גברים ודיעות פוליטיות

MIIKLE

New member
גברים ודיעות פוליטיות

תגידו מה אתם חושבים על הדיעה הפוליטית כמרכיב בזהות הגברית? אני חושב שרוב מי שמגדיר עצמו כגבר גבר הוא גם ימני בדיעות הפוליטיות קשה לי להאמין שמישהו מלא בטסטוסטרון יהיה שמאלני שמוותר לערבים ,מה אתם חושבים?
 

Ace in the hole

New member
יש בעיה רצינית עם זה כיום

איכשהו נוצר מצב שהשמאל מזוהה עם אמנות ותרבות, ובמקרים מסוימים מי שמחזיק בדעה ימנית (או פשוט שפויה והגיונית) ישר מתויג כפרימיטיבי, שמרן וחסר תרבות. השאלה שלך בעצמה מסווגת את הגברים לשני סטריאוטיפים, וזו לא המציאות. אני לא מגדיר את עצמי "גבר גבר", יש לי ראש פתוח ואני אוהב אמנות, אבל אני כן מחזיק בדעות ימניות רציונליות, ולא מתכוון לסרס את עצמי למען כמה פמיניסטיות "הומניות". אגב, "קשה לי להאמין שמישהו מלא בטסטוסטרון יהיה שמאלני שמוותר לערבים", למען האמת פגשתי כמה כאלה, בעיקר מתרבות הפאנק - מצד אחד הם כאילו ליברליים שמפגינים נגד הגדר ובעד זכויות בעלי חיים, מצד שני הם מצ'ואיסטים, אלימים ושיכורים. המציאות היא לא בשחור ולבן.
 

MIIKLE

New member
זה שימין מתויג כפרימיטיבי זה טריק תעמולתי

זה טריק ידוע אצל אנשים מהשמאל להגדיר כל מי שלא מסכים עם דיעותיהם כהזוי ,תמהוני או פרימטיבי לא שדיעותיהם הגיוניות במיוחד כך שזה מצחיק שהם משתמשים בנשק שעלול להיות מופנה בצורה טובה נגדם. אף פעם לא פגשתי שמאלני שהצליח להסביר לי את ההיגיון בדיעותיו ואני מתווכח איתם הרבה מאוד.מה לעשות כנראה שהרצון בשלום בכל מחיר או פחד מהערבים משבש לפעמים הגיון של אנשים.
 

פנומן 72

New member
הויכוח עם שמאלנים הוא עקר וחסר תוחלת

זה כמו להסביר למישהו שרוצה לאפות עוגה למה הוא צריך שמרים כשהוא מתעקש להחליף שמרים בחול. לא יעזור - בגלל זה אני נמנע מויכוחים פוליטיים ולכן גם לא כותב בפורום "אקטואליה".
 

פנומן 72

New member
הקטע המוזר הוא

לפי כמה שנים עשו סקר בארץ, אני חושב שזה היה עוד לפני הבחירות, כשבדקו פילוחים של מצביעים, וגילו שיש יותר נשים ימניות מגברים. עכשיו תגיד - זה אבסורד - הרי להיות ימני זה אומר "לתמוך במלחמה" - ומלחמה זה הרוגים ולמה שאמהות או נשים יבקשו לשלוח את בניהם למות ? זה אולי יותר מזוהה עם גבר מאצ'ו וכו'. אז זהו - שגם הנשים הבינו שצריך פעם אחת ולתמיד לסיים את הסיפור עם הערבים כך שלא ירצו להרים ראש יותר ואילו הגברים חושבים יותר על "אם תהיה מלחמה איך אני אלך לראות כדורגל בשבת". כמו שה-אס-הול אמר לך - לא הכל שחור ולבן...
 

MIIKLE

New member
טוב להיות ימני זה לא בדיוק לתמוך במלחמה

מה שמצחיק הוא שדווקא שלטון השמאל מביא ליותר מלחמות כי הערבים חושבים שאנו חלשים כשהשמאל בשלטון ואז הם תוקפים אותנו יותר (ראה את שלטון אולמרט שהתחוללו בו שתי מלחמות).כך שבאופן פרדוקסלי מי שלא רוצה מלחמות צריך להצביע לימין כי כשהימין בשלטון יש יותר הרתעה נגד הערבים.אני חושב שלהיות ימני זה להיות ריאלי כי אני לא מאמין שיהיה שלום ב-30 שנה הקרובות.
 

זיקן

New member
מנהל
זו עוד חארטה שהימין המציא?

השמאל גרם למלחמות יותר מהימין מסיבה אחרת לגמרי. הסיבה היא שהוא ידע שהעם לא יקבל ויתורים מדיניים והחזרת שטחים, ואז העדיפו מלחמה על הסדר כלשהו העיקר לא לוותר. הימין לעומת זאת יכול להרשות לעצמו לוותר עד גבול מסויים שהשמאל לא מסוגל בגלל היתנגדות הימין.. התוצעה בכל מיקרה כמעט זהה אנחנו אוכלים אותה בגדול וכל צד חושב שהוא צודק. ואנחנו נמשיך לאכול אותה גם בעוד 2000 שנה ולא 30 כפי שציינת.
 
שטויות במיץ פות

אני אישה הכי נשית שיש ויש לי דעות פוליטיות שהרב מאיר כהנא ז"ל לו היה שומע אותן היה מזדעזע עד עמקי נשמתו. מצד שני, מכירה לא מעט גברים סטרייטים שהם שמאלנים יפי נפש.
 

זיקן

New member
מנהל
שטויות במיץ שפיך

מצידי את יכולה לקרוא את מה שכתבתי גם הפוך, אני בז לימין וגם לשמאל מלבד ברברת הם לא עושים כלום, בכל מיקרה אנחנו אוכלים אותה וזה מה שחשוב, שלא לדבר על זה ש"מחריבך ומהרסך ממך יצאו" שזה כנראה מה שיקרה בסוף, בגלל שנאת החינם שפופלרית מאוד אצל היהודים וכנראה שב 2000 השנים האחרונות מאז נפילת בית המקדש לא למדנו לקח. אז זה מה יש לעוד 2000 השנים הבאות..
 
שנאת חינם?

אני קוראת לזה חילוקי דעות לגיטימיים בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון וטוב שכך. בשעת צרה אנחנו תמיד מתאחדים וזה העיקר. 2000 השנים הבאות? אתה לא קצת אופטימי מדי בהנחה שסוף העולם צפוי להגיע עוד שנתיים?
 

זיקן

New member
מנהל
מה אתה מקשקש

פעם אני למעלה ופעם היא.
 

זיקן

New member
מנהל
אני א פוליטי חילוני.

בשבילי כולם זונות שקרנים ונצלנים שבשביל כיסא וכסף ימכרו את המדינה והאידיולגיה שלהם בחצי שקל.
 
למעלה