בשעה טובה קניתי מחשב

lastiger

New member
בשעה טובה קניתי מחשב

תודה למי שענה על כל מיני שאלות בתקופה האחרונה ששאלתי:) קניתי T500, מעבד P8600, 320 דיסק קשיח, 7200 RPM 4 ג'יגה DDR3 כרטיס מסך- ATI Mobility Radeon HD 3650w הלכתי על XP, לא סומך על ויסטה שנה אחריות, עלה 7500 קצת מעצבן שיציאת הרמקולים מקדימה...לא ברור מה הקטע, והפלסטיקה טיפה פחות איכותית לעומת הנוכחי-Z60M, כנראה מהמעבר המוחלט ליצור של לנובו... זה מחליף את הZ60M שיש לי כרגע של 2 סדרות אחורה אם אני לא טועה...נותן אותו לאמא... אז זהו, מקווה שיעבוד טוב כמו קודמו...טפו טפו:) שוב תודה על העזרה בשאלות אלון
 

RoyBO

New member
זול מאוד למחירים של לפני שנה (למפרט ברמה הזו)

 

lastiger

New member
מממ זה טוב או רע?

לא נשמע כזה טוב... אבל בבדיקה שעשיתי בזאפ וכמה חנויות, זה היה מהזולים שראיתי למפרט הזה...T500 יש גם ב5500 עם דיסק/זכרון קטנים יותר...וכרטיס מסך פחות טוב...ואולי בלי צורב DVD אתה חושב שזה יקר?
 

lastiger

New member
memory 4 less

בדרום ת"א,...חברה ממש נחמדה, נדיר למצוא טכנאי מחשב נחמדים ואמינים... והגיע עם תיק מתנה לא רע...לא יודע אם זה תמיד בא איתו, או רק לחנות ההיא.
 

ypm

New member
חנות הזו היא קומבינה עם מס' שמות..

רוב המוצרים שלהם ייבוא מקבילי.
 

prizman

New member
מתחומים אחרים לגמרי

לא שמעתי אנשים מתלהבים מהיבואן המקורי לא ברכב, לא במקררים ולא בכלום בעצם. יבואן מקביל או אפור הפסיק מזמן להיות מילה גסהבישראל. דווקא היבואנים הרשמיים בולטים יותר לרעהבחוו"ד משתמשים בהרבה תחומים. מסקרנות, יש לך קשר לאיזשהו יבואן?
 

ypm

New member
אם אינך רוצה אל תאמין, אבל אני לטובת לקוחות

חופשי תקנה איפה שאתה רוצה רק אחרי אל תתלונן שהשירות בייצרן המוצר ניתן לך רק בתשלום נוסף .
 
למעלה