ברוסית זה נשמע טוב יותר...

ברוסית זה נשמע טוב יותר...

בראיון ל-ice שהתפרסם בתחילת החודש, העריך הפרסומאי יגאל רווח כי תוך 6 שנים לא יהיה עוד צורך בפרסום מגזרי ייעודי בשפה הרוסית. כבר כיום, הוא מוסיף, ההתאמה לקהל הרוסי בפרסום נעשית לרוב ברמה המילולית בלבד ולא ברמת המסר. (ויהיה מי שיגיד - מהו מסר אם לא מילים?) עד כאן פרסום בעוד 6 שנים, בחזרה ליחסי ציבור ב-2011 - בישראל ישנו ציבור דובר רוסית חי ובועט. שורה של כלי תקשורת מזינים אותו במידע - וסטי, ערוץ 9, RTVI, zman.com, רדיו רק"ע, רדיו פרוויה ועוד. כלי התקשורת הללו מהווים חלק אינטגרלי מפעילות היח"צ שלי. איך זה אצלכם? פונים למדיה רוסית, או שזה נדחק הצידה?
 
למעלה