ברכות על הפורום החדש !!!

shula9

New member
ברכות על הפורום החדש !!!

הי הילה, אני רוצה לשתף אותך בסיפור שלי ולשאול לעצתך. אני מאוד מתעניינת בכל הקשור למסטיקה, רוחניות, מדיטציה ובעיקר בתודעה ובעל מודע. אני בוגרת רייקי 2 ועוסקת בטיפול עצמי בעיקר. הרייקי עוזר לי בחיי היום יום להיות יותר רגועה ומפוכחת, ואף מסייע לי לישון שינה טובה יותר. מדהים הוא לספר שכשאני עושה רייקי לעצמי אני בדרך כלל מבקשת תשובה לשאלה כלשהיא אותה אני מקבלת בצורת תובנות, אבל לא דרך המדריך הרוחני שלי באופן ישיר. אני בפירוש מודעת למידע החדש שאני מקבלת כי פתאום אני רואה דברים מסוימים בצורה אחרת ממה שראיתי קודם, פתאום אני מבינה דברים שלא הבנתי קודם וכו'. כבר הרבה זמן שאני מנסה להגיע למדריך הרוחני שלי ואני לא כל כך מצליחה לתקשר איתו. אני מדברת אליו המון ממש כמו שמדברים אל אלוהים, ואני יודעת שהוא מכוון אותי, אבל אני לא מצליחה לקבל מסרים ממנו באופן גלוי ורצוף. אני לא מצליחה לשמוע אותו או לראות אותו וכו'. המסרים שאני מקבלת מגיעים אלי כתובנות שאני קמה איתן בבוקר או שמבזיקות פתאום בראשי, ולא מסרים המתקבלים בקשר ישיר וריציף עם המדריך הרוחני שלי. יש לי סימנים רבים לכך שאני מתקשרת כגון: זרמים חזקים בגוף ומן לחץ כזה בשעה שאני הולכת לישון, התובנות שאני מקבלת שממש יום לפני לא ראיתי או הבנתי אותן וכו'. השאלה שלי היא: מה עוד אני יכולה לעשות כדי להגיע אליו? איפה הוא? למה הוא לא מגיע אלי? אני רוצה לפגוש אותו וממש לדבר איתו, אני רוצה שילמד אותי דברים חדשים וכו'. מה עושים? אשמח מאוד אם תוכלי להתייחס לשאלתי ולכוון אותי.
 
זה תיקשור

שולה יקרה, הדברים שאת חווה ומקבלת הם אכן מסרים בתיקשור. המלאך המדריך שלך נמצא ומלווה אותך כל העת ושולח לך מידע והדרכה כל העת. הערוץ שלך מעלה פתוח מאד, ואת מאד אינטואיטיבית - לכן את מקבלת באמת המון מסרים. מה שחסר לך זו היכולת לתעל את התיקשור למקומות ותחומים שאת צריכה ולדעת לקבל אותו כשאת רוצה - ולא כשזה מתרחש. הדרך לנהל ממש דיאלוג עם המלאך המדריך היא דרך מדיטציה - אז אנו משקיטים את המחשבה שלנו ומאפשרים למידע להכנס. אני ממליצה לך מאד לעשות קורס תיקשור או להעזר בספר על תיקשור ולעבוד איתו. יש היום כמה מתקשרים ותיקים שמעבירים קורסים כאלה (גם אני(- בד"כ מדובר בקורס קצר, ואני חושבת שזה ייפתח לך את הכלי התיקשורי לחלוטין. או שתיקני ספר - ממליצה על "להפתח לתיקשור" של סאניה רומן ודואין פקר - ושם את יכולה לעבור פרק פרק ולתרגל. בקבוצה התהליך הוא מהיר יותר, וקל יותר כי יש לך הנחייה ועזרה, וגם כקבוצה מתקבלת המון עזרה מלמעלה. בהצלחה, הילה
 
בובי

כל אחד מאיתנו מסוגל לתקשר עם מלאך שמלווה אותו. לכל אחד מאיתנו יש מלאכים שמדריכים אותו ומלווים אותו בחייו. יש הקוראים לכך כוחות, אנרגיות, יישויות וכדומה. השם לא ממש משנה. כולנו חשים את ההדרכה ממלאכים באופן כזה או אחר דרך מה שאנו מכנים אינטואיציה. כאשר איזשהו קול פנימי אומר לך לפעול בצורה מסויימת. תיקשור זה פשוט הרחבה ופיתוח של היכולת הזו - עד כדי כך שאנחנו ממש שואלים שאלות ומקבלים עזרה לחיים שלנו. זה ככה על קצה המזלג, מציעה לך לקרוא את המאמר מהו תיקשור. הילה
 
אמ.. השאלה שלי הייתה די ספציפית

אני יודע מה זה תקשור איזה מלאכים את מתקשרת , והאם את עושה פוזות שדומות למה שהיה בתוכנית ה"כוח"
 
או קיי

בגלל המרכאות חשבתי שאתה לא מכיר את העניין. אני מתקשרת את המלאך המדריך שלי, גבריאל, ודרכו אני יכולה להתחבר למלאך המדריך של אדם אחר המבקש עזרה. וגם להתחבר למלאכי ריפוי. השמות אינם ממש קריטיים - כי יש למשל המון גבריאל, מיכאל וכו' בקרב המלאכים. משנה המהות של התיקשור. אני מתקשרת בעיקר תכנים הקשורים להתפתחות אישית, וריפוי. לא יודעת למה אתה קורה פוזות ב"הכוח". אני עובדת עם מלאכים ומעבירה ידע. האמת ראיתי שלושה פרקים אחרונים בכוח כי המון מטופלים סיפרו על זה והסתקרנתי. חושבת שטוב שהייתה התוכנית. העלה למודעות של אנשים את נושא התיקשור. בימים אלה אנשים נפתחים לתחום החשוב הזה. יש מתקשרים רבים וכל אחד עובד בדרכו. בתוכנית מין הסתם הם היו צריכים קצת להחצין את העשייה שלהם - כי התיקשור הוא אנרגיה, ולא רואים כלום. ובכל זאת זו טלויזיה
הילה
 
אז יש לך גישה למידע מיסטי?

למשל ***** ***** מה רשמתי בשני הכוכביות? זה בסה"כ שני מילים. אם את יכול לדלות מידע אודות מטופל סביר להניח שאת אמורה לעשות אותו דבר.
 
משתמשת בזה נכון

לא. כעיקרון יכולתי לבקש מהמלאכים המדריכים לדעת מה כתוב. אם זה נכון, אז הייתי גם מקבלת תשובה. אבל המידע שאני מבקשת מתייחס בעיקר להתפתחות אישית של אנשים - מטופלים ובכלל. אני לא מעמידה את התיקשור במבחן ולא מנסה לנחש ולגלות דברים סתם כך. משתמשת בתיקשור מתוך כוונה נכונה - לתעל אותו להתפתחות.אם נשחק בתיקשור - הוא יישחק בנו חזרה. ברור שמתרחשים דברים מיסטיים כאלה ואחרים. אבל זה מידע שנכנס, בלי שאבקש אותו. למשל הבוקר מישהי התקשרה לבטל פגישה שהייתה בעשר, כשידעתי כבר שהיא מבטלת. משהו אחר - ישבתי אתמול לפגוש אדם שרציתי ליצור שיתוף פעולה איתו. ותוך כדי קיבלתי מסר לא לבנות על זה כי הוא הולך לעבור לגור בחו"ל.
 
בתוכנית הכוח

אני חושב שתיקשור צריך להיות מוגדר ולא משהו כללי הבזקי אינטואיציות יכולים להיות להרבה אנשים אם מטפל הולך על הימור או מזל, זה יותר ממסוכן. בגלל שיש אחריות אישית מלאה מול הבן אדם שעומד מולך בסיכומו של דבר המתקשר צריך להגיד לך איקס וואי זד דברים נקודות ציון בעבר שהן מדוייקות ולא כלליות. אני תאמת יצאתי מטומטם מכל המתקשרים האלה קונספרציה שיש להם ובניהם, יש להם גם כל מיני חוקים מטומטמים למתקשרים נגיד שכבתי עם מיסטיקנית שמגדירה את עצמה כנביאה של אלוהים בין השנים 97 2001 עד לאמצע השנה, היא בגדה בבעלה איתי אני הייתי לצורך העניין בן 17 וחצי, אח"כ היא אמרה (מתקשרת את יהוה) "שמע אלוהים אמר שאם בגדתי בבעלי ועשיתי את זה באהבה, אז זה לא נחשב לחטא" עכשיו איך זה בכלל התחיל? היא אומרת לי "שמע אני לא שוכבת עם בעלי ולא סיפרתי את זה לאף אחד" מה לא ברור שהיא זונה? אז אח"כ היא באה לי עם כל התרוצים של אהבה וכו'? מה לא אנשים דפוקים?
 
מסכימה איתך

לגבי תיקשור: צריך להיות מוגדר. לכן כמו שאמרתי אני לא דוגלת בלהשתמש בזה סתם כך לכל צורך ומטרה. נתתי לך דוגמא של הבזקי אינטואיציות - כדי להסביר איך יש בה כוח מיסטי. אבל זו לא המהות של זה, ממש לא. עכשיו לגבי מתקשרים וקונספרציות - שמע מי שרוצה למצוא לעצמו תירוץ לעשות דברים לא מוסריים - מוצא. בין אם בלהגיד שהוא מתקשר את זה, או קרא על זה, או לא יודעת מה. אני מצטערת שהיא עשתה את זה על חשבון הלב שלך.
 
למעלה