גירושין והפרעות ריכוז

ran34

New member
גירושין והפרעות ריכוז

שלום רב.. אני אב מסורב-גט לבן 6 מקסים הסובל לאחרונה מקשיי ריכוז. הילד גדל אצל אמו והוריה ונתון להסתה בלתי-פוסקת כנגדי. ניסיונותיי להגיע להבנה עם האם בנוגע לילד, אופן חינוכו והוצאתו מחוץ למעגל-האיבה: נכשלו. השבוע יש לי פגישה עם פסיכולוגית חינוכית המשמשת יועצת בביה"ס של הילד. מה עושים?..איך לעזור לילד שלא יתוייג כ´בעייתי´?
 

m_katzmann

New member
../images/Emo6.gifלהנות מכל רגע שהוא איתך

קשיי הריכוז של הילד יכולים בהחלט לנבוע מהמצב המשפחתי כרגע, אך יתכן שזה מעבר לזה. ייתכן שהבעיות רק מגבירות את הקושי שהיה קיים כבר קודם. בנוסף בא לא נשכח שהילד עבר שינוי נוסף - הכניסה לבית הספר,לדרישות שונות, לתחרות לא קלה למציאת מקומו בחברה. לדעתי תעזור לילד הרבה יותר אם תתן לו את כולך בשעות שאתה איתו. ילד עם בסיס מוצק יסתדר טוב בכל מקום.
ועוד
ועוד
... זה מה שהוא היום צריך יותר מכל. מאיה
 
ראשית להגדרת הבעייה

יכול להיות שיליד קשה להתרכז בלימודים אך ורק בגלל האירועים במשפחתו. לעומת זאת, יכול להיות גם שיש לו בעית ריכוז שאינה קשורה לאירועים אלה כמו הבעיה הרפואית הקרוייה ADHD. אם יש לו בעיה, יש לדרוש את אבחונה. אם הוא יאובחן, יוכלו להתחיל לטפל בבעיה. אם אמו תסרב לאבחן אותו, זה יוכל אולי לשמש כלף מיקוח בידך. תוכל לטעון שיהלד צריך להיות פחות בחזקת אמו כי היא מזניחה אתו. איני משפטן אבל ההיגיון הבור והבריא שלי אומר שלסרב לאבחן בעיות שקיומן די ברור זו הזנחה פושעת.
 
בעייה רגשית.

אבחון טוב ומקיף יכול להבדיל בין בעייה רגשית- תגובתית ובין ליקוי ראשוני בקשב ורכוז, אם כי לפעמים שתי הבעיות יכולות להיות קיימות גם יחד.כדאי לוודא שבנך יעבור אבחון כזה.
 
למעלה