גורי אלפי מגן על ירון ברלד

  • פותח הנושא OOOO0
  • פורסם בתאריך

OOOO0

New member
גורי אלפי מגן על ירון ברלד

http://e.walla.co.il/?w=/6/2630045

אני לא מסכימה איתו כאן, לדעתי ברלד כן עבר כאן את הגבול הטעם הטוב, וזה כבר לא שאלה אם אתה מתחבר להומור שלו או לא, הוא פשוט התנהג באלימות וזה לא לגיטימי בעיניי. מה דעתכם בנושא?
 

silvia17

New member
קשה להגיד ..

מדובר באדם שקשה לשלוט עליו וצריך לקחת הכול בחשבון יש גבול
גורי צודק בזה שהם אלו שהזמינו אותו אבל לזרוק ארגז שלם של חפצים אני הייתי תובעת אותו אישית ואת האולם הופעות למרות שהאולם לא אשם

אני נגד אלימות כול סוג שהיא גם מילולית לפעמים יוצאת קללה(לא במטרה לפגוע) אז סבבה זה בריא לגוף ולנפש שהיה קצת מהכול והוא צריך לאזן את "ההתפרצויות" שלו
יש אנשים שמבינים אותו ואת ההומור הפיזי שלו ויש שלא

גם הומור שחור אם הוא לא מצחיק הוא פוגע

איו ספק שזה לא לגיטימי
אני מצדיקה את זה שגורי "מגן" עליו אבל המעשה איום
 

black scar1

New member
מסכימה איתך


 

Tal Kemplis

New member
את האמת אני ממש מסכים עם גורי

באמת כאילו צריך להיות מטומטם בשביל להתלונן על זה בתור מארגן אירוע, הרי אתה ראית שזה מה שהוא עשה עונה וחצי בארץ נהדרת, בכל הקטעים מאחורי הקלעים של כל מיני הפקות, הוא מוכר את זה והקהל קונה,
הרי לא היה לו שום איזה בדיחה בלי התפרעות ב"ארץ" כמעט, אז לא נראלי שמישהו ציפה ממנו לסטנדאפ מתחכם, שנון והגון, "הם הזמינו את ירון הם ידעו מה הם יקבלו".
ואפילו יותר מזה, העובד במה ביקש ממנו להפסיק עם הקטע של המים, ברור שהוא יתעצבן זה היה מבין הקטעים הראשונים שלו.
"אם לא רציתם כזאת הופעה, למה הזמנתם?! קומדיה היא עניין של טעם, אבל אין שום דבר לא לגיטימי בהופעה שלו. אוהב את האיש ומאחל לו בהצלחה".- מבחינתי צודק 100 %
 

OOOO0

New member
כן, אבל זו לא סתם התפרעות כחלק מההופעה

אני מבינה שזה הבנאדם וזה סגנון ההומור שלו, אבל כאן הוא ממש השתמש באלימות כלפי עובד הבמה. אני מבינה שהוא התעצבן, אבל לזרוק עליו את הארגז של הפרופס? זה לא היה חלק מהקטע בכלל. אף אחד לא ציפה ממנו לסטנדאפ מתוחכם ושנון, אבל כן מצפים מבנאדם שמופיע לכבד את האנשים שעובדים איתו ולא להעיף עליהם דברים. העובד רק ביצע את העבודה שלו, הוא פחד שהשימוש במים יפגע במגברים על הבמה ואז יווצר נזק. אבל גם אם הוא שגה בבקשה וירון נעלב, עדיין יש דרך לענות, לא צריך לפעול באלימות.
 

Tal Kemplis

New member
עדיין, תנסי לנתח את הכתבה

העוזר במאי הזה גם נכנס באמצע קטע, שזה ידוע כדבר שלא עושים. (נקודה)
עזבי את זה שהוא נכנס באמצע, הוא לא רק ביקש להפסיק עם המים, הוא רצה גם לקחת לו את המיקרופון ולהוריד אותו מהבמה, לא עושים לאומן דבר כזה!
וגם שוכחים פה משהו, הבן אדם אחרי טראומה ארוכה שתלווה אותו לכל החיים, קפצו עליו מחבלים הוא הצליח לברוח, הם המשיכו להרביץ לאבא שלו ואחרי כמה דקות הוא חזר לבד ועצר אותם, זה די דומה למה שהעוזר במאי עשה את זה מנקודת מבט של אומן ושל יוצר, הוא היה יכול לעשות את זה בדרכים אחרות, וברצינות בעידן המודרניזציה שלנו, ממתי קצת מים יכולים להרוס ציוד במה?
 

OOOO0

New member
אני מודעת לטראומה שירון עבר

ויש לי המון אמפתיה כלפיו, אני מבינה שהוא פנה להומור כדרך להתמודד ושזו הבריחה שלו. אבל זה לא אומר שהוא יכול להפעיל אלימות כלפי אדם אחר. גם אם פועל הבמה שגה, גם אם הוא הגזים בבקשה שלו, ירון הוא לא ילד אלא בנאדם בוגר והוא לא היה צריך להתנהג בצורה כזו. הוא חייב לעבוד על עצמו וללמוד לרסן את הכעסים שלו.
 

silvia17

New member
חתיכת סיפור..

כן, יש פה פגיע באומן אבל האם זה מצדיק פגיע פיזית?
 

OOOO0

New member
אני שמחה שהוא התנצל, מקווה שיתנצל גם בפני

עובד הבמה אישית.
 
למעלה