ברכות לפורום החדש ושאלה

ברכות לפורום החדש ושאלה

קודם כל ברכות לפורום החדש שבאמת מעניין. רציתי לשאול ומקווה שזה המקום- קבלתי שאלה בשמואל ולא ממש מצאתי את התשובה האם ידוע לכם משהו על זה או אתרים מתאימים לעיון- אשמח מאד לקבל את תגובתכם: השאלה: היכן מצינו שה' ממתין לחוטא שישוב מחטאו? תודה לכם.
 
מקפיץ בשבילך.

אישית, אינני זוכר את התשובה וגם לא הצלחתי למצוא אותה. [להזכירכם, תגובה קופצת בתנאי שעוד לא עברו 72 שעות מרגע הופעת ההודעה הראשית בשרשור, וכן ההודעה המקפיצה כוללת לפחות אחד מהדברים הבאים: א. 10 תוים ב. אמוטיקון (כזה:
, לדוגמה) ג. קישור בגוף ההודעה]
 

ST

New member
זה מצלצל לי מוכר

אשתדל לחפש בהמשך היום. בכל אופן, הגיוני שזה מוזכר איפשהו בהלכות תשובה. או בספרים שעוסקים בנושא הזה. אולי זה קצה חוט לחיפוש התשובה.
 

shukfr

New member
יש בישעיהו פרק ל

לדעתי אין בשמואל כזו אמירה, ואם מישהו רוצה להסיק משהו מסיפור - זה כבר סיפור אחר.
 
תודה

תודה לכולכם על הנסיונות ומקווה שעוד כמה מכם ינסו וימשיכו לנסות כי אני אובדת עצות. לגבי השאלה:(יותר מדוייקת) - היכן מצאנו בשמואל א' שה' ממתין לחוטא על מנת שישוב מחטאו? (עשרת ימי תשובה). - ועל הדרך עוד שאלה... היכן מצאנו במלכים א' שאדם שאינו מוכיח את החוטא נחשב כאילו חטא בעצמו. תודה לכולם.
 
תגובה

אני יודע אבל לא בשמואל בתהלים אצל דוד המלך החט שהוא עשה עם בת שבע
 

יוסי ר1

Active member
ד' ממתין לתשובת הרשע

יחזקאל, כל פרק ל'ג. ציטוט נבחר משם - פסוק יא - "אמור אליהם חי אני נאום ד' אלוקים אם אחפץ במות הרשע כי אם בשוב רשע מדרכו וחיה שובו שובו מדרכיכם הרעים ולמה תמותו בית ישראל". אמ תמצאי בשמואל משהו יותר קרוב, נא יידעי אותנו...
 
למעלה