ברכות לפתיחת הפורום

רחלי01

New member
ברכות לפתיחת הפורום

מזל טוב איך אני יכולה לפענח הכל יחד לפעמים אני חולמת בלילה אחד כמה וכמה חלומות כמו למשל אני מביטה לרצפת החדר ומוצאת הרבה אבני שיבוץ לתכשיטים? נו אז מה זה אומר בחיי היום יום תודה וחג שמח
 
שאריות ליל אמש...

היי רחלי, תודה על הברכות, כמו שיש הרבה מחשבות שמעסיקות אותנו במשך היום כך גם בלילה מוחנו בוחר מספר נושאים שהצטברו בתת מודע, חשובים יותר או חשובים פחות ומעלה אותם לסדר היום.(או הלילה...:)) אם את זוכרת את כולם מה טוב, בדח``כ אנחנו מתעוררים בבוקר עם שאריות של החלום האחרון, עד שאנחנו מזדחלים לכיוון המטבח בשביל להכין קפה של בוקר גם שאריות אלה מתפוגגות ונשארות מאחור... הרבה פעמים אנחנו נתקלים בכל מיני סיטואציות או מראות במהלך היום שמקפיצות אותנו ב``פלאשבאק`` לסצינות מחלום ליל אמש שנשכח. אשר לחלומך, באיזה חדר מדובר? האם התכשיטים שלך? את מזהה אותם... אצלי זה מתקשר עם רכוש או כסף, אולי פחד מפזרנות מצד שני אולי רמז לעתיד מלא בעושר... בברכה, רואה בכוכבים.
 

רחלי01

New member
באותו עניין

אכן כן אני חורזת צמידים ושרשראות ומשבצת אבנים נו אז..........
 
פרטים, פרטים....

פרטים, פרטים.... האם את עוסקת בחריזת צמידים ושרשראות? איזה חרוזים-צבעים? מתפרנםת מזה? תחביב? באיזה חדר בבית ראית את החרוזים על הריצפה? נםי לדלות כמה שיותר פרטים מאותה סיטואציה בחלום.
 
למעלה