גדודים של הנופלים... קיבלתם????

מקסימה1

New member
גדודים של הנופלים... קיבלתם????

איזה שיר.. מהאלבום החדש של מתי.. שיר ליום הזיכרון שהולך בטח להיות "להיט" .. שיר נורא עצוב. נורא. אני שומעת את זה בפעם הראשונה וכבר יש בי דמעות.. גאון עצוב ומוזיקלי. ענק
 

caspit

New member
"גדודים של הנופלים" (בדף הבית של האתר של מתי)

שיר מדהים, חזק ומרגש. יפהפה!!!
 

alma fa

New member
כל הקומפלימנטים נכונים, אבל

בכל זאת בתוצאה הסופית אין מספיק קסם, זה לא עף גבוה. והעיבוד לא תמיד משכנע למרות ההשקעה הניכרת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מסכימה.

המילים חזקות, הלחן מתאים, אבל זה לא מתקרב (למשל) לגאונות של שיר כמו "יום מסה" שמצליח להביא אותי (לפעמים) לידי שמעות (וגם מבחינת מילותיו, אגב, הוא חזק יותר בעיניי דווקא כיוון שהן מטאפוריות יותר וחד משמעיות פחות). זה לא סותר בכלל את העבודה שאני מחכה בקוצר רוח לאלבום השלם משירי אהוד מנור.
 
השיפור באיכויות ההפקה בהחלט גדול מאד

לעומת מה שהיה ב"את האישה שלי". עדיין, לשיר הספציפי הזה לא התחברתי מאד. כמובן שכדי לשפוט את השיר (והאלבום) כמה שיותר בהגינות, אצטרך לשמוע אותו באיכות CD, כשייצא.
 

zoharrr1

New member
פשוט מדהים!

בעשור האחרון וקצת יותר, האלבומים של מתי כספי, לטעמי נשמעים פשוט רע מבחינת איכות ההפקה והסאונד למרות שרוב השירים היו נפלאים. והנה מגיע השיר הזה, איזה הפקה מדהימה, נשמע פשוט מדהים, והשיר פשוט נפלא! מרגש, מולחן למופת, מבוצע ומופק למופת, התגעגעתי לאיכות הזאת של מתי כספי, והנה זה הגיע סוף סוף. מחכה כבר לאלבום...
 

מקסימה1

New member
איזה פורום נחמד אתם.

כיף להיות בחברת אנשים שמבינים למה אתה מתלהב ונירגש כל כך ממשהו.
 

שבט2

New member
תודה עבור הקישור! ותודה רבה למתי כספי

שוב הוא עושה קסם במילים של אהוד מנור. זה מתי: הטוב, המוכר והאהוב כ"כ !! באשר לתגובות: לטעמי, כשיש קסם, לא תמיד צריך להסבירו או/ו לנתח.
 
למעלה