גאה בעצמי אבל עדין מתקשה

Crema86

New member
גאה בעצמי אבל עדין מתקשה

שלום לכם..
לפני כה זמן סיפרתי לכם על תחנת הדלק שאני עובדת בה כמה שנים טובות:
למרות הוותק שלי אני עד היום עובדת רק כמתדלקת ולא קידמו אותי לחנות אפילו , בעוד שמישהי אחרת שעובדת חצי ממה שדאני עובדת כבר יד ימינו של מנהל . בהתחלה נתתי את כולי לתחנה ומאז שנפגעתי התחלתי לתת מעט ומעט עד שהפכתי למי שאני היום :
משמחה ותוססת-למתדלקת עצובה שבקושי מתקשרת עם לקוחות ולא פעם ולא פעמיים הלקוחות מעירים לי שרואים שעובר עליי משהו קשה.
לפני כמה שנים הייתי תותחית מכירות של מוצרים מהחנות בלי שקיבלתי על זה תגמול כלשהו . ברגע שהנושא של החנות עלה שגיליתי שהם לא סומכים עליי שאני יעבוד שם התחלתי להתדרדר..
לפני חודשיים פלוס אפילו המנהל איים עליי שאם אני הולכת הביתה למרות שאני לא מרגישה טוב אז הם יפטרו אותי ובסוף מה ?! כלום!! סתם ניסו להפחיד אותי הרי הם לא יהיו מוכנים לפטר אותי ולשלם לי את כל הפיצויים שמגיעים לי למרות שלא מרוצים ממני..

לפני חודש הגעתי לעבודה באיחור קל למשמרת בוקר אחרי לילה לבן שבו שתיתי וסיפרתי לעובד וזה עבר מפה לאוזן למנהל. המנהל שהיה משוכנע שאני שיכורה העיף אותי הביתה שהוא לא רוצה לראות את הפרצוף שלי!! התחננתי בפניו והסברתי לו שאני כלל לא שיכורה והייתי דוברת אמת..למעשה כשאני עובדת בוקר אני במילא בקושי ישנה (2-4 שעות) עם ובלי אלכוהול.
רתחתי מעצבים ושמרתי לו טינה למעלה משבועיים בו לא החלפתי איתו דיבור בכלל. כאילו הוא אוויר ..
לפני הריב עוד תפקדתי יפה אבל אחרי הריב הפכתי להיות דכאונית ממש וכמעט כל לקוח העיר לי שאני נראית רע, שעובר עליי משהו..
המנהל ניסה להתחנף ולמרות שלא דיברתי איתו זרק לי הערות נחמדות להציע ללקוחות מפיצי ריח וכו.
הוא ניסה כל מיני שיטות איתי החל משיטה שהוא פגע לי בצורה משמעותית במשכורת במקום לקדם אותי כמו שקידם את הסגנית שלו.
לפני חודשיים שנושא הפיטורים עלה והתחלתי להיות בעייתית אז המנהל התחיל לתת לי 5 שעות במשרת של 3 ימים בשבוע ממצב של 8 שעות של 6 ימים.. בגלל שאני במינוס בבנק (לא יודעת לנהל את החשבון שלי ובזבזנית) הבנתי שהם לא באמת יפטרו אותי והתנחמתי בזה שלפחות יש לי משכורת ושניתי את התנהגותי בחזרה ולא הייתי בעייתית.
כשהמנהל התחיל לבוא בדרישות למכור לו כל מיני מפיצי ריח ושטויות מהחנות הייתי מתעלמת מהבקשה. גם כשאמר שאקבל בונוס של 200 שח לא התרגשתי בכלל ..הרי בשביל לקבל את הבונוס העלוב הזה אני אמורה לצאת מגדרי ולעמוד ביעדים גבוהים שהנהלה הציבה .
כבר דנתי עם מנהל והסמכנל בעבר על הנושא ואמרתי לו שלא מקובל עליי שהם מציעים לי אחרי 6 שנים של עבודה בונוס של 200 שח כשעובדות החנות מקבלות 500 . הם אמרו לי שאם אני לא ימכור הם יפטרו אותי אבל הכל פאקה פאקה..

אז הנה היום המנהל שלי העלה אותי לשיחה ואני עם האופי הדפוק הפסיבי שלי תמיד שתקתי לו . כל מה שהיה לי להגיד לא אמרתי מהפחד לאבד את העבודה. למזלי הכרתי חברה לפני חצי שנה בעבודה שכבר לא עובדת והיא לימדה אותי בהתנהגות שלה איך לענות לאנשים. עד היום אני מעריצה את הדיבור שלה : אחת שתפתח את הפה ותראה לצד השני מאיפה משתין הדג!
אף מאחד לא ירמוס לה את הכבוד העצמי . היא תמיד תידע לענות לצד השני ..
הפעם התנהגתי קצת כמוהה . הפעם לא שתקתי לו ואפילו הרמתי עליו את הקול ואף קיללתי אותו!
המנהל קרא לי למשרדו לשיחה שבמהלך השיחה התקשר אליו מישהו מסניף אחר בידיעה שמחר מחירי הדלק יורדים ולכן גם שם וגם פה המנהלים שולחים עובד אחד הביתה כי אין עבודה. זאת עובדה קיימת ששמעתי בשיחת טלפון שהתקיימה לידי
אחרי שסיים לדבר עם מנהל אחר התחיל להמציא לי תירוצים למה הוא שולח אותי הביתה באמצע המשמרת..
הוא התחיל עם התירוץ הראשון שאני עדיין מדברת גסויות ללקוחות ( "כמה להכניס לך..?") ואמרתי לו שהכל בקטע של צחוק (ואני במילא בקושי צוחקת כי אני בדיכאון כל המשמרת). התחיל לחפור לי עם זה ואחר כך עבר לתירוץ אחר שאני עם פרצוף תחת כל המשמרת ולכן אין לו מה להעסיק אותי היום כי אני לא מועילה . אמר שיתאים לי לעבוד בשירות לקוחות טלפוני ולא בשירות פנים מול פנים . לא שתקתי לו ואמרתי לו שהוא לא יקבע לי במה לעבוד!! הרי אני עם הפרצוף התחת הזה רק בגלל העבודה כי אני ממורמרת. הוא אמר שאם לא מתאים לי להיות נחמדה ללקוחות אז שאני לא יעבוד ועניתי לו שאם לא טוב לו שיביא מכתב פיטורים מה שהוא לא יעשה . הוא המציא לי שהוא ידבר עם הסמנכל להתייעץ בקשר לנושא הזה. אני לא מאמינה שהם יפטרו אותי. הוא אמר שכל עוד אני יהיה עם פרצוף תחת בעבודה הוא יתחיל לפגוע לי בשעות עבודה ובמשמרות שבנוסף לזה שאני צריכה להיות נחמדה אני חייבת להציע ללקוחות מפיצי ריח, מגבים ולעמוד ביעדים.
מיום ראשון נכנס חזק בתחנה הנושא של המכירות מוצרים מהחנות ויש טבלה של כל עובד מה הוא מוכר ומי שעומד ביעד מקבל 200 שח (עובדות החנות יכולות להגיע ל500שח). הסברתי לו שאני לא צריכה את הבונוס שלו ושזה לא חלק מתפקידי למכור לו מפיצי ריח למשל שאני רק מתדלקת ולא מוכרנית בחנות. הוא תחמן לא קטן וענה לי שהוא זה שיגדיר את תפקידי בתחנה והוא זה שיקבע כמה שעות אני יעבוד ומצידו שאני יעבוד במכירת מפיצי ריח כל המשמרת ואמרתי ממש לא!
מה זה השטויות האלה לפגוע לי במשמרות ובשעות עבודה על עבודה שצריכים להציע עובדי החנות?
הוא אמר שלא אכפת לו שאני לא רוצה בונוס אבל שאני יציע מפיצי ריח ואמרתי ממש לא!
המנהל כבר ניסה כל מיני שיטות איתי כדי שאהיה השפוטה שלו. מה לעשות בקטע הזה אני לא מוכנה להתפשר..
הוא ניסה לנסות בגישה הנחמדה החזיר לי כביכול ימי עבודה רגילים תוך כדי ככה שהוא כל הזמן חופר לי שאני לא יאכזב אותו . הוא גם ניסה להביא לי רק 3 משמרות של 5 שעות וגם זה לא עבד לו . לא משנה באיזה שיטה להיפך..ככל שהוא לוחץ עליי הוא מקבל את הפעולה ההפוכה של שנאה ומתדלקת דכאונית עם פרצוף תחת..כשהוא מניח לנפשי אני גם לא מציעה כלום אבל אני נחמדה יותר..
אמרתי לו בשיחה שהוא גועל נפש של מנהל !! שלא מספיק הקטע שהוא עשה לי לפני חודשיים שהעיף אותי הביתה והוא היה אדיש. אמרתי לו שפעם שעברה בכלל לא הייתי שיכורה ואם אני שתתיתי זה חייב להיות מסטולה?< כמה חבל ששכחתי לציין עובדה קיימת..
לפני מעל שנה הוא הקפיץ עובד לעבודה במצב של שכרות רצינית שעשה גם טעות בעבודה..כמה חבל שברח לי מהראש

לא יודעת מה אבל אני מרגישה גאה בעצמי שסוף סוף אחרי שנים שהפחד שלט בי אני עומדצ על שלי ולא נכנעת ללחצים שהוא מפעיל עליי
הכל בזכות החברה שלי
עכשיו הוא טוען שהעוא כל הזמן ישלח אותי הביתה אם לא ימכור לו מפיצי ריח ולא אציע מגבים ואני חייבת להיות חזקה .
זה לא התפקיד שלי . הוא נתן לי דוגמא על עובדים שכן מציעים ואני יודעת שיש כאלה שלא ואם כן אז בקושי.
אני יכולה לנסות לזרוק לו עצם ולמכור לו מפיץ ריח אחד מסכן ביום כדי לסתום לו את הפה אבל אני מכירה אותו-הבן אדם חפרן ואצלו מכירות ומכירות וכמה שיותר. לכן אני מרימה ידיים ..
 
קראתי את הפוסט בזמן שפירסמת אותו ולא יודעתי מה להגיב...


אז התוכחת איתו.. עמדת על שלך.. יתכן שזה השג בשבילך וזה טוב.

בתכל'ס בוס שלך זה לא חבר או משפחה. זה לא נותן כל כך משהו שעמדת על שלך.
הוא רואה אותך כעובדת הפכפכה ולא יציבה שמרבה להתווכח ויש תקופות שאת
מבחינתו לא מתפקדת. לא נראה לי שירצה לקדם אותך במצב כזה אי פעם.
פני ליועץ ובידקי את הזכויות העובד שלך. בהצלחה.
 
למעלה