ברכות למצטרפים החדשים

EROTOMANIA

New member
אווו, פסיכולוגיה ../images/Emo9.gif

היי, אני קים, בת 18. גרה בקייפקוד, מסצ'וסטס, ארה"ב. למדתי פסיכולוגיה בתיכון. עכשיו אני בשנה הראשונה שלי בקולג', Psychology Major, לומדת לAssociates Degree... תואר ראשון? :\ קצת קשה לי לתרגם דברים מאנגלית לעברית. בכל אופן התחום שאני מעוניינת בו הוא ייעוץ בגיל ההתבגרות. בכלל אני אוהבת פסיכולוגיה והתלהבתי כשראיתי שנפתח פורום כזה. מזל טוב
 
תהיי קטנה על הלימודים בארה"ב

אז איך זה הולך אצלכם? מה המסלול של הפסיכולוגיה מבחינה אקדמית בארה"ב? (בארץ אם את לא יודעת זה 3 שנים תואר ראשון, קבלה נוקשה שכוללת המלצות, מבחן בשם המתא"ם, ריאיונות וכו'.. לתואר שני שהוא גם נמשך שנתיים/שלוש)
 

EROTOMANIA

New member
בדרך כלל

שנתיים לASSOCIATE פלוס שנתיים ל BACHELORS זה תלוי באיזה קולג' נמצאים, וגם יש מקצועות שלתואר שני לוקח יותר זמן. אצלי למשל תואר ראשון הולך לקחת יותר משנתיים כי יש לי בעיות כלכליות שלא מאפשרות לי לקחת את כמות היחידות המומלצת... אני יודעת שלתואר ראשון בקולג' שלי צריך 62 יחידות, ולוקח שנתיים בממוצע להשלים אותם :]
 
אהה אוקיי

הBACHELORS הוא המקביל לתואר ראשון בארץ, והוא באמת שנתיים, אחר שנתיים של תואר כללי של שנתיים שאת עושה עכשיו.
 

EdisonGirl

New member
מזל-טוב../images/Emo70.gif../images/Emo39.gif

סטודנטית לפסיכולוגיה (בין היתר). אשמח להצטרף..
 

פומפיה

New member
קראו לי, אז באתי ../images/Emo140.gif

ברכות חמות לפתיחת הפורום מקווה שאני אוכל לעזור (ולהיעזר), ומאחלת המון הצלחה לפסיכולוגים, לפסיכולוגים בגרוש ולפסיכים באשר הם!
 
../images/Emo6.gif . ולמי שלא יודע פומפיה היא

בוגרת תואר שני.(נכון?) היכן למדת?איזו מגמה?והאם יש לך זריקות הרגעה למיניהן?
 

עדידושש

New member
מעתיקה מפומפיה היקרה: קראו לי...

אז באתי. אני עדי, פסיכולוגית התפתחותית בשלבי ההתמחות שלי(אז כרגע אני נקראת "פסיכולוגית התפתחותית מתמחה"). סיימתי לימודי MA בפסיכולוגיה התפתחותית באוני' בן-גוריון, שם גם עשיתי תואר ראשון במדעי ההתנהגות. כיום במהלך שתי התמחויות- פסיכולוגיה חינוכית ופסיכולוגיה התפתחותית.
 

E i n a v 1 1 1

New member
../images/Emo24.gifמזל טוב

אני עינב בת 20. למדתי מדעי החברה בתיכון, מאוד אהבתי את הנושא ומקווה להשתלב פה
 
למעלה