ברק אובמה , בדילוג אותיות, והנבואה בתנ"ך

ברק אובמה , בדילוג אותיות, והנבואה בתנ"ך

עקבות, שרשורים ודעות שונות, על ברק אובמה, קיבלתי למייל, משהו מעניין בעניינו, בדילוגי אותיות בתנ"ך: "בספר יחזקאל )פרקים לח-לט(מופיע תיאור נרחב על מלחמת גוג ומגוג. תקציר הפרקים: גוג )שם איש( הנשיא של מגוג ) שם ארץ, יבא עם חילותיו הרבים ועם עוד עמים רבים למלחמה על ירושלים, אמנם הקב"ה ישלח בהם מהומה והם יהרגו אחד את השני. והנה כאשר נספור מאות א' של "נשיא" המוזכר בתחילת הענין )לח, ב( בדילוגים של 7 אותיות נמצא את המילה "אובאמה". בבקשה!! בֶּן אָדָם שִׂים פָּניֶך אֶל גּוֹג אֶרץֶ הַמָּגוֹג נשְִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁך ותְבָֻל והְִנּבָאֵ עָליָו: ואְָמַרתְָּ כֹּה אָמַר אֲדֹניָ יהְֹוהִ הִננְיִ אֵליֶך גּוֹג נשְִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁך ותְבֻלָ: הנביא כבר צפה שאובאמה ייבחר ל"נשיא" ארצות הברית נגד כל התחזיות, כמו כן אובאמה הוא הנשיא הראשון אשר ערער על בנייה יהודית ב " י ר ו ש ל י ם " , כותרות העיתונים בחודש האחרון בהקשר לפרשיות האחרונות עם אובאמה היו "הקרב על ירושלים", וזהו בדיוק תחזית הנביא. וישנו גם פסוק נחמה הבא להרגיע את כל הנלחצים מברק חוסין אובאמה, בפסוק הבא רמוז שמו של אובאמה, והפסוק מדבר בעד עצמו, הנה הפסוק לפניכם )ירמיהו מו, כז-כח:) ואְַתָּה אַל תִּיראָ עַבְדִּי יעֲַקֹב ואְַל תֵּחַת ישְִׂראֵָל כּיִ הִננְיִ מוֹשִׁעֲך מֵרחָוֹק ואְֶת זרַעְֲך מֵאֶרץֶ שִׁבְיםָ ושְָׁב יעֲַקוֹב שְָׁקַט ושְַׁאֲנןַ ואְֵין מַחֲריִד: אַתָּה אַל תִּיראָ עַבְדִּי יעֲַקֹב וכו... לעיונכם. אני עדיין מנסה להבין, מה הרעיון היותר עמוק מאחרי הדברים... כך שהנה עוד אימות שהכל רשום, וכל נבואה, תיקשור שנעשית על ידינו, יש לה מקורות עתיקים , בתנ"ך שלנו.. אור ואהבה בחודש האור וההזוהר, חודש אייר אני יי רופאך שבוע טוב אריאלה
 

gady18

New member
בדרך כלל אם מחפשים עלולים למצא

דילוגי אותיות בחומר ספרותי זה דבר מקרי שאם מוצאים חושבים שזה דבר נבואה למרות שאין בזה כל אמת ,באותה מידה בתנך יש נביאי שקר ונביאי אמת אם אתה צודק הרי אתה נביא אמת ואם אתה טועה הרי אתה נביא שקר דוגמא טובה הוא שבתאי צבי. בדרך כלל מצאו דילוגי אותיות לא רק בתנך וגם בתירגומים של התנך. יש לינק לויקפידיה
 
קשה לדעת כמה אמת יש בדברים...

... נבואות או מסרים מהסוג הזה בד"כ מתבררים בדיעבד. כפי שזה עכשיו, לדעתי, קשה מאוד להבין את כוונת הדברים.
 
מי הכתיר את המוכתר

קריון מציג את עצמו דרך מתקשר, אתה יכול לנסות לתקשר איתו , אם כי לא בטוח שהוא יענה לך , הוא לא עונה לכל אחד.
 
כל הנבואות שניתנו בעידן הישן

היו מתאימות לאנרגיה הישנה והיו נכונות להתגשם כל עוד האנרגיה הישנה היתה בתוקף , וזה כולל את כל הנבואות על גוג ומגוג ויום הדין הנורא שהיה אמור להתגשם בשנת 2000 . וכל זה היה קורה אם לא היתה מסה קריטית של עובדי אור שלמעשה הצילה את האנושות מהשמדה ,כלומר הנבואות הישנות אמרו שאם לא תשיגו התעלות רוחנית בכמות מספקת אז תושמדו , כיוון שהשגנו את העוצמה הרוחנית הדרושה לא היה צורך לממש את הנבואות , ולכן עברנו לפאזה חדשה של אנרגיה שבה הנבואות הישנות לא תקפות יותר .
 

ינוקא1

New member
ולמה אתה כל כך בטוח שזו האמת ?

(כהערת אגב , גם לפי היהדות נבואות שהן לרעה אינן חייבות להתגשם - כפי שרואים בסיפור של יונה שאנשי נינוה עשו תשובה ונינווה לא נחרבה).
 
הנבואות של קריון

קריון ניבא ארועים שאכן התרחשו , למשל נפילת הקומוניסטים ,אסונות טבע , שינוי דפוסי מזג האויר, הטיית הציר המגנטי, החלשת עוצמת השדה המגנטי , קריון מדגיש שהנבואות הן רק פוטנציאל וההגשמה תלויה באופן שבו בני האדם יחליטו לפעול.
 
וואלה

הקומוניזם נפל (אגב, יהיה נחמד לראות תיעוד לנבוא הזאת..) מתי קראו שאר הדברים הנפלאים שהזכרת? היה שינוי בקטבים המגנטים של כדור הארץ? אני צריך לקנות מצפן חדש??
 
למעלה