בריאות- במחשבה תחילה! סדנאות עפ"י שיטת העבודה

OrlyAum

New member
בריאות- במחשבה תחילה! סדנאות עפ"י שיטת העבודה

בימים אלה המרכז הרפואי תל-אביב משיק תוכנית לקידום בריאות פיזי-נפשי-רוחני חברתי, ליצירת בריאות מיטבית על פי שיטת העבודה של ביירון קייטי. התוכניות מיועדת לציבור הרחבומשלבת תנועה, תזונה, תודעה ותמיכה קבוצתית.

מדברי ד"ר שחר לב ארי, מנהל המרכז לרפואה משולבת- משלימה למטופלי סרטן:

במשך למעלה מ- 15 שנה התנסיתי והוכשרתי במגוון שיטות ומתודות שמטרתן לקדם את הבריאות ואת איכות החיים כולל רפואה סינית, שיאצו, טווינא, צ'י-גונג, מדיטציה (כמורה למדיטציית Whoisin) ומגוון שיטות גוף-נפש. בשנת 2004 חוויתי לראשונה את שיטת העבודה של ביירון קייטי, והושפעתי באופן עמוק מפשטותה ועוצמתה. כמעט סירבתי להאמין למה שעיני ראו, כרטיס צהוב ובו 4 שאלות והיפוכים, בעל השפעה דרמטית על חיי אנשים וזאת תוך זמן קצר מאוד. עוצמה כה רבה, הטמונה בפשטות, הזכירה לי את דברי לאונרדו דה-וינצי: "הפשטות היא התחכום הנעלה" ואת אלברט איינשטיין באומרו: "אלוהים לוקח תמיד את הדרך הפשוטה ביותר".

מאז שהוכשרתי בשיטה, אני עובד עם אנשים רבים, באופן פרטני ובקבוצות, וחוויתי עד כמה שיטת עבודה זו הינה עוצמתית ובעלת יכולת לשנות חיים. רבים מהאנשים שהגיעו לקבוצות גילו באמצעות העבודה דרך חדשה לאהוב את עצמם ולחיות את הרגע בשמחה ובהתרגשות. נוכחתי לשמוע באופן ישיר על משתתפים המספרים כל השפעה המעצימה והמרפאה של ה"שיטת עבודה" על הגוף, הרגש והתודעה, והבריאות".

לאינפורמציה נוספת:
http://www.tasmc.org.il/Be-Well/News/Pages/byron-katie-workshop.aspx
 
למעלה