ברכות על הפורום החדש (+שאלה)

meshi zahav

New member
ברכות על הפורום החדש (+שאלה)

במקרה בשיטוטיי בנט מצאתי את הפורום הטרי הזה ואולי כאן אמצא מזור. אני כלכלנית טרייה (סיימתי את לימודיי לפני חצי שנה) ואיני מוצאת עבודה בתחום. לפי מודעות הדרושים נראה כי יש היצע די גדול בתחום אך מבקשים ניסיון. איפה כדאי להתחיל את דרכי כדי לצבור נסיון? האם לדעתכם יש ללמוד קורסים נוספים על מנת להתבסס בשוק הנ"ל? תודה על העזרה
ותתחדשו !
 
תודה על הברכות...

יש המון תחומים רבים שאת יכולה לפנות אליהם בענף הכספים. ראשית עליך לבדוק מה מעניין אותך: שוק ההון, חשבונאות, תמחיר, מאקרו וכו'. ההיצע אכן גדול ולא פשוט למצוא עבודה ללא ניסיון אך עדיין זה אפשרי [הרוב תלוי בדרך בה את משווקת את עצמך]. אני ממליץ שתפני לחברות השמה שמתמחות בתחום הכספים. תלכי לכמה שיותר ראיונות- כך תכירי יותר חברות ותפקידים ובנוסף, תצברי ניסיון "שיווקי". בהצלחה!!! נ.ב. לגבי קורסים נוספים: הכל תלוי בתחום בו את מעוניינת...למשל, שוק ההון- ניתן ללמוד לתעודת יועץ השקעות וכך הלאה.
 

shulital

New member
עבודה בתחום

קורסים יש בשפע , עולם הכלכלה משתלט על מרחב של תחומים. מה שאני הייתי מייעץ לך זה קודם כל להשיג משרה בתור כלכלן מתחיל, לא חשוב באיזו נישה כלכלית , שוק ההון, בנקים, חברות תעשייתיות וכולי. משם את תכירי תחום ותראי איפה את רוצה לחדד , יכול להיות שתביני שתחום מסויים הוא פחות מעניין ותחליטי ללמוד ולחדד את תחום הנדלן או שוק ההון. רק לאחר שתעברי תקופה קצרה בתחום יהיו לך כיוונים לקורסים ולימודים נוספים. אלה אם כן הם כבר בבטן שלך.
 
עוד רעיון

אני הייתי ממליץ לנסות להתקבל לחברה בתחום שבו את רוצה להשתלב, בכל תפקיד שהוא, מתוך מטרה שאחרי תקופה מסויימת, כשיכירו אותך קצת וגם את תוכלי להתמקצע, יעבירו אותך לתפקיד יותר מקצועי. הרבה יותר קל לעבור תפקיד כשאת כבר בתוך החברה מאשר להתקבל מבחוץ. מנסיון, זה עבד אצלי ואצל רבים שראיתי.
 
למעלה