ברשימה שהתפרסמה הבוקר בגלובס...

ברשימה שהתפרסמה הבוקר בגלובס...

תחת הכותרת "למה לא נסעתי לים המלח", מצביעה אירינה שלמור על מס' גורמים שמביאים, לטענתה, לכרסום במעמדו של ענף יחסי הציבור בישראל - * מתן שירותי יח"צ בתעריפים נמוכים משמעותית מהמקובל במערב * כח עבודה מצומצם המועד לשחיקה, שחיקה המביאה לנטישת לקוחות * הענקת שירותי ייעוץ תקשורת בחינם * היעדר אתיקה * סף כניסה נמוך לעיסוק בתחום מה בעיניכם הן הרעות החולות של תעשיית יחסי הציבור?
 

בטשל

New member
בעיני כל הסיבות שמצוין

הינם נכונות, אבל בבד זה צריך לראות את החצי כוס המלאה, בכל המקומות שיש שם תחרות היחסי ציבור מעולים ברמה כזה או אחרת, ואפשר לראות בכל תחום חברות לפני שנכנסו איתם לתחרות, ואחרי שיש להם תחרות בשוק הרמה של היח"צ עלה, למרות כל הגורמים ועם כל הגורמים הנ"ל...
 
לא הבנתי...

לדעתך תחרות בין משרדי יח"צ מביאה לשיפור באיכות השירותים המוצעים על ידם?
 
למעלה