ברכות על הפורום. שתי שאלות:

צריך המלצה לג'ויסטיק ../images/Emo3.gif

אוקי, אני לא חובב סימולטורים גדול. אני יותר בקטע של אקשן. להכנס ולהתחיל לירות. מצאתי דיסק (שבע מהם ליתר דיוק) ישן של Wing Commander IV המעולה, ואני מת לשחק אותו אבל הג'ויסטיק שלי מת, כנראה כי לא נגעתי בו בערך מאז X-Wing Alliance לפני שנתיים. אני רוצה ג'ויסטיק חדש, אבל הכי פשוט שבעולם. יותר מדי כפתורים מסבכים אותי... יש לי Wingman Light, שזה שני כפתורים. אני יודע שהיום המינימום הוא 16
למישהו יש המלצה לג'ויסטיק איכותי אבל לא מתוסבך מדי, שמתאים למשחקי פעולה (בעיקר סימולטורי חלל - X-Wing למיניהם). -אלעד
 

uri1000

New member
ברכות על הפורום. שתי שאלות:../images/Emo51.gif

1- איזה ג'ויסטיק עדיף ל FS-2004 . 2- המלצתכם על הגה עם דוושות לסימולטורים של מכוניות. בתודה.
 

vasp

New member
לגבי ג'ויסטיק אולטימטיבי , אין

תשובה ברורה , אתה יכול למצוא זולים ופשוטים שיתאימו לצרכיך , ואתה יכול לשלם מעט יותר ולקבל עם אופציות נוספות כמו ציר סבסוב , מצערת , כפתורים , FEEDBACK . לכן השאלה מה התקציב ומה אתה מחפש , סתם להשתעשע או לנסות לדמות כמה שיותר ? ג'ויסטיקים שלדעתי מומלצים וטובים , * הגויסטיק של מיקרוסופט עם ובלי הFORCE FEEDBACK * TRASTMASTER * CH יוק ופדלים . שוב בדוק תקציב והתאמה לצרכיך , את CH לא ידוע לי שניתן לקנות בארץ .
 

רן 56

New member
נתחיל מהגה למרוציפ

כיום בארץ ישנם שני סוגים כאשר אחד מהם הולך להעלם מהעולם בקרוב מאוד. הראשון הוא ההגה של MS שהחליטו על הפסק יצור כל הסטיקים וההגאים שלהם. ההגה כשלעצמו מצויין כשיתרון העיקרי שלו על המתחרים הוא הדוושות שלו. הפלטה שלהם יושבת על הריצפה ואפילו בסימולטור של ראלי, לא זזה מילימטר. הגירסה החדשה (האחרונה למען האמת) של הגה זה הרבה יותר מדוייקת מקודמת. ההגה השני שיש הוא של לוג'יטק ולו יש שני דגמים, הצהוב והאדום. הצהוב ללא FFB וכמובן יותר זול והאדום שהוא עם FFB. ההגה טוב, מדוייק אך לא הכי מתאים לכל הסימולטורים של המרוצים. למשל ל GPL הוא מעולה ומספק דיוק טוב אך ל GP4 למשל לי אישית הוא לא הכי נח וגם לא הכי מדוייק. הבעיה של הלוג'י היא נטייתו להתפרקות אחרי מספר חודשים אינטסיביים עליו. הפדלים שלו סבירים וחייבים לעגן את פלטת הדוושות שלו טוב, אחרת היא מתחילה לטיייל מתחת לשולחן. כל שאר ההגאים שקיימים בארץ לא שווים התייחסות. בחו"ל ניתן למצא את ההגה האולטימטיבי למרוצים וזהוא ה ACTLab. הגה מצויין עם פדלים שיכולים להיות (בתוספת) עם דוושת מצמד ועם עוד תוספת של שיפטר עם שיפטר גייט (H מיוחד עבור GPL). ההגה נחשב לטוב ביותר אך הוא דיי יקר ולא ניתן למצא אותו לצערנו בארץ. אם אתה זקוק לעוד מידע ושאלות בנושא סימולטורים של מרוצי מכוניות, אתה מוזמן לשאול בפורום מולטימדיה של אתר הפורמולה 1 הישראלי. http://www.formula-1.co.il/forum/index.php לגבי סטיקים, ניתן למומחי הסטיקים לדבר. בהצלחה.
 
למעלה