בשעה טובה לפני כמה ימים

נעמי19831

New member
בשעה טובה לפני כמה ימים

ילדתי בת. אני מעוניינת לקרוא לה על שם אבי ז"ל אבי התאבד, מאוד אהבתי אותי ורציתי לקרוא על שמו לילדי עוד כשהיה בחיים רציתי להפתיע אותו אבל הוא הפתיע אותי. ההתלבטות שלי אם לתת לילדה שם על אבא כשלה אין אבא. וגם על ההתאבדות נראה לי קצת קשה לבנתיים לא יכולה לחשוב על שם אחר רק רוצה להוסיף שגם אימי נפטרה מאוד דאגתי לה כשחלתה אבל לא הייתי קשורה אליה.
 

אמאנחל

Member
מנהל
ברוכה הבאה


וברכות ללידה, איזה יופי. תגדלו אותה בנחת, תשמרי על עצמך, ואל תשכחי גם להנות. &nbsp העלית שאלות מאוד קשות ואין לי תשובות חד משמעיות. אני אישית לא הייתי נותנת שם לילדה שהוא כל כך טעון. אולי תתני לה שם פרטי אחר, ואת השם של אביך כשם שני. לבן שלי יש שם פרטי שני על שם סבי שאהבתי.
 

נעמי19831

New member
תודה

לאבי ז"ל קראו משה אני רוצה לקרוא לה שהם זה אותם אותיות רק סדר שונה חשבתי לכתוב גם שוהם להוסיף ו ככה שזה לא יהיה אחד לאחד ויהיה יותר קריא
 
לדעתי את צריכה לחשוב אם היית קוראת לה שוהם בלי קשר לאביך

ואם אין לך שאת השם שחלמת עלין בשבילה לפי זה הייתי בוחרת שם
 

מרגנית2

New member
מזל טוב!!

אכן קשה לבחור שם. לבתי נתתי שם של ספר שאהבתי. היא שנאה את השם ושינתה אותו במשרד הפנים.. לבני נתתי שם רגיל שבתי בחרה ונראה שהוא מבסוט ממנו. ילדים אוהבים להיות כמו כולם. למשל בכיתה יש ארבע נועה.. לדעתי צריך לחשוב על הילד. מספיק צרות חברתיות יש לבני.. שאם גם היה לו שם מיוחד זה היה נורא.. בהצלחה..
 
למעלה