גביל´ה (קדוש) בוא ללונה פארקזהירות|

גביל´ה (קדוש) בוא ללונה פארקזהירות|

לאילת לונה פארק אחד שעובד כבר מספר שנים לאחרונה אפילו פתח את שעריו למשפחות אילת בימי שבת ללא תשלום (בשעות מסוימות) ולמרות כל הקשיים במשק יצליח לישאר עומד ופתוח לקהל הרחב. והנה יגיע לו חג, אלפי ישראליים פוקדים את אילת (חנוכה) וגבי קדוש או העירייה שהוא עומד בראשה נתנו אישור ליזם צפוני לפתוח לתקופת החג לונה פארק נוסף לימין האיצטדיון. ואני שואל לממממממממממממממממממממהה!??????! למה להיות כאלה נבלות? יזם אילתי עומד כל השנה בקיץ (45c) בחורף שתי עונות בלי תיירות ואז גם את הקצת שנשאר בעיר לוקחים לטובת צפוני. בבקשה בלי סיפורים ותירוצים!! מישהו נתן אישור לזה ואותו אחד גם יודע את המצב בעיר וגם יודע שאין מקום באילת לשני לונה פארקים כמו שאין מקום לשני דולפין ריף או שני מיצפה תת ימי או שני קבוצות כדורגל. אז אולי פעם אחת מישהו בעירייה אותו פקידון קטן שחותם על ניירות יחשוב שניה ,יקח אויר ,יעצור ויגיד אנשים בו נעזור קודם לבני עירנו לעסקינו ולא נקשה ועד רבה לא נכניס לעיר עסקים זמניים שבאים רק בחגים ותקופות שיא- כמו באסטות ,מוניות ועוד כאלה תעלולים. אולי אותו פקידון קטן יתן לנו נס של חנוכה...!
 

amirivgi

New member
תיקון טעות בסיסית בעובדות שהצגת

השטח בו התמקם הלונה פארק הנייד בסמוך למגרש הכדורגל הוא בשטח השיפוט של המועצה האזורית חבל אילות - ולא מדובר בשטח שכרוך בהסכמה או באישור של מישהו מעיריית אילת. נכון שבשבוע שעבר המיקום היה בסמוך מאד ללגונה - ואז זה כן היה בשטח אילת - אבל ליזם לא היו את האישורים המתאימים מעיריית אילת - לכן עבר לשטחה של המועצה האזורית אילות. אמיר איבגי
 
לונה פארק

ידידי , הסיפור פשוט כנראה ( אני מציע לך לשמוע את הרדיו כל יום באחת עשרה ו/או לקרוא באתר זה את כותרות החדשות ) : מחזיק תיק התיירות , מר מוריס גנון , קיבל פנייה מיזם צפוני להקים את הלונה פארק . הבחור בלי לחשוב פעמיים ( חבל ) אמר לו - אחי , סבבה , עליי תגיד מוריס אישר לך . הבחור כמובן לא הוציא שום אישור ( כי אף אחד לא היה נותן לו ) , והלונה פארק היה אמור לקום בצד ימין של החלקה לפני הפנייה שמאלה למלון הרודס , שטח שיפוט עיריית אילת . אבל מה , מקס , הבעלים של הלונה פארק הישן והטוב שקדוש לא הצליח להעיף לטובת מלון הילטון גם לא דרך בית משפט , התחיל לעשות רעש כאשר נחמן שכטר עוזר להם והנושא עולה ברדיו . כשזה קורא , כל העיר מדברת ושואלת : איך יכול להיות שקדוש אישר דבר כזה ? מה לא איכפת לו מתושבי העיר ? הלונה פארק נותן בשבתות בחינם ! איך עושים דבר כזה ? קדוש ( כנראה ) מתקשר לגנון אומר לו " השתגעת?" יושבים גנון וקדוש וחושבים מה לעשות.... וואלה ( לא האתר אינטרנט ) נגיד לו שיילך לאודי גת ( יו"ר חבל אילות ) , הקרקע ממול לשטח הקיים שייכת למועצה ושם יוכל להקים , תשאל , למה בכלל וברים את הראש ? כנראה כבר לקחו לו אגרות וכל מיני ואין מאיפה להחזיר ( הלך למשכורות ) , בימים כתיקנם , יש מלחמונת בין העירייה למועצה אבל בימים כאלו , כולם חברים וכך בא לו הכל במקום . קדוש יגיד מה אני כיול לעשות , גנון יגיד כנ"ל , התושבים שאוהבים לקפוץ ממקום למקום , יילכו לשם , ייבכו שקרעו אותם ולא קבילו כלום ורק מקס ( לונה פארק ישן ) ימשיך להילחם על חלקתו הקטנה ויתן בשבתות בחינם לאילתים . מי אמר שחלם היתה פעם ???
 
למעלה