ברכות על פתיחת הפורום

habubnik

New member
ברכות על פתיחת הפורום

סוף סוף אני יודעת שאני לא לבד. נמאס להתבייש בזה!!
 

n oy

New member
למה להתבייש?

את לא לבד, ממש לא. את עוד תתפלאי כמה כמונו יש. ולהתבייש? מימה בדיוק? מזה שיש לך רצונות משלך? מזה שיש לך בחירה וכוח לעמוד בבחירה שלך שלא להביא ילדים לעולם? היי גאה בעצמך. נוי.
 

habubnik

New member
קשה

זה לא משהו כל כך מקובל מאיפה שאני באה. אנשים תמיד פוטרים אותי ב"את עוד צעירה וזה יעבור לך". לספר להם שהסיוטים הכי חזקים שלי הם אלו שבהם אני חולמת שאני בהריון? למשפחה שלי קשה לקבל את העובדה שיכול להיות שאישה לא תרצה ילד. אבא שלי פעם כמעט חטף שבץ כשאמרתי את זה, והזהיר אותי ש"שום גבר לעולם לא ירצה אותך אם תדברי ככה"...אז התרגלי להתבייש בזה.
 

n oy

New member
גם לי אומרים זה יעבור לך

מה הם חושבים לעצמם כשהם אומרים את זה? לפעמים בא לי לומר לאנשים שאומרים לי זה יעבור לך. שעכשיו אולי הם לא רוצים להרוג משהו. אבל זה יעבור להם. בכוונה לקחתי את הדוגמא של להרוג. כי כמו שלהרוג נשמע סוף העולם. ככה שיבינו שיש אנשים שלא רוצים להביא ילדים לעולם. בקשר למשפחה שלי לא יודעת אם קשה להם עם זה או לא. כי אני לא מדברת איתם לא על זה ולא על דברים אחרים. אבל כשאבא שלי שאל אותי נו מה עם איזה ילד? אמרתי לו אתה רוצה ילדים/ נכדים? תעשה לבד.(הוא באמת עשה כי יש לי אחות בת שנה וחודשיים) וזה לא נכון ששום גבר בעולם לא ירצה אותך אם ככה תדברי. זה משפט מאוד לא חכם ולא נכון. זה מראה רק עד כמה העולם הזה מלא בדיעות קדומות. וסגור בראש לשמוע דרכי חיים אחרות. כי יש גם בנים! שלא רוצים ילדים. אני לא רואה בזה שום פסול. ושוב! אין לך מה להתביש בזה!!! (מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי במילים) נוי.
 

n oy

New member
לפני כמה זמן כתבתי

בפורום משפחות מורכבות, בנושא של ילדים וזוגיות. הנה קישור שאולי יהיה לכם מענין לקרוא. נוי.
 

habubnik

New member
אני

מאוד מאוד יכולה להזדהות עם העניין הזה. אצלי הקטע הזה מחולק לשניים. קודם כל, אני לא רוצה להיות בהריון. לא רוצה לעבור את זה. לא מתאים לי, לא מוצא חן בעיני וממש לא מוצא חן בעיני שזה מצופה ממני אוטומטית כי נולדתי עם רחם. שנית, לא חושבת שאני עושה טובה גדולה לילד להביא אותו לעולם כמו שהוא עכשיו. לא מבינה למה אנשים לא יכולים לקבל את זה... אולי בעתיד אני אסכים לאמץ. אבל כרגע אני לא רוצה ילדים כלל. העניין עם בעלך בעייתי ביותר. בן זוגי לחיים יודע על הרגשות שלי בנושא הזה. ואני לא אנשא לבחור שיהיה הפוך ממני לחלוטין. איפה אתם עומדים בנושא הזה? בני כמה אתם אם אפשר לשאול?
 

QueenOfMagic

New member
גם אצלי המחשבה על הריון היא כזו

זה נראה לי נורא להעביר את הגוף שלי בכזו טראומה רק בשביל ילד כשבעולם יש מלא ילדים חמודים שמחכים לבית כי איזה ילדה מטומטמת בת 16 ילדה ילד. לצערי החבר שלי רוצה ילדים אבל לא נראה לי לאחרונה שאנחנו נשאר ביחד... ניסיתי לדבר איתו על קו המחשבה שלי אימוץ אבל אני רואה שזה לא יילך.. גם אמא שלי טוענת שזה יעבור לי...אני לא רואה את זה עובר לי.. וממש לא עושה לי את זה שנשים אומרות לי שזו חוויה ושאני חייבת לעבור אותה....ככה גם אמרו לי על הצבא..עכשיו אני יודעת שאני יכולה לוותר על ה"תענוג"
 

נֵנָה

New member
לנוי ../images/Emo45.gif קראתי את הקישור שהבאת

ואני רק יכולה לתת לך
ואת יודעת למה? כי אם לרצות ללדת ילדים זה אנושי אז לרצות לאמץ ילדים של אלוהי מצווה גדולה היא לתת בית חם לילד חסר בית ...
 

orengolan

New member
שלום לכולם!

מסתבר שאני לא לבד בעולם. נשבר לי ה$#@ מוויכוחים מטומטמים עם אמא על חוסר ההגיון בילדים. hadbubnik - את יכולה להרגיע את אבא שלך כי האינטואיציה של נוי נכונה - יש גברים שמחפשים נשים כמוכן בדיוק. מקווה שהפורום הזה יצבור תאוצה, ויחזק אותנו מול כול האנשים המקובעים שרודפים בלי מחשבה עצמאית אחרי ערכים שהתרבות שלנו מנסה להאכיל אותנו. אנחנו לא רעבים, וזכותנו לאכול רק מה שאנחנו אוהבים.
 
למעלה