ב"ה שבתי מהמילואים

ב"ה שבתי מהמילואים

נחוש יותר מאי פעם להגן על כל מאחז והתנחלות שביקרתי בהם (וגם על אלה שלא). שמח להיות שוב בחברתכם.
 

masorti

New member
ברוך שובך.

אולי אתה נחוש להגן על כל מאחז והתנחלות, אבל ראש הממשלה שלך אינו נחוש כמוך. ואם השילוש הקדוש אריק-עמרי-וייסגלס יחליט שהגיעה השעה לפנות את כל השטחים או מרביתם, אז הליכוד יקפוץ לדום והכנסת תאשר והצבא יבצע.
 
אני מודע בהחלט לכך

שנכון לנו מאבק מר בתוך הליכוד פנימה נגד כל אלה שנטשו בצורה מבישה את דרכו ההיסטורית. אבל אני נחוש להיאבק בצורה חריפה ולהקריב מחיר אישי.
 

ראליסט

New member
צר לי על תמימותך...

אבל כנראה שאתה לא מבין,ש"הבעיה" אינה פנים ליכודית. כמעט כל המערכת הפוליטית (למעט האיחוד הלאומי ואולי המפד"ל),כבר הבינה ,שכדי שיהיה בכלל פתרון למצב במזרח-התיכון,יש להגיע לשלום,עם הפלסטינים,ועם כל מדינות ערב. זה שזה לא יקרה מחר או מחרתיים,אינו משנה את העובדה,שתהיה פשרה טריטוריאלית קשה (מבחינת הימין),ורוב ההתנחלויות יפונו-בדיוק כפי שקרה בסיני. מזמן לא מדובר פה בנושא של הליכוד.הרי הליכוד-ע"י רוב נציגיו בכנסת,הפך כבר למפלגה של תועלת אישית.(אפילו בנושא של איחוד רשויות-שזה עניין שמעלה שר-האוצר של הליכוד,אין עסקני הליכוד מסכימים לוותר על הג'ובים).נציגי הליכוד בכנסת האחרונה הם הגרועים שבנציגי הליכוד מעולם,רבים מהם "יוצאי" הפריימריז-אחרים אנשים בסגנון בלומנטל ושרון ג'וניור.רובם חסרי כל חוט שדרה אידאולוגי ומחפשי משרות. זו עובדה.זו ממש לא דיעה.
 
אז אני תמים

אני חוזר ואומר: אני מתנגד למדינה פלשתינאית עצמאית. אני מתנגד לכך שימסרו לפלשתינאים שטחים מעבר לשטחים המאוכלסים בצפיפות בערבים. אני בעד ליישב את כל חלקי א"י, ויו"ש בכלל זה. אני מוכן לשלם מחיר בינ"ל וכלכלי כבד תמורת שלטוננו בחלק המכריע של א"י המערבית. זה אני. דעתי אינה פחות לגיטימית מכל דעה אחרת, ואני אפעל נמרצות במסגרת הליכוד כדי שהיא תהיה זו שתתקבל.
 

ראליסט

New member
חו"ח

לא אמרתי שאין לדעות שלך לגיטימציה . אפילו לא רמזתי זאת. טענתי שאתה תמים לגבי הטענה ש"תפעל במסגרת הליכוד לגבי זה שדעתך תתקבל שם". אם אנשים לא מפלגתיים כמו גאולה כוהן,שתומכים בליכוד,אינם משפיעים על דעותיו ,אז אתה תצליח? הרי בנה של גאולה כוהן,צחי הנגבי (שאמנם נראה לי שתחמנותו עולה על האידאולוגיות שלו),נמנע בממשלה בעניין "מפת הדרכים"-והוא נאבק בצעירותו,כמעט פיסית בחיילי צה"ל שניסו לפנותו מימית,אז למה תצפה? המציאות-אותה מציאות שכפתה על רבין ללכת להסכם עם הפלסטינים,וכופה על שרון היום,להמשיך בדרכו-רק עם הדגשים שונים,היא שתקבע גם בעתיד.
 
ולא טענתי שטענת זאת

יכול להיות שאני וחבריי ניכשל כישלון חרוץ- ואז נצטרך לשקול את דרכנו. בינתיים זה עוד לא קרה.
 
תודה ידידי

אני מקווה שהדעות הימניות המוצקות שחזרתי עימן במשנה תוקף לא יפריעו להמשך הידיות בינינו.
 

Roobie

New member
תראה,

זה לא שחשבתי שתחזור עם סטיקר של מרצ...
 
למעלה