גיליתי אתכם היום,אפשר להצטרף גם?

גיליתי אתכם היום,אפשר להצטרף גם?

עקבתי קצת אחרי ההודעות פה הבוקר ונראה לי שתמאים לי
אני אמא לארבעה,שניים גדולים ושניים קטנים. את הקטן ילדתי בגיל 41 אצלנו בבית שמח,גם מתבגרים וגם נגמלים מחיתולים לא משעמם לי לרגע הבעיה שאני נתקלת בה,היא קצת מוזרה ומודה שלא צפיתי אותה מראש. כשהגדולים שלי היו קטנים היו לנו חברים עם ילדים באותו גיל וטיילנו המון ביחד,אנחנו הבאנו עוד שניים והם נעצרו שם והיום אנחנו לא מצליחים למצוא אנשים בגילנו עם זאטוטים ואנחנו די לבד זה לא רע בסך הכל,אבל לפעמים בא לנו לצאת לטיול בשבת עם עוד משפחה עם ילדים בגיל של שלנו וזה לא מסתדר.........
 

טילי2

New member
שערות לבנות, ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

בעית פער הגיל בין הורי החברים של ילדינו לבנינו היא בעיה שניתנת לפיתרון. הרי גם הורי הילדים בגיל הילדים שלך מטילים בשבתות, כך שאפשר לחבור לחבורה על בסיס אהבה לטיולי שבת ועל בסיס חברים לילדים ולא כמו שהיה בעבר שטילתם עם חברים שלכם שהיו להם ילדים בגיל של הילדים שלכם. זה בדיוק מה שכתבתי בהתיחסות לדבריה של פיאפ, ילד שנולד להורה מבוגר, כילד ראשון או כבן זקונים נולד לעולם בנוי ולא לעולם נבנה. התפקיד שלנו למצא לו מקום נוח בתוך החיים שלנו. לא מתוך ויתור על חיינו אלא מתוך התאמתם לצרכיו. אני הכרתי בין חבריהם של הילדים שלו הורים מקסימים שאיתם אני מקימת קשרים נעימים למרות שמרביתם יכלו להיות בקלות הילדים שלי.
 

pf26

New member
זה דוקא מאד מגוון את החוג החברתי

שלנו. יש לנו חברים צעירים עם ילדים בגיל של האפרוח וחברים מבוגרים יותר עם ילדים בגיל של הגדולים. לא יודעת באיזה גיל המתבגרים שלך, אבל אצלנו הם הגיעו לגיל שלא תמיד בא להם לצאת איתנו. לדוגמא הערב אנחנו יוצאים לחברים להם יש ילדה בגיל של האפרוח. 3 הגדולים מעדיפים לעסוק בעיניניהם הפרטים: מחשב, שיחות טלפון אין סופיות או יציאה עם חברים שלהם. אנחנו יוצאים עם האפרוח בלבד וכולם מרוצים. (ולכל המודאגים - מכיוון שאנחנו מתגוררים בחו"ל ומחר יום ראשון - אפשר לצאת מאוחר ולישון עד מאוחר כי אין גן או בי"ס).
 
למעלה