ברק: עם פחות מ20 מנדטים לא אהיה שר הבטחון

ברק: עם פחות מ20 מנדטים לא אהיה שר הבטחון

אהוד ברק, יו"ר מפלגת העבודה והמועדף על ידי רוב הציבור לתפקיד שר הבטחון, הודיע כי אם מפלגתו לא תתקרב ל20 מנדטים לא יוכל וגם לא ירצה לכהן כשר הבטחון בממשלה הבאה. לתשומת לבם, של כל אלה שקוראים לאנשים להצביע קדימה בשביל ממשלת ליבני-ליברמן.
 
אני חושב שהוא התבלבל..

הוא שליח של הציבור - הציבוא הוא לא השליח שלו.. הציבור ישפוט ויקבע אם הוא יקבל 20 מנדטים או לא..
 

roy benon

New member
לתשומת לבכם! לא לבזבז קולות על העבודה!

אם אתם רוצים לעצור את ביברמן- רק קדימה תעשה זאת. יש גם חשד לדיל בין העבודה ובין הליכוד לאחר מסיבת העיתונאים האחרונה של ביבי עם רבין הבן.
 
חה! מי שיעשה שותפות עם ליברמן זו קדימה

תתעורר, היא נגד הליכוד ונגד ש"ס וגם לא תומכת בברק, לא נשאר לה עם מי לעשות קואליציה. אם השמאל לא יתעורר נקום לבוקר לבני - ליברמן!
 
מי יתן והעבודה והליכוד ישלבו ידיים

וישאירו גועל נפש כמוכם להירקב באופוזיציה. אתם סכנה למדינת ישראל, ואנחנו צריכים ממשלת אחדות הפעם לא נגד מחבלים שתוקפים אותנו, אלא נגד מי שתוקף אותנו מבפנים.
 
ממתי מי ששונא ערבים הוא נגד מדינת ישראל? ה..

הליכוד ישלב ידיים עם העבודה?
הרגת אותי מצחוק!
 

בדנתמ

New member
אני מקווה שכתבת את זה בציניות...

למרות שאצל אולמרט קל מאוד לדעת מה האמת - ההפך הגמור ממה שהוא אומר
 
דברי שקר. ליבני לא רוצה לעצור את ליברמן.

ליבני "מוצאת איתו שפה משותפת" ולבטח כבר סגרה איתו על דיל לפיו הוא ימליץ עליה בתמורה לתיק הבטחון. ברק לא יוכל בכלל לכהן כשר הבטחון עם פחות מ19 מנדטים שכן אנשי פרץ ידאגו להחליף אותו בנימוק שאפילו פרץ הצליח יותר.
 
לצפים במחנה המרכז-שמאל, תגידו לי את האמת

למה בעצם לא להצביע עבודה? תסתכלו על החמישיה הפותחת - על כולם - הם לא עשו עבודה טובה בכנסת הזאת? לא מגיע להם הקול שלכם? אתם צריכים להבין שאם העבודה תתרסק, אתם לא תענישו את העסקנים - ההפך. אתם תחזקו אותם ותעזרו להם להשתלט מחדש. עבודה עם 20+ מנדטים, לעומת זאת, תכניס דם חדש ותחזק את המפלגה. אומר לכם בכנות - אני מאוד מבינה את הרצון "להעניש אותם". העבודה של אחרי בחירות 2006 מאוד אכזבה את הבוחרים שלה שבחרו סדר יום חברתי וקיבלו את עמיר פרץ שר הבטחון. אבל אין סיבה להעניש אנשי ביצוע ראויים שאשכרה היחידים שמתפקדים היטב בממשלה הזאת, ועוד יותר, עוד הרבה יותר - אין סיבה להעניש אותנו. אם אתם רוצים להשפיע מבפנים - תתפקדו לעבודה ותראו כוחכם בפריימריז הבא. זה מה שאני הולכת לעשות. בבחירות האלה אני לא מצביעה בשביל עמיר פרץ שאכזב מאוד, וגם לא מצביעה בשביל אהוד ברק שהוכיח שהוא ראוי לכל האמון שנתתי בו מההתחלה. אני מצביעה - בשבילי, בשביל האמת שלי.
 

MIIKLE

New member
../images/Emo45.gifמוטב שתצביעו לפי אידאולוגיה

אני מעדיף יריבים אידאולוגיים ישרים על פני חבורה של גנבים מושחתים ועברייני מין שמצאו בית חם בקדימה.שכל אחד יצביע לפי האידאולוגיה שלו אבל מה שחשוב זה להצביע למפלגה עם יושר ולא עם רשימת אנשים שמככבים במדור הפלילים.
 

wapy

New member
מפלגות שורשיות כגון הליכוד ו"העבודה"../images/Emo45.gif

מפלגות שורשיות כגון הליכוד ו"העבודה" עשויות להחזיר את מרבית הבוחרים שנטשו אותן במסיבות מסוימות. לעומתן, מפלגות "אד הוק", שצמחו מתוך צורכי שעה כמקלט ל"עריקים" מאוכזבים ממפלגות אחרות, כגון "מפלגת "קדימה", צפויות לתופעה הפוכה: לגל של עזיבות משורותיהן וחזרה למפלגות האם.
 

wapy

New member
מצביעים לפי אידאולגיה ולא לפי ספינולוגיה

 
למעלה