ברכות לפורום החדש ושאלה

ברכות לפורום החדש ושאלה

מה דעתכם על מצב שבו האישה כבר לא מתעניינת בבעל מרגע שנולד להם תינוק? וזה לא חודש או חודשיים.זה כבר שנה. עד מתי לחכות שהיא תיזכר שיש לה בעל?
 

ff6aa

New member
שהבעל יראה שהוא מתענין באישה../images/Emo23.gif

באמת!!! ולא רק כאוביקט מיני........ בדרך-כלל זה אמור לעזור
 
ינחם אותך לדעת שזו בעיה נפוצה?

לדעתי לא לחכות מצד אחד ולא ללחוץ מצד שני. פשוט לגרום חשק. למשך לארגן ביבי סיטר ולצאת לבילוי רומנטי. להיזכר מה היא אהבה כשהייתם שניים ולנסות את הכל שוב. ולא לצפות לניסים. זה אולי לא יבוא בבום אבל מצד שני תוכלו לאט לאט לבנות אולי לא את הזוגיות שהיתה פעם, כי אם זוגיות חדשה שמתאימה לזוג+ילד.
 
תודה על התשובות

ניסיתי כמה פעמים לדבר איתה אבל ממש לא מענין אותה לשמוע אותי. היא כל הזמן עיפה ועצבנית.ולי כבר ממש נמאס.
 
אם היא כל הזמן עייפה מה עשיתה כדי

להקל עליה. תינוק דורש המון טיפול כל היום מסתובבים סביבו אוכל החלפת חיתולים בישול מרק ירקות. טיפת חלב. בכי, כאבים, גזים שיניים. זה לא קישוט בבית. זה יצור שהופך להיות מרכז הבית. אני מבטיחה לך שאם יתאפשר לאשתך לנוח מספר שעות ביום היא תהיה נחמדה יותר בערב.
 
../images/Emo45.gif נקודה טובה

לא אומרת אם המקרה שלך, את זה אתה תספר לנו, אבל הרבה גברים נשארים מהצד בזמן שהאישה הופכת להיות המטפלת הבלעדית של הילדים. מעבר לכך שאין לה כוחות אתה מתנתק ממנה עוד יותר. במקום שהיא תהיה עם התינוק ואתה ממול, הצטרף אליהם ומתוך השלישיה בנה את הזוגיות החדשה. כי הזוגיות של שניים לעולם לא תהיה כמו זוגיות של שניים וילדים. וזה עדיין לא אומר שזוגיות עם ילדים צריכה להיות פחות טובה.
 

SweetHoney

New member
זוגיות זו אומנות!

כל צד צריך להשקיע את כל נישמתו. וכמו במציאות, כל פעם לצד אחד יש יותר אנרגיה או יכולת לצבוע את היצירה הזו בצבעים חמים ומלטפים. אולי היא לא צריכה לשמוע דיבורים... אולי היא צריכה שדברים פשוט יקרו והיא תרגיש שוב - אישה סקסית, חברה, מחוזרת, מקור לגאווה....? ויכול להיות שהיא צריכה גם שותף מלא לטיפול באוצר החדש? ויכול להיות, שכל מה שכתבתי כאן לא רלונטי, כי זה בכלל לא נוגע אלייך - היא צריכה משהוא מקצועי שיעזור לה? אל תרים ידיים, זה לא פשוט מה שהיא עוברת (וגם מה שעובר עלייך)... אבל תעצור לרגע ותסתכל על האישה הזו שאתה אוהב כל-כך, ואני מאמינה שתמצא את הדרך אליה.
 
למעלה