גופי זכר הומו??

גופי זכר הומו??../images/Emo2.gif

הי יש לי כבר כחודשים אקואריום, הוא יציב והכל טוב ואפילו יפה יש לי בו 3 גופים - שתי נקבות וזכר. אני לא רואה את ההתנהגות המצופה של חיזור ורדיפה של הזכר אחרי הנקבות. למעשה בד"כ הזכר בצד אחד והנקבות בצד השני, בלי התערבבות. מיותר לציין שלמרות כל זה הנקבות בהריון מתמשך והשריצו לפחות פעמים כל אחת (אין שורדים בין השרצים) יש למישהו הסבר מדעי להתנהגות (חוץ מההסבר בכותרת שלא נראה לי סביר)
 
כן מהחנות

מאיפה עוד אני יכול להשיג גופים?? עכשיו הוא תופס לי את המשבצת של הזכר....
 
ובמחשבה שניה,

כמה שהם דומים לבני אדם,לפחות לגברים חחח.. בוקר טוב עם הומור משובח
מיכל.
 

ליטל99

New member
נשים (וכל נקבה מסוג כלשהו בעולמנו)

אכן רוצות סקס, אבל לא באותה אינטנסיביות בה זכרים רוצים סקס. נקבות חושבות על סקס בערך 3, 4 פעמים ביממה, זכרים חושבים על סקס בערך 3, 4 פעמים בדקה. עוד דבר מעניין הוא, שבכל העולם, זכרים מאמינים שבעזרת שופוני, דאווין ורוח הם ישיגו את הנקבה. בכל מין שהוא בעולם הנקבה היא הפשוטה והשפויה, והזכר הוא המצועצע והגרנדיוזי. תשווה נקבת גופי פשוטה לזכר של גופי צבעוני, נקבת דג קרב פשוטה לזכר של דג קרב צבעוני עם סנפירים מצועצעיים, אייל זכר עם הקרניים הגדולות וכבשה נקבה פשוטה, טווס זכר עם כל הצבעים והזנב הגדול וטווס נקבה שנראית כמו תרנגולת מרוטה, אריה עם הרעמה הענקית מול לביאה שנראית כמו סתם חתול, תרנגול עם נוצות צבעוניות זנב גדול וכרבולת גדולה מול תרנגולת נקבה אפורה משעממת, ולמעשה, אצל רוב היצורים האחרים בעולם זה ככה!
 

roeeya

New member
זה שטויות!!!!!

אנחנו חושבים על סקס 3-4 פעמים בשניה, לפחות, וגם זה ביום עמוס
 
לא לכל הנשים יש עכבות ביחס למין ואינטימיות

יש נשים עם יחס משוחרר ובריא כלפי סקס בדיוק הגברים. ואנחנו לא כמו שאר בעלי החיים. הנשים מתייפיפות לא פחות מגברים ואף יותר.
 
נו טוב,

כשאני חושבת על זה,לפני פחות מעשר שנים ניהלתי פה פורום למבוגרים בלבד והכינוי שלי היה *g99 אולי אז סקס היה כ"כ הרבה עבורי,כי למעשה לא היה לי,ואילו היום אני לא ממש חושבת על זה ביחס לאז והינה..לא מתלוננת חחח אתה יודע,קיצוניות לפה ולפה זה ממש לא בריא..אז כן לחשות/לרצות/לעשות,אבל כמה..תנוח טיפה עד השניה הבאה.. אוף עכשיו נהיה לי חםםםםםם.. חחח מיכל.
 
למעלה