ג'וני&טים = Forever

tali44

New member
ג'וני&טים = Forever ../images/Emo35.gif

כולכם בוודאי מכירים את הצמד הכי הכי של תעשיית הקולנוע, הלוא הם ג'וני דפ [שחקן כשרוני ובמקרה נראה קצת טוב
] וטים ברטון [בן אדם מוזר שמביים סרטים בתור תחביב
] הם הכירו בסוף שנות השמונים, טים ליהק את ג'וני ל"מספריים של אדוארד", אחד הסרטים הטובים מבחינת שניהם, לגבי טים - אחד הסרטים היותר אישיים שלו (אם לא הכי), ולגבי ג'וני - זה הסרט שהיוה לו פריצת דרך משמעותית והפך אותו לכוכב קולנוע.
בוודאי ראיתם (לפחות אחד!) מששת הסרטים של ג'וני וטים ביחד: - "המספריים של אדוארד". - "אד ווד". - "סליפי הולו". - "צ'ארלי בממלכת השוקולד". - "חתונת הרפאים". - "סווני טוד".
ושמעתם על שני הסרטים העתידים לצאת: - "אליס בארץ הפלאות" (2010) - "צללים אפלים". (2010\ 2011) במתמטיקה פשוטה זה יוצא שלטים וג'וני יש 8 סרטים משותפים בכיס. השאלה היא, אולי הגיע הזמן שכל אחד ילך לדרכו? שיעשו איזו הפסקה קטנה? לא נמאס כבר? שטים ימצא שחקנים אחרים לסרטים שלו ויתחיל קצת לגוון? ושג'וני לא יסכים להשתתף בכל סרט שטים מציע לו? או שאולי הייתם רוצים שהשילוב הזה ימשך תמיד, וכל שנה\ שנתיים יצא להם פרויקט משותף חדש? הם שילוב כל כך מנצח, שזה יהיה טרגיה אם הם "יתגרשו"? יאללה, תביעו חששות, רגשות, תהיות, מחשבות...
 

theEscapist

New member
אוף. כתבתי המון ואז איכשהו עשיתי "אחורה"../images/Emo7.gif

טוב. בשורה התחתונה- אני שמחה שהם עובדים ביחד כל הזמן. ועכשיו הסבר (ארוך ומפורט) בכל עבודה בעולם, בכל מקצוע בכל תחום, בכל פרויקט שאנשים מרימים ביחד, היחסים בין חברי הצוות קריטים לתהליך העבודה וגם לתוצאה. בתחום הקולנוע, שבו הפרויקט- הסרט- שנעשה מבטא הרבה מאוד דברים אישיים, בין אם רגשות ובין אם השקפות עולם, היחסים בין חברי הצוות קריטיים עוד יותר. אני שמחה שטים וג'וני עובדים ביחד, לא רק בגלל שבמאי טוב ראוי שיהיה לו שחקן טוב לביים, ושחקן טוב ראוי שיהיה במאי טוב שיביים אותו. אני שמחה בגלל שאני באמת חושבת שהעובדה שהם חברים כל כך טובים, ויש ביניהם הבנה ואינטימיות עמוקות, תורמת לסרטים והופכת אותם לעוד יותר טובים ממה שהם היו "על הנייר". גם בראיונות וגם בסרטים עצמם, רואים שג'וני וטים מדברים כמעט במין שפה משלהם, שרק הם מבינים. זה מתבטא בסרטים בכך שהדרך שג'וני משחק משקפת את הדרך שבה טים רואה את הסרט ואת הרעיון שמאחוריו. בעיניי, זה הגורם הכי חשוב לכך שהסרטים מבטאים את מה שהם מבטאים בצורה כל כך חזקה ויפה. דרך אגב, בעיניי זאת גם בדיוק הסיבה שטים עובד כל הזמן עם הלנה בונהם קרטר. כי בכל זאת, אם הם חיים ביחד, אפשר להניח שיש ביניהם הבנה ואינטימיות. בצורה שונה, אבל לא פחות משמעותית. לכן, גם במקרה שלה, נראה לי הגיוני ואף רצוי בהחלט שהם ימשיכו לעבוד ביחד. גם במקרה שלה ניכר בסרטים שיש ביניהם קשר ותקשורת הרבה מעבר לעבודה על הסרט, וזה רק תורם. אני לא חושבת שטים חייב תמיד לעבוד עם ג'וני (ג'וני כבר עובד גם בלי טים, אז אין צורך לתהות על זה). אני חושבת שזה נפלא שהם עובדים ביחד, והקשר ביניהם רק משתפר מסרט לסרט (ב"סוויני טוד" היה ממש אפשר לראות שג'וני וטים עובדים חלק ביחד). למרות זאת, לא יקרה שום דבר רע אם פעם אחת ג'וני לא יהיה בסרט של טים, הגיוון אפילו יהיה נחמד.
 

LadySilkworm

New member
כל עוד הם לא חוזרים על עצמם,

אני חושבת שהם צריכים להמשיך לעשות דברים ביחד. חוצמזה שלמרות שהם עשו המון דברים ביחד, הם עדיין נפרדים, כלומר: ג'וני דפ משחק בעוד סרטים, טים ברטון מלהק שחקנים אחרים. [פירוט אח"כ].
 

adi dion

New member
Forever!

יש!!! אני חופרת עכשיו- זהירות: נכון, עכשיו יבואו גם כל אלה שיגידו מה אבל זה כבר משעמם כל הזמן טים וג'וני, הגיע הזמן לשינוי ובלה בלה בלה. לא איכפת לי
אני לא רואה שום סיבה לשנות את זה. העבודה של שניהם יחד נעשית בצורה הטובה ביותר, הם מכירים הרבה שנים, אומרים שהיחסים ביניהם ממש קרובים והם כמו אחים, הם מבינים אחד את השני בצורה מצויינת, אלה התנאים הכי אידיאליים לעבודה במיוחד שזה יוצר כאלה הצלחות. רואים שהם מסתדרים מצויין, לטים אין שום סיבה לשנות את זה. אבל אני לא אומרת שהוא חייב את ג'וני בכל סרט שהוא מוציא עכשיו (טוב, זה דווקא כן מה שהוא עושה אבל מי אני שאתלונן חחח) וכמו שענבר אמרה, כנ"ל לגבי הלנה. אמנם זה קצת פדיחות שהם מכירים כל כך טוב וחיים יחד 24 שעות ביממה, בדיוק ראיתי אתמול קטע מהתוספות בסוויני ובקטע הראשון של מיס לאבט, הלנה שרה ומשחקת תוך כדי, פתאום עושה איזו פשלה קטנה, מתחילה לצחוק וטים נראה עצבני לגמרי והיא כזה- סורי האני!!!! סורי סורי!! חחחחחחחח זה לא נעים שקורה כזה דבר.. אבל זה לא שהוא לוקח את הלנה וג'וני סתם כי הם חברים טובים שלו, שניהם שחקנים עם שם עולמי, שחקנים מעולים על רמה והם עושים את העבודה שלהם בצורה הטובה ביותר ורואים את זה בתוצאה הסופית!
ובכלל, הלנה וג'וני הם טיפוסים ממש דומים והשיתוף פעולה ביניהם מדהים! אישית, פחות אהבתי את הסרטים של טים שג'וני והלנה לא משחקים בהם (אממ רגע בעצם ראיתי רק את ביטלג'וס XD בגלל זה גם שאר הסרטים לא מושכים אותי חחח) זה מה שמשך אותי מהתחלה לראות סרטים שלו- השיתוף פעולה עם ג'וני כי אני אוהבת אותו. בואו נגיד שאת צללים אפלים הייתי רואה גם בלי ג'וני כי זה כזה מתאים לטים ואני אוהבת את הסגנון הזה! זה שג'וני משחק שם זה רק בונוס אדיר מבחינתי
כנ"ל אליס, סיפור חמוד, מעניין לראות מה טים יעשה מזה + ג'וני הלנה ואלן, אחח גאוני
בקיצור, שימשיכו להביא לנו הרבה שיתופי פעולה כאלה, עליי זה לא יימאס בקרוב
 

tali44

New member
Keep doin' it!!

קודם כל - הם שילוב מנצח, וכל סרט שלהם יותר טוב מקודמו. חוץ מזה, הם לא עובדים תמיד ביחד, אמנם הם עובדים ביחד לעיתים תכופות (בעיקר מ 2004) אבל עדיין כל אחד עושה דברים באופן אצמעי. למשל ג'וני עובד על - PE, יומני הרום, רנגו, הפרש הבודד... וטים עובד על הסרטים- Frankenweenie, Ripley's Believe It or Not, הוא מפיק את הסרט 9... וככה הם נהנים משני העולמות - גם עובדים יחד וגם לחוד. מלבד זאת, בכל סרט ג'וני מגלם דמות שונה לגמריי, ככה שלמעשה הנוחכות שלו פחות מורגשת, זה נראה כל פעם שחקן אחר מבחינת המראה של הדמות ומבחינת האופי של הדמות. וזה גם נורא מעניין לראות איך ג'וני משתנה מסרט לסרט למרות שזה אותו במאי. וגם לגבי טים, זה מאד מעניין לראות איך הוא משנה את ג'וני מסרט לסרט בצורה כך כך משכנעת. וכמה שאמרו פה, כל עוד הם לא ממחזרים את עצמם - שימשיכו לעבוד ביחד כמה שרק ירצו.
והאמת שכל הקטע ש: טים + ג'וני + הלנה בונהם קרטר + דני אלפמן (כריסטופר ווקן, אלן ריקמן ועוד שחקנים שמציצים מידי פעם בסרטים של טים) = עובדים ביחד, זה דבר שנורא משעשע אותי.
זה ממש מזכיר לי את הסרט "אד ווד" - במאי מוזר שתמיד עובד עם אותם שחקנים (אפילו אם הם בכלל לא קשורים לעלילה של הסרט.
), ואני אוהבת את זה!
וגם יש את הקטע שאני מאד אוהבת את ג'וני ואני גם מאד אוהבת את טים - ותמיד אני אשמח לשיתוף פעולה ביניהם.
 

Oyster Girl

New member
שלא יפסיקו לעולם ../images/Emo54.gif

הסרטים שלהם ביחד הם הסרטים ששינו לי את החיים... לעולם אהיה אסירת תודה לזוג המאמם הזה
, אני אשמח אם הם יעניקו לנו עוד כמה מטעמים שכאלה....
 
למעלה