בתגובה לתגובה של מיכל

miss chantal

New member
בתגובה לתגובה של מיכל../images/Emo68.gif

מיכל יקירתי, בלי שום הכשר לזה לכינו אותי בשמות תמיד ידעתי שאני אישה זה ממש לא קשור, אנשים אומרים לי הרבה דברים ואני לא מתייחסת ושתדעי לך, שזה שהם קראו קוקסינלית והומו זה לא פגע בי אז רק חיזק לי את הדעה שלא רק שאני מרגישה אישה פנימית אלא שאנשים רואים את זה שאני אישה גם חיצונית וזה ממש משמח כי הם ידעו שאני אישה והם פשוט לא ידעו איך לכנות אותי, זה מבחינתי לא רק אני ידעתי כולם ידעו והבינו וזה היה לי הרבה יותר קל, כי שסיפרתי לכולם, הם אמרו לי תמיד ידעתי את זה, תמיד הרגשתי את זה אז ככה ככה זה היה קל יותר לצאת החוצה..... זהו!
 

Michelle VioLeT

New member
כן מכירה את ההרגשה

של השפלה מצד אנשים.. אבל איך ידעת שאת אישה? איזה מן הרגשה זאת?? (אגב תגיבי בהמשך להודעה זו, אין צורך לפתוח הודעה חדשה)
 

eranmc

New member
עליי להתוודות,

למרות שאני סופר סופר סופר בעד כל הטראנס, גייז, לסבי ואם יש שמהו אחר... השבוע יצא לי לכתוב משהו מאוד מגעיל לגיא פינס שעיצבן אותי חבל"ז וכבר שנה יורד עלי בכך שהוא יורד על מישהי שאני מאוד אוהב וחייב לה את חיי מראיה קארי. לדעתי מי שמודה למצבו החיצוני-פנימי ויודע שהוא אכן קוקסינל אז כל הכבוד לו ואנחנו חייבים לסגוד לו על האומץ והנכונות! אני בטוח שבחיים לא אקרא לבן אדם קוקסינל, שוב, גם אם הוא פגוע בי. רק בצחוק לחברי האוחצ´ים והאהובים!!!
 
לא הבנתי משהו

אתה משתמש במילה קוקסינל גם כתיאור למישהו שרוצה לשנות את מינו וגם כמן קללה תסביר את עצמך
 

אבא גאה

New member
../images/Emo45.gif הצדק איתך

ולוקח זמן להשתחרר מהקונוטציות השליליות שיש לנו לגבי מילים מסויימות. אחיין שלי שאוהב אותנו מאוד ומדבר מאוד בחופשיות על הומואים ולסביות וכמה שזה נורמאלי (שמעתי אותו פעם מסביר לחבר שלו מהכיתה) עדיין מידי פעם "מקלל" ע"י שימוש במילה "הומו" - כששאלתי אותו הכיצד? בתחילה ענה "שזה בצחוק" ואחרי כמה ימים בא ואמר לי "וואללה, אתה צודק" זמן.... |שעון| ותירגול ....
 
למעלה