ברכות למצטרפים החדשים

נשמת

New member
../images/Emo140.gif ברכות לפורום החדש.

אני רואה פה פוטנציאל גדול ואני אשמח לקחת כאן חלק. בוגרת מגמת פסיכולוגיה-סוציולוגיה, לקראת גיוס. בהצצה ראשונה הבחנתי במס' לא מבוטל של תלמידים במגמה. אני כאן לתת מענה לכל מי שיצטרך, ובכלל. המון הצלחה, הגשמה ופריחה
 
אהלן, קוראים לי מאיה

ואני מרגישה שיש לי כשרון בהבנת אנשים לעומק והשאת עצות טובות...(את זה אתם תחליטו) יכול מאוד להיות שזה בגלל הרבה ארועים שעברתיי בחיי יכול להיות שזה לטובה מבחינה מסויימת ויכול להיות שזה עובד לרעה מבחינות אחרות.. שמחה להצטרף לפורום
 

MikeR

New member
שלום לכולםםםם...באמת הגיע זמן

לפתוח פורום כזה בתפוז..ח.. אז.. גם אני מצטרף חדש לפורום...שמי מייק, 17, חיפה, לומד מד"ח בבי"ס..
וגם כמובן מתעניין במקצוע/ות ויש מצב ללמוד זאת בעתיד..
 

shirley84

New member
מזל טוב על הפורום../images/Emo70.gif

אולי אני אקפוץ לבקר מדי פעם, אבל רק בתנאי שאני לא אפרוש מלימודי פסיכולוגיה בגלל הסטטיסטיקה קודם
בעעע...
 

exterior

New member
דווקא פיזיולוגית התברר כקורס מאוד

מעניין- עד כדי כך שהתחלתי לחשוב ברצינות על נירו-פסיכולוגיה. גם לזה צריך מתאם גבוה כמו לקלינית אבל.... :)
 

eladino

New member
הוא מעניין אבל מאוד מורכבבב

אתה יודע אולי אם יש יחס בין ציון המתא"ם לממוצע? נגיד שככל שהממוצע גבוה יותר כך המתא"ם יכול להיות נמוך יותר ? (כמו בגרות ופסיכומטרי)
 

דיסוצ

New member
לא עשית את המתאם, נכון?

אין שום קשר בין ציון המתאם לכל דבר אחר. כלום. אה, וגם אם היה, לא היינו יודעים כי אף אחד (=המרכז הארצי לבחינות והערכה) לא טרח לבדוק את זה.
 

exterior

New member
אולי בחיפה, וגם זה בספק. אני יודעת

שזה ממש לא שקלול בין שני בציונים, למתאם יש משקל ממש ממש גבוה, והוא בלתי תלוי בציון התואר הראשון, כיוון שועדת הקבלה יוצאת מנקודת הנחה שכל מי שנרשם ציון התואר שלו מתשעים ומעלה. לגבי חיפה, יש מעין שקלול אך הם לא מרחיבים בנושא. חיפה וגם בר-אילן דורשים מתאם נמוך יותר כל עוד יש רקע טיפולי עשיר ביותר. אני קראתי את התחת בשלוש השנים והממוצע תואר הראשון שלי הוא 97.5ת ועכשיו אני מבינה שזה ממש לא שם אותי בעמדה טובה יותר ממש שהציון שלי 91. כיוון שמה שקובע הוא המתא"ם. וזהו זה.
 
שאלה...

היי, אני אורלי לומדת בכיתה י'. שנה הבאה אני לוקחת מגמת פסיכולוגיה, מה אני אלמד שם? יש למישהו מושג? ועוד שאלה, מה הדרישות לקבלה לאוניברסיטה, אם אני רוצה לללמוד פסיכולוגיה בהמשך. תודה מראש..
 

MikeR

New member
תשובה

מגמת פסיכולוגיה - תלמדי: מהי הפסיכולוגיה, תחומי העיסוק שלה, תהליכי למידה של האדם, אינטליגנציה, מוטיבציה וריגוש, אישיות האדם, לחץ, ומה שתלמדי כנראה בשנה אחרי זה - בי"ב: פסיכולוגיה התפתחותית ופסיכו' חברתית. דרישות לקבלה לאוניברסיטה - זה תלוי באונ', מה שכן את חייבת פסיכומטרי טוב, לא של איזה 700 ומשהו כמו שצריך לרפואה, אבל בסגנון הזה, 600 אולי אפילו 500, יכול להיות, תלוי באוניברסיטה, את צריכה לברר, וכמובןן תעודת בגרות!
 

exterior

New member
ממש לא. תואר ראשון בפסיכולוגיה

צריך פסיכומטרי מעל 740 ובגרות מעל 10.3 עצוב אבל נכון
 
ממש ממש ממש לא נכון

לחברה שלי יש ממוצע בגרויות 104-103 ופסיכומטרי 667, ומבדיקה קלה באתרים השונים היא מתקבלת לפסיכולוגיה בכל האונ' מלבד העברית.
 

eladino

New member
שלום אני סטודנט לפסיכולוגיה, איזה

יופי שפתחו פה פורום כזה סופסוף
 

L L B

New member
אני התחלתי ללמוד פסיכולוגיה

מאז שהתחלתי טיפולים פסיכולוגים...
, אנ'לא לומדת פסיכולוגיה, אבל שוקלת בכובד ראש. נמשכת לנושא כמו לאש... אולי בזכות הפורום אשתכנע אחתיל ללמוד סוף כל סוף מאשר לקרוא חומר בכל נושא שקשור יום-וליל... אז המונים של הצלחה לפורום החדש-דנדש
L.L.B
 
למעלה