גבר בן 34 שמתנהג כמו ילד בן 4

גבר בן 34 שמתנהג כמו ילד בן 4

בעלי בן 34, אנחנו נשואים 6 שנים עם 2 ילדים.
תמיד היה מפרגן ונותן לי הרגשה באמת של מלכה. הרגשתי ממש מדהים וחיזק לי את הבטחון (שהיה ממש על הפנים).
מהרגע שהבת הגדולה נולדה, משהו השתנה אצלו. נהיה ממש ילד של אימא. ושתבינו, לפני הלידה לא היינו יוצאים לטיולים עם ההורים שלו. היינו עם חברים שלו הרבה (לי אין חברות), הרגשתי באמת כמו זוג צעיר שעושה דברים של בוגרים. (סתם דוגמא טיולים, בתי מלון..)
כשהבת נולדה, הוא לא מפסיק לדבר עם אימא שלו עלינו ועל הילדה. אימא שלו היא ההפך הגמור ממני, וממש מבטלת אותי כאימא. הוא מבחינתו מת מפחד ממנה, אז גם כשיש משהו הוא עומד מהצד ונותן לאימא שלו להכאיב לי. אף פעם לא אמר שהיא מגזימה (למרות שבין השורות הוא אומר את זה). למעשה נותן לי לספוג את כל האש ממנה, וכל זה רק בגלל שאני אימא שרוצה לגדל את המשפחה שלי כמו שמתאים לי, ולא כמו שמתאים לה. היא נותנת לי את הרגשה שממש לא בא לי שהילדים שלי יהיו לידה יותר מידי. ורק בגלל שהיא לא אחראית ומלמדת את הילדים שלי שמה שאימא לא חשוב.
אימא שלו עובדת עליו בצורה מאוד רגשנית. כל הזמן אומרת שהיא לא רואה את הילדים, ואם הילדים היו אצלה הייתה יכולה לעשות איתם משהו...(רואה אותם לפחות פעמיים בשבוע) ועוד כל מיני משפטים שגורמים לו להרגיש לא בסדר. מידי פעם גם אומרת לו איך לדבר אליי, כי מתאים לה יותר שאשב בשקט ואתן לה לנהל את הבן והנכדים.
כל פעם שנושא אימא שלו עולה לאוויר הוא מתעצבן והולך, אז גם לנהל שיחה כמו בן אדם מולו לא ניתן. פעם איים עליי בגירושין, כל פעם אומר אם אני רוצה שיעזוב ולא יחזור. ובלב שלי אני אומרת שכן. מספר פעמים נתן לי להבין שאני סוג ב בשבילו. המשפחה שלו קודם כל, ואחר כך אני. הגעתי למצב שאין לי כוח אליו, מנסה לתפקד כמו שאני יודעת בבית ומול הילדים. כי להעיר לו שיעזור לי קצת יותר בבית, הוא מביא לי תשובה כמו אבל אני עוזר. (כן, פעם שחודש לעשות כלים, ולהפעיל מכונה..). הוא עוזר לי בעיקר בכל מה שקשור לקניות מחוץ לבית כמו סופר ודברים שהתקלקלו. אהה ויושב עם הילדים בממוצע שעה וחצי ביום!-לא ברציפות.
ובינינו, אם אני אשלם לבייביסיטר כמה שקלים-אני גם יעשה את הסידורים של מחוץ לבית.
ההורים שלי פשוט מתחרפנים מההתנהגות הזאת שלו, ופעם אחת הציעו לי להתגרש. אבא שלו פעם דיבר איתי אחרי פיצוץ מול חמותי, ואמר לי וגם לבעלי לא להקשיב לאימא שלו. אבא שלו אמר שהכי חשוב זה האישה והילדים, ושישתחרר מהאימא כי אנחנו המשפחה.
אבל עדיין מרגיש לי שיש לי 3 ילדים, שאחד מהם ממש מרדן גדול.
גם אם אני נשברת ממשהו, אם זה בגלל הילדים או בגללו או בגלל אימא שלו, אני פשוט לימדתי את עצמי להתגבר על בעיות. מריצה מחשבות ופתרונות בראש במשך מספר ימים, כלפיי חוץ מראה שהכל בסדר, וממשיכה הלאה. כי כתף תומכת כבר אין לי בבית.
אז תחשבו שאני עובדת, נמצאת עם הילדים, יש לי בית לדאוג לו ובנוסף להמשיך להיות חזקה כדי לא להכנס לדכאון. אז כשכואב לו באצבע הוא לא מבין למה אני לא מפנקת אותו, ולא נכנסת לפאניקה מיותרת. כי באמת אין לי כוחות לזה.
 
נשמע מורכב אני מציעה לך ללכת לאיש מקצוע כמו יועץ זוגיות ,

שתפרטי שם את כל ההתמודדויות שלך , כל הבעיות , ותקבלי חיזוקים ועצות ותובילי את עצמך בתהליך הבראה מהמקום לא בריא הזה בו את נמצאת היום , בהצלחה ,
 
באופן מפתיע אני מתחברת לכמה הודעות פה בפורום

זה כאילו אני כתבתי אותן. את יודעת, את לא לבד. גם אצלי חמותי הרגה את הנישואים שלי בלי שום בושה. פשוט עשתה לבעלי שטיפת מח על זה שאני אימא לא מספיק טובה, שאני בשלנית לא טובה מספיק, שאני לא בת זוג מספיק טובה וכו'.
תמיד היו לה סיפורים לספר על עצמה. כששלחתי את הילדה למעון כי חזרתי לעבודה אז היא אמרה שהיא מעולם לא עבדה ולא שלחה למעון אלא טיפלה בבית.
הייתה תקופה שפוטרתי ואז טיפלתי בילדים בבית והיא אמרה לבעלי שאני חייבת למצוא עבודה מיד כי היא עצמה תמיד עבדה משרה מלאה ושלחה את הקטנים למעון.
אפילו כשברור שאני צודקת, למשל שהנקתי את התינוקות שלי - חמותי אמרה לבעלי שהיא עצמה לא הניקה ושזה כל כך מיותר ושאני סתם מסבכת את ההאכלה. היא גם אמרה לי שהיא שואלת את בעלי אם הוא מקבל בבית מין וכמה פעמים בשבוע.
יום אחד הזמנתי גנן שיסדר משהו בגינה והיא התחרפנה לגמרי. טענה שהיא מסדרת בעצמה את הגינה שלה ואיך אני מבזבזת כסף על גנן. "תגידי, את מיליונרית??" ואז הסתבר (חמי סיפר לי) שהיא לא עושה כלום בגינה ויש להם גנן שמגיע קבוע.
זה לא הפתיע אותי בכלל. ויש לי המון סיפורים כאלה על חמותי.
רוב הדברים שיצאו לאישה הזאת מהפה כשהייתה מגיעה אלינו היו שטויות או שקרים כדי לבייש אותי בפני בעלי, אבל בעלי האמין לה שהיא האימא הכי טובה. סגד לאימא שלו. גם חמי מדבר עליה שהיא הייתה האימא הטובה בעולם. אני לא אומרת כלום, אבל לדעתי מהסיפורים ששמעתי ממנה ועליה - היא לא בדיוק הייתה זוכה בפרס "אם השנה" בשום קטגוריה שחשובה לי.
לצערי, לפני כשנתיים חמותי נפטרה בפתאומיות, ושאלוקים יסלח לי, חשבתי שהמצב ישתפר ושיהיה קצת יותר טוב ביננו אבל זה לא קרה. הוא עדיין נשאר באותו "ראש" שאני לא מספיק טובה ולא אימא טובה.
אני כרגע חיה בנפרד ממנו בדירה שכורה. אנחנו עדיין נשואים ועוד לא פניתי לעו"ד כדי להתגרש אבל מצד אחד נורא בא לי לא לפגוש אותו עד סוף ימיי וגם אחרי זה.
ומצד שני נורא קשה לבד עם הילדים ואני שוקלת לחזור אליו.
אין לי בכלל חיים, אני עובדת כל יום עד 5:30 ואז אוספת את הילדים מהמטפלת, ארוחת ערב וכולנו נופלים למיטות וככה זה כל יום. סופי שבוע גם קשה כי אנחנו רואים אותו פעם בשבועיים שלושה במקרה הטוב.
אז גם בסופי שבוע אני גם עם הקטנים שלי ויש ימים שאני לא מצליחה למצוא את ה-7 דקות מטכלי לעשות מקלחת.
אני כל הזמן שואלת את עצמי אם עדיף לחזור לבעלי כדי שיעזור לי עם הילדים (בעלי כרגע מעוניין שנחזור) או להישאר במצב הנוכחי בלי חיים.
תאמיני לי - אני לא אבין לעולם איזו זכות יש לחמיות להרוס יחסים לילדים שלהם. איזו זכות הייתה לאישה הזאת להפריד ביני לבין בעלי?
מאיפה לקחה את החוצפה לסכסך בין גבר לאשתו. זה מוציא אותי מדעתי. הינו מאוהבים, היו לנו חיים טובים. לא היה עולה על דעתו של בעלי להעביר עליי ביקורת אם היא לא הייתה מכניסה לו את הרעיון לראש. היינו מאוהבים קשות והיא פשוט לא הפסיקה לקלקל ביננו. אבל שתהיי נשמתה צרורה בצרור החיים ושתגיע לגן עדן. אני סולחת לה על כל מה שעשתה לי ובסופו של דבר, גם במקרה שלך אני מניחה - הבעיה בכלל לא בה. הבעיה נעוצה בגבר.
גבר שמקשיב באופן עיוור לאימא שלו ככה זו בעיה קשה ואין לי פתרונות.
אני רק יכולה לייעץ לך להתנחם הרבה בעובדה שלילדים שלך יש סבתא אוהבת.
אם הייתי יכולה לבחור אז הייתי מחזירה את חמותי אלינו עם כל הסבל האישי שלי.
רק בשביל שלילדים תהייה סבתא שתאהב אותם שתחבק אותם. לי גם אין אימא אז לא נשארו לילדים שלי סבתות, והיא מאוד חסרה לי בתפקיד הסבתא האוהבת.
 
למעלה