ב- 29.5 ראשון הבא, הפורום ייסגר רשמית

ב- 29.5 ראשון הבא, הפורום ייסגר רשמית

לאחר כמעט שש שנות פעילות, דרכי ז'אנר הרגאיי ומערכת הפורומים של תפוז הולכות להיפרד סופית. לשמחתי ממש במקביל קיבלתי הצעה לנהל פורומים במקום האולטימטיבי בעיניי, מקום שתמיד הייתה ותהיה בו תמיכה ברגאיי ודרכו אולי נוכל לקדם את הדברים שהיינו רוצים לראות כאן בארץ בצורה עוד יותר מיטבית. תודה למערכת תפוז על הזמן והמקום. ידענו זמנים טובים וגם זמנים קשים ביחד, אבל החיים ממשיכים והכל בסדר! פרטים בהמשך השבוע! BLESS!!!
 

ב ז ו ק ה

New member
היה טוב וטוב שהיה

אני איתך סטאר, אין הרבה הזדמנויות לכתובת לאחרונה לצערי אבל בכל מקרה הגיע הזמן להתקדם. BLESS קינג, עשית פה עבודה מעולה בכל השנים האלה - מקסימום כבוד על ההתמדה והניהול המקצועי. המון תודה גם לבאזדאל על ההשקעה הרבה, חבל שזה נגמר כאן בטונים צורמים. ממשיכי למקום טוב יותר אני מקווה. נתראה שם, איפה שזה לא יהיה. וכמובן שתמיד יש פייסבוק, הזדמנות טובה לפתוח איזו קבוצה של פליטי פורום שלא נלך לאיבוד בינתיים כבוד ותודה לכל מי שקרא, עקב ולקח חלק.
 
כבוד ותודה לכל מי שלקח חלק בפורום הזה!

אם אתם עוד רואים את זה כאן אז היה שווה הכל. ביג אפ לבאזדל שניהל איתי את הפורום בכמה שנים האחרונות ועשה עבודה מעולה; ביג אפ בזוקה על כל ההמלצות, המילים ובעיקר האמונה והתמיכה בפורום הזה. אני אומר בזוקה כי זה השם שקופץ לי ראשון לראש כמעט בכל פעם שאני חושב על כותבים קבועים בפורום הזה. אבל היו עוד המון וביג אפ לכולם כי אם כתבתם כאן אתם בעניין. ואם לבקר ולכתוב כאן עזר לכם להיכנס לעניין אז בכלל... תודה רבה לתפוז על המקום שהוקצה לדיבור על רגאיי במשך שש השנים האחרונות. חבל לי שזה נגמר, ועוד ככה. אבל ככה זה בחיים בדרך כלל, דבר אחד נגמר ומפנה מקום לדברים אחרים שיכנסו במקומו. שבת שלום ורק טוב!
 

eladw10

New member
חבל שהפורום נסגר.

לצערי לא יצא לי לכתוב פה הרבה אבל בתור אחד שצפה מהצד, היה מהנה לקרוא פה. הרבה תודה לך ולבאזדל על הניהול הנהדר. לאן עוברים?
 
תבדקו את האתר החדש של מאד מאן!

http://www.madman.co.il/ עדיין בבניה אבל בקרוב ייקרו שם הרבה דברים מגניבים כמו רדיו אינטרנט שישדר שם, וגם מערכת פורומים חדשה... להתראות בשמחות! גיל.
 
למעלה