בשביל ידידה טובה:

טל8טל8

New member
בשביל ידידה טובה:

היא מתחזקת והוא מתחזק. הם עומדים להתחתן. הבעיה: יש לו בעיה עם שמירת עיניים ולה יש בעיה שיש לו בעיה עם זה :) חחחח מה עושים? מה יכול לעזור לו להבין ולשלוט על עצמו? לפחות לא לידה...
 

diklag3

New member
לדעתי...

הדרך היחידה להיתגבר על זה במיוחד עים הם בתחילת דרכם זה לדבר על זה . שהיא תגיד לו שזה מפריע לה והם ידברו על זה כי לא צריך גורם שלישי או משהוא אחר אין כמו האמת והדרך הישרה כי חבל להתחיל ברמזים וכד' ואים הוא לא יבין מה היא רוצה ממנו אז עדיף לדבר ולהביר דברים לטובת שניהם שהבסיס שלהם בנשואים יהיה חזק. בהצלחה לשניהם.
 
אולי אני תמימה

אבל לא לגמרי הבנתי את הבעיה... מה הוא עושה לידה? מה זה גדר של "שמירת עיניים" בעיניה? האם היא רוצה שאישהּ ילך עם עיניים באדמה כמנהג החסידים? וברוכה הבאה לפה
 

candy77091

New member
מה הכוונה יש לו בעיה עם שמירת העיניים?

לא ברורה לי הבעיה פה.
 
להסתכל על הטוב בנושא.

קודם כל, ברוכה הבאה. שמירת העיניים הינה בעיה קשה שקשה להתמודד איתה בגלל שהעיניים רואות כל הזמן, וגם הלבוש ברחוב הוא לא ראוי בלשון המעטה. (וכנ"ל הנגישות לאתרים לא ראויים באינטרנט וכו'). הם צריכים לדבר על זה. אבל היא צריכה להבין שגם אם יגיעו להסכמה שצריך להימנע, זה לא פשוט להפסיק מעכשיו לכרגע שכן לאדם יש יצרים. עליה לשמוח שארוסהּ בעל יצרים טבעיים ולא סובל מבעיות כאלה ואחרות של א-מיניות וכד'. וביחד, בעבודה משותפת- יגיעו לדרך הישרה והטובה. בהצלחה ומזל טוב.
 

אדרעיא

New member
אנחנו חיים תחת כפייה חילונית.

ואח"כ באים אלינו, הדתיים, בטענות שאנו כופים את הדת. לדעתי, זה שתוקעים לנו ברחובות תמונות פרסומת ענקיות ולא צנועות, וזה שמסתובבות בחוץ בנות לא צנועות - זו כפייה חילונית (וגם הטרדה מינית.)
 
למעלה