בריכת שחייה בבאר שבע יש בריכה נורמלית ?

erana28

New member
בריכת שחייה בבאר שבע יש בריכה נורמלית ?

יש את קנטרי קלאב שהיא אחלה בריכה אבל סגורה מחר - הכניסה למנויים בלבד! יש עוד בריכה בעיר פרט לבית החייל (שהיא לא משהו)????? תודה
 

olli3

New member
מנהל
יש בריכות של מגדלים שונים

כמו מגדלי נוף, מגדלי גילת ועוד... בחלקן לא עושים שום בעיה כדי להיכנס. מעבר לכך, יש את בריכת בית יציב, את בריכת האוניברסיטה (אין כניסה חד פעמית, רק כרטיסיות או מנוי או כרטיס סטונדט של בן גוריון). וזהו, לא נראה לי יש עוד, פעם היו, בנו עליהן בניינים גבוהים :(
 

erana28

New member
לא הבנתי ,

אני רוצה ללכת מחר לבריכה עם ילדה בת 4 ואנו גרים ליד מרכז גילת מול המכתש בשכונה ד' אין לי מנוי לאף בריכה , לאיזו בריכה אני יכולה ללכת מחר? אתה יכול לעזור לי בטלפון? תודה נ.ב- בריכה שאתה יודע שפתוחה בוודאות ולא יקרה .
 

olli3

New member
מנהל
לגבי הבריכות כמו בית יציב וכו'...

יש להן את שעות הפעילות שלהן. לגבי הבריכה שיש במגדל גילת (בקומה האחרונה על הגג), אני יודע שבימי חול היא פתוחה מהשעה 5 בערב, מעבר לכך אני לא יודע. יש בריכה במגדלי נוף, היא נמצאת בין כל הבניינים שם, חבר שגר שם אמר לי שלא עושים בעיה בכניסה לשם. *יש לציין שאלו בריכות פרטיות לתושבי המגדלים, אבל מכיוון שאף אחד לא ממש מנסה לבדוק מי רשאי להיכנס ומי לא (לא יודע מה הסיבה לכך שלא בודקים), אז הבריכות האלו הן בגדר "חינם" - זה שלא יודעים עליהן רבים, זה כבר משהו אחר. מבחינת הבריכות שבתשלום, אני מאמין שבית יציב כבר פתוחה וכמובן בית החייל פתוחה. זהו, מעבר לכך אין לי איך לעזור, מצטער.
 

erana28

New member
אוקיי תודה על העזרה ,

ושאלה אחרונה, אני מחפשת בריכה שהיא גדולה ולא פרטית כמו במגדלי גילת ונוף, משהו בסגנון קאנטרי קלאב ולא נראה לי שיש עוד אחת כזו . מה עדיף מבחינת הגודל בית החייל או בית יציב? והאם יש עוד בריכות בסדר גודל דומה בבאר שבע? הצאתי כמה שמות של בריכות מאינטרנט ואין שמץ אם הם קיימות בכלל לא שמעתי עליהם: גני באר שבע, דולפני השלום, שירת האביב ועוד. תודה וחג שמח.
 

olli3

New member
מנהל
אולי רק הבריכה של מלון לאונרדו

אם הם לא שינו את השם שלהם עוד פעם :) בית החייל ובית יציב, נראה לי שבית יציב טיפה יותר גדולה, אבל שתיהן דיי זהות. דולפני השלום זו בריכה פרטית ברחוב שלמה המלך, ממש בשפיץ של הרחוב (הרחוב מתעקל). מדובר בוילה שלבעליה יש בריכה במקום והוא מלמד שם שחיה. גבני באר שבע - הכתובת שייכת לאצטדיון, אולי מדובר על פארק המים שהיה צריך להיפתח סמוך לאצטדיון (בין האצטדיון למקיף א'). זה מקרה חלמאות לשמה, הקימו את המקום עד תום. הבריכות עמדו במקומן, כל המבנים, המגלשות, השבילים נסללו ואפילו דשא הוצב במקום. אך המקום לא נפתח מעולם כך אימי אמרה לי. כשהייתי קטן רציתי ללכת אליה (תמיד היא המקום היה בדרך לדודים שלי שגרים בשכונה ה' והיינו הולכים משם). בקיצור, אולי מדובר על זה ואם לא אז כנראה משהו פרטי. שירת האביב זו חברה שבונה בריכות. פעם היו בריכות ברחבי העיר, הייתה בשכונה א' (איפה שמכללת סמי שמעון היום), הייתה בג' (היכן שאיזור רסקו החדש יושב, איפה שבנק דיסקונט בדיוק). הייתה בריכת גלי באר שבע בצמוד לפארק ד', כיום נשאר רק השריד של הכניסה לבריכה. מאז כולן נעלמו להן, נשארו הקאנטרי, נאות מדבר (שנהרסה לפני שנים ספורות יחד עם המלון), בית יציב, בית החייל והאוניברסיטה. לכן הפתרון האחרון שחשבתי עליו זו הבריכה של מלון לאונרדו, נכנסתי לשם אינספור פעמים, אף אחד לא שאל אותי שום דבר אף פעם. אני יודע שזה לא הכי כיף לבאס ילד/ילדה אבל זו אחלה של בריכה ובאמת שאני לא צופה שיפריעו לכם להיכנס אליה. יש למלונות סוג של סטטוס כזה שלא מציקים לאורחים בקטע של הבריכה.
 

erana28

New member
סבבה תודה,

ננסה את בית יציב אין הרבה אופציות בעיר הזו.
 

durdur1

New member
רק תיקון טעות קטנה

הבריכה שהייתה בג', הייתה איפה שמלון לאונרדו נמצא היום. בקשר לבריכה בד', בנו על חורבותיה 2 מגדלים והפסיקו באמצע. בסיום הפרוייקט הוא אמור לכלול עוד 2-3 מגדלים. ואתה רציני בקשר לזה שאפשר להכנס בחינם לבריכה בלאונרדו ואף אחד לא ישאל כלום?
 

durdur1

New member
וואלה...תודה, ננסה את זה בהזדמנות

למרות שבדר"כ אני מעדיף את הים
 
למעלה