ברכות על הפורום ושאלה

maya80

New member
ברכות על הפורום ושאלה../images/Emo35.gif

אשמח לקבל מידע מנסיונכם האישי על ילדים היפוטוניים. האם עבדתם עם ילדים כאלה? בני בן שנה ותשעה חודשים ועדין לא הולך ונמצא בטטיפול פיזיוטרפי. אשמח לשמוע מנסיונכם בעיניין זה, תודה, מאיה.
 
למאיה

כן, עבדתי ואני עובדת עם ילדים היפוטוניים. דרך העבודה שלי ושל יהודה שונה מפיסיותרפיה . שאלת שאלה כללית אז באופן כללי כדי לדעת אם טיפול מתאים לכם צריך לבדוק את גרף ההתקדמות. אם יש התקדמות סימן שדרך העבודה נכונה. אם אתם מרגישים "תקועים" שווה לנסות להחליף או להוסיף שיטת עבודה נוספת.
 

נאוה ר

New member
ענת שלום!

נראה שאת ויהודה מוכרים פה לכולם מפורומים קודמים. אז קודם כל מזל טוב על הפורום. ושנית הייתי רוצה לשאול האם שיטת הטיפול היא שיטה שהמצאתם לבד? האם למדתם אותה? האם יש לה שם? תודה נאוה רמון
 
נאוה שלום

יהודה ואני מוכרים לגולשים מפורום הורים לתינוקות שבו אנו מתארחים מידי שבוע כבר תקופה ארוכה. כל אחד מאיתנו משלב בעבודתו שיטות שונות שנלמדו ביחד עם ניסיון שנצבר בשנות עבודתינו. את יכולה לקרוא עלי באתר שלי (מופיע בחתימה שלי) ולהתרשם מדרך העבודה של כל אחד מאיתנו בשרשורים השבועיים שלנו בהורים לתינוקות בהם אנו עונים על שאלות של גולשים בנושא התפתחות מוטורית
 
יופי . ואם את עוסקת בהתפתחות

תינוקות ופעוטות מזוית שונה משלנו נשמח מאד לראות אותך כאן וללמוד גם מנסיונך. אנו מקווים לקבץ כאן אל הפורום אנשי מקצוע בנושאים מגוונים על מנת לתת לקהל ההורים מידע מגוון ומעודכן ככל האפשר. תזונאית קלינית תצטרף אלינו אחרי החגים ונשמח לשמוע רעיונות והצעות מאנשי מקצוע נוספים.
 
למעלה