת מכן לחבוק את תאומיכם ולהמשיך הלאה בבטחה לפורום האם תאומים ושלישיות. אדגיש שהפורום הנל הוא לא במקום פורום תאומים ושלישיות אלא בנוסף שהרי ברור לכולנו שנסיון, ייעוץ והכוונה של הורים לתאומים נחוצים לכן. מאחלת
לפורום ויותר מזה הצלחה לחבריו בדרך להשגת היעד
 

איג3

New member
בהחלט במקום...../images/Emo140.gif

תודה ויישר כח! נראה לי בהחלט מתאים להריון פורום שכזה... מקווה שילך טוב לכולן. אני בהריון 3 עם תאומים והרבה חששות... יש לי 2 ילדים: בני 5 וחצי ו3 ורבע... הם יודעים על ההריון אך לא על תאומים... הגדול מתפלל לתאומות בנות... בלי לדעת כלום!
 

michal66

New member
קרנושה../images/Emo24.gif

יפה לך הכחול שוב..
יקירתי, שיהיה
ושהפורום יתמלא דפים
מגיע לך
על הסבלנות,הנכונות והרצון. נשיקות| למתי, ליהיא וליאור... וגם לך
טוב, אז גם לשנדור
 

infusion

New member
בהצלחה לפורום החדש

וכל הכבוד למנהלת הנמרצת.
המאמרים מאוד מוצלחים.
 

טאKילה

New member
מזל טוב לפורום../images/Emo140.gif../images/Emo65.gif

אוךךךך היה שווה למצוא אותך קרן ימקסימה אחת
התגעגעתייייייייייייי
 
../images/Emo50.gifאחותי היקרה..

כפי שמכירה אותך יש לך את הכישרון אוהבת אותך ריקי
 
תתחדשי ../images/Emo13.gif

מזל טוב להקמת הפורום
אני בטוחה שיהיו מי שיעזרו בו. לזקנות כמוני עוד יש מה לתרום? הזכרון שלי כבר לא מה שהיה פעם...
שיהיה בהצלחה
יוד
 

שש12345

New member
מצטרפת בשמחה!

אני בהריון ראשון- אחרי IVF עם תאומים בן ובת. כרגע בשבוע 21 (20+6) ושמחה מאד למצוא עוד בית. (כבר מרגישה בבית בהריון אחרי טיפולים ובתאומים ושלישיות). מקוה להיות קצת יותר פעילה כאן...
 
מזל טוב ו|בהצלחה.|

קרן יקרה, כל הכבוד על היוזמה ועל הנכונות לשתף ולעזור . מקווה שיהיה לי גם מה לתת לפורום .
 
מזל טוב

נראה לי פורום חשוב חבל שלא היה בזמן ההריון שלי אשמח לתת תשובות מנסיוני (בכפוף למגבלות הזמן...)
 
בהצלחה

ממש מאושרת מהרעיון. מקווה להיות כאן הרבה וללמוד לפחות כמו פורום הריון ולידה ותאומים ושלישיות. לי יש בבטן פשוש ופשושה - מקסימים. שבוע 26.
 

מיכלה1

New member
בהצלחה ואשמח לעזור

נראה שכבר לא אכנס לסטטוס של הריונית מרובת עוברים אבל מבטיחה להכנס לפה באופן קבוע ולענות על כל השאלות................. מיכל ארה"ב אמא של יונתן ונעה בני שלוש והילי - בת שלושה חודשים (גם שלישיה ...)
 

enoway

New member
בהחלט מזל טוב! וכבר שאלה למרצרות...

חבשתי שממרומי שבוע 34 כבר מיציתי את שלב שאלות ההריון, ואז הגיע אתמול-- צירים סדירים יופי יופי והפעם בשילוב עם צוואר רך ומחוק קמעה (אם כי עדיין יחסית ארוך ואחורי). הולעטתי תרופות- אחרי עירוי נוזלים קיבלתי פרסולט שלא ממש עזר, ואז את הזריקה שנותנים בכתף מתחת לעור שהספקתי לשכוח את שמה. ולקינוח- זריקה להבשלת ריאות. איזה בעסה. הייתי בטוחה שאני לוקחת עד שבוע 37 בלי למצמץ. מסתבר שהריון תאומים זהים עם מחיצה ככ דקה כמו אצלינו, גם ככה הם בנטיה לסיים בשבוע 35 (אבל ברוח השירשור מלפני כמה שבועות, לא בטוח שאשתף עם זה פעולה). ושאלתי: ישיבה ארוכה ארוכה מול המחשב, על כסא אורטופדי של דר גב, יכולה להזיק? לתרום ללחץ על צוואר הרחם? תודה!
 

איג3

New member
איך יודעים

שאלו תאומים זהים אם יש מחיצה? האם יכול להיות שיש 2 שקים +מחיצה ועדיין הם יהיו זהים? איך יודעים שהם זהים???
 

enoway

New member
יודעים שהם זהים בעיקר על סמך

אולטראסאונד מוקדם משבוע 8. אז עוד לא הופיעה המחיצה והיו סימנים נוספים שהצביעו על כך שהם זהים. בעיקרון, מחיצה דקה ופלואידית כמו אצלינו מצביעה על תאומים זהים, אבל יתכן שיהיו שני שקים נפרדים, שתי שליות נפרדות ומחיצה עבה יותר ועדיין הם יהיו זהים. הכל תלוי במועד שבו התחלקה ל-2 הביצית המופרית. ככל שיותר מוקדם, ככה הם יראו יותר "נפרדים".
 
למעלה