גידול חמור בעיר?!

גידול חמור בעיר?!

לא מא מאמינה שאני באמת שואלת את זה : אבל מה דעתכם, אפשר לגדל חמור בעיר? נניח שיש לנו בית עם חצר אחורית פרטית. החצר סגורה עם קירות לבנים. אפשר לגדל בה חמור? הכוונה לחמור עבור הילדים שיוכלו לרכב עליו או ליסוע איתו בעגלה. מה היתרונות והחסרונות של גידול חמור? האם חמורים בד"כ מסוכנים לילדים? אמורים לעבור איזה שהוא אילוף? עדיף חמור או אתון? פשוט ראיתיח שהמחירים מאד זולים, הילדה שלי רצתה סוס פוני....חשבנו על חמור....אבל אין לנו שמץ של מושג בגידול חמורים. אני יודעת שאם שכנים יתלוננו - אז הרשות המקומית יכולה לאסור על גידול חית משק בעיר. זה מהבחינה החוקית. אבל מבחינת שאר הדברים? רעש? לכלוך? מזון? כלח הערה/הארה תתקבל בברכה.
 
שלום לך

מניסיוני הדל בגידול חמורים - סבים שלי גידלו לפני לא הרבה זמן אז ככה.....חמור - דבר אחד שממש מפריע! זה הקול שלו!! נוראי! אם השכנים יסכימו לקול כזה בבוקר ובערב אז אין שום בעיה לגדל 2. ליכלוך! צריכים לדעת איך מסדרים את זה ואיך שומרים על ניקיון תמידי 3. אוכל - חמורים אוכלים והרבה!!! ככה לפחות אצלנו החמור בפינת חי! לגבי מסוכנים - יש ויש! אצלנו החמור החמוד בפינת חי היה רודף אחרי עיזות ופשוט היה פוצע אותן! מצד שני אפשר להביא חמור מאולף ומסורס כך שהוא יהיה יותר שקט ואפשר לרכוב עליו גידול חמורים כמו כול בעלי החיים! צריכים טיפול ולא למתחילים! הכי טוב זה לבדוק עם השכנים קודם! כי זההכי חשוב! וחמורים צריכים מרווח! מה יקרה לחמור שהילדים ימאס להם?? ישבכול היום בין 4 קירות?
 
תודה

הרעש הוא באמת חסרון. הוא באמת נוער המון גם כשיש איתו נניח חמור נוסף? נראה לי שאשכנע את הילדה לרכב על אופניים....
 

Sweet Fantasy

New member
אני הייתי מנסה להתמקד בחיות

החדשות שהכנסת הביתה לאחרונה, תחשבי שיותר חיות = פחות יחס לכל אחת. אני מבינה את ההתלהבות והרצון לגדל חיות, אבל take it slow שבת שלום.
 
../images/Emo13.gifאת גם פה?

אין לי באמת ה-מ-ו-ן חיות. והחיות שכבר יש לי ביחד לא דורשות טיפול כמו נניח של כלב אחד או חמוס או חתול. בסך הכל יש לי : שני ארנבונים, 1 אוגרת סיבירית, 2 שרקנים, זוג תוכונים, זוג פינקים ואקואריום עם דגים. פינת-חי בקטן אבל ממש לא גוזלת זמן או מאמץ. עופות למשל לא אקנה כי הם צריכים נקיון של הכלוב כמעט יומ-יומי ועוד טרטורים. לגבי חמור - סתם השתעשעתי במחשבה כי הקטנה התלהבה מאד מהפוני. אז עניין אותי לדעת מה זה לגדל חמור. וכפי שאמרתי - ירדתי מזה מהר....
 

Sweet Fantasy

New member
זכותך כמובן לגדל מה שבא לך

סתם אני חשבתי על הנושא הזה, רק שתדעי שארנבונים, שרקנים ואוגרים ישמחו ליחס לא פחות מכלב
הם קצת יותר "טיפשים" מכלב נכון אבל הם יודעים מי אוהב ומטפל בהם ומחזירים אהבה חזרה, בדוק.
כנ"ל תוכים שהם אפילו יותר חכמים מכלב.
 
למעלה