ג'יליאן אנדרסון .vs...

  • פותח הנושא 1Shir
  • פורסם בתאריך

Gilliana

New member
אורית, אני אפסיק כאן את הדיון בנושא

משום שאת מדברת על דברים שאין לך מושג לגביהם לצערי. אין שום פרופורציה בין ההשפעה התרבותית של מלחמת הכוכבים על העולם לבין ההשפעה של תיקים - זו האחרונה בטלה בשישים לעומת הראשונה. אני באמת שלא אוהבת להתדיין כאשר הצד השני אינו מכיר את הנושא, ולכן עדיף שנעצור כאן. סתם כדי לתת לך מושג, את יכולה לבדוק את הכנסות הטרילוגיה בעולם (מדובר במיליארדי דולרים), את המועדונים הענקיים, את הכנסים המתקיימים מדי שנה ברחבי העולם ועוד ועוד ועד. כפי שהסברתי, אין שום מקום להשוואה עם תיקים משום בחינה, ואין בכלל שום פרופורציה - לכן הדיון הזה מיותר וחסר טעם.
 
גם אם 100 אחוז מהאוכלוסיה מעריצי לחמת הכוכבים

זה עדיין לא אומר שהמסר הנשי שעבר בטרילוגיה הוא כפי שעבר באקס פיילס. ליה הייתה חלק מהסיפור, סקאלי הייתה הסיפור. מה גם שחלק גדול ממה שסקאלי הביאה היה מתוך זה שהיא הייתה כביכול נחותה אך בעצם עם הסדרה היא נבנתה כדמות חזקה שהיא שולטת במה שקורה, היא הבוחרת. לה היה הכוח ולא לסביבה שלה (AKA מאלדר). אין קשר בין הסיפורים ובין הדמויות ובטח שבין מה שנשאר מהדמות בזכרון. ומשהו נוסף- אין שום סיבה שהדיון הזה ייקרא חסר טעם, כל הדיונים כאן הם לשם שיחה פתוחה, הבעת דעות, רצונות ומחשבות. לפעמים הם משעממים לפעמים מעניינים, לפעמים מצחיקים ולפעמים כואבים. אבל אין פה שום דיון חסר טעם. להפך, יש כאן דיון עם דעות מנוגדות וטובות.
 

Gilliana

New member
wishful thinking

אבל לא ממש המציאות, מצטערת. והדיון, לפחות בשאלה מי השפיע תרבותית יותר, הוא בהחלט חסר טעם משום שמדובר בעובדות ולא בדיעות. הטיעונים שלכן לצערי דומים לטיעון שלעכבר יש יותר כח סוס מאשר לפיל. אגב, ראית בכלל את הטרילוגיה? משום שלפי מה שאת אומרת, כנראה שלא.
 

orityemini

New member
זו השוואה מעניינת

שלא חשבתי עליה. אבל כן, אני רואה איזשהו קשר. אומנם מעולם לא השוויתי בין שתיהן, אבל זה נכון ששתיהן יפות בצורה לא סטנדרטית. וכן, לגוליה הייתה בהחלט מערכת יחסים לא פתורה עם הכוכב הראשי (את זה הרגשתי כל הזמן), אבל כמו שנאמר כאן, ההבדל, בינהן, זה שסקאלי פתרה את זה בסופו של דבר
 
למעלה