ג'יי.קיי רולינג, דוקטור הו, כלבים וצמד אחים.. עדכונים

ג'יי.קיי רולינג, דוקטור הו, כלבים וצמד אחים.. עדכונים


אחרי שידור הפרק האחרון בעונה ה- 8 של דוקטור הו, ולפני שידור ספיישל חג המולד המסורתי, שוחררה הודעה שפיטר קפלדי ימשיך לגלם את הדוקטור גם בעונה ה- 9. לעומת זאת, ג'נה קולמן כנראה שלא..

הסדרה המצליחה The Missing אפילו עוד לא הגיעה לסיומה, וכבר הוזמנה מצמד כותביה סידרה חדשה, וכצפוי מדובר בעוד יצירה קודרת על אבל ואובדן, הפעם בסקוטלנד.

הביביסי מעבדים את ספרה הראשון "למבוגרים" של ג'יי.קיי. רולינג, The Casual Vacancy, למיני סידרה בניצוחו של צוות שחקנים שכולל את מייקל גמבון, קילי הוז ורורי קניר. הסידרה תעלה במקביל גם בערוץ HBO, שמתפקד גם כמפיק שותף.

והצצה לקומדיה חדשה: Puppy Love, של שתי יוצרות הדרמדיה המשובחת ועטורת הפרסים Getting On על מחלקה פנימית בבי"ח ציבורי באנגליה (שאף זכתה לחידוש אמריקאי), היא עוד דרמדיה מעודנת על שמתרחשת בכיתת לימוד לאילוף כלבים.







 
ומה קורה באנגלו-ויזיה לקראת חג המולד?


מייקל פיילין, הקומיקאי האגדי ממשפחת מונטי פייטון, חוזר לשחק בתפקיד דרמטי אחרי הפוגה של 20 שנה. הוא יככב במיני סידרה הקודרת Remember Me של הביביסי, בה הוא מגלם גבר מזדקן ובודד שעובר לגור בבית אבות, שם הוא הופך מעורב באירוע מוות אלים.

שוחררו תמונות ופרטים נוספים על ספיישל חג המולד של Black Mirror עטור התשבחות מאת צ'ארלי ברוקר, בכיכובם של ג'ון האם ורייף ספול, שמגלמים שני גברים מיסתוריים שמשתפים חוויות מחייהם זה עם זה במהלך ארוחת חג מולד אחת, בסיגנון ברוקרי אופייני. האם הם מי שהם טוענים שהם?

ספיישל חג המולד של Miranda יהיה גם זה שיסיים סופית את הסיטקום הפופולארי של מירנדה הארט. הארט סיפרה כי למרות שהיא אוהבת את הדמות, הגיע הזמן להיפרד ממנה ולהמשיך הלאה.

ספיישל חג המולד המסורתי של Downton Abbey יהיה עמוס סקנדלים ודרמות, על פי היוצרים, באופן לא ממש מפתיע.

גם פרק חג המולד של Derek, מסחטת הדמעות של ריקי ג'רבייז אודות בית אבות סיעודי, יהיה הסופי בסידרה.









 
למעלה