ג'ירו 2020

elsanto

Member
הבצורת נגמרה .
ראינו.כבר אתמול את סיפור המנהיגות.
רודי ברבייה חזר מהעםור לקח ששי אתמול ןהקבוצה כבר נראתה אחרת.
בייקלינג ניוז הימרו על ניצחון לסילבן כבר כשהיה ברור כי הבריחה תנצח.
נסיון ומחמנטים שני גורמים מכריעים בספורט קבוצתי .
אתמול הקבוצה החליטה להתחרות.
היום הכניסה שני רוכבים לבריחה מהם עלקס דואסט רוכב בעל יכולות מוכרות שכבר ניצח את לא פחות מאשר בראדלי וויגינס בנגד שעון בעבר .
חכו להרחבה של יאיר בן עמי בעניין זהו סגנון הכתיבה שלו.
אלכס ברח וניצח לרכב אלכס יודע.
כמו כל רוכב אחר הוא צריך הנהלה .
אלו הקטעים בהם הקבוצה צריכה לחפש ניצחון ,עשו מה שצריך והצליחו אין חוכמות.
אני עדיין לא מרוצה ,אך כרגע
פוחות לא מרוצה...
 
אחרי כל הביקורת שלי על ישראל אומת הזנק, אני חייב לאכול את הכובע ולברך אותם על ניצחון מזהיר בקטע 8. ביקרתי אותם על אי כניסה לבריחות בקטעים הקודמים. הפעם, בקטע שחשבו שיש בו סיכוי לבריחה ללכת עד הסוף, הם שמו את כל המאמצים והצליחו אפילו להכניס 2 רוכבים מתוך 6 שהוא מספר מצוין לגודל של בריחה. אבל גם כך זה לא פשוט. שני הרוכבים האלו יודעים לרכוב רק נג"ש: הם לא יודעים לטפס ולא יודעים לתת ספרינט וזה בעיה בבריחה בקטע שהוא לא שטוח לגמרי. למרות זאת הם הצליחו בזכות ניסיונם ושיתוף הפעולה לנצח בקטע. במיוחד הרשים אותי הקטע שהם סגרו פער של 20 שניות אחרי העליה כ-20 ק"מ לסיום, כשפוצ'ו, הולמס ורוסקוף ברחו להם בעליה. הם ויתרו לרוואנלי ואיפשרו לו לשבת עליהם בלי לעשות כלום וכך הצליחו להתמקד במטרה של סגירת הפער. כל הכבוד.
 

elsanto

Member
מסכים חלקית כי הנה יש לנו דוגמא של קבוצה אחרת.
חינוך תחילה.
והפעם הגענו בג'ירו לסיום קטע אליו הגיעו הלוחם מות הצריח הישן, על פניו נשמע קטע מהיאבקות חופשית ולא.במקרה.
יןנתן צריך ישן ניסה לסגור ללוחם הפורטוגלי את צד ימין
הלוחם הלך שמאלה בנדנוד אופניים מרשים ולקח את בספרינט ,איך...?
הרוכב לשעבר של מוביסטאר לשעבר אלוף ספרד בנגש היה צריך לשבת על הזנב של .שכנו
לחצי האי האיברי.אך במקום זאת.ניסה בגשם מול הרוח לשבור את מתחריהו מלפנים כשזה תוךס על גלגלו מחסה רוח...
כך לא בונים חומה ( קאסטרו בספרדית מצודה חומה צריח ביחרו את המתאים לכם)
רובן גררו בספרדית גירה מלחמה , לקח מה שנתנו
מההשמחזיר אותנו לקבוצה.
נצחון.קיע חךהםה בטור ניצחון
בדופינה ליברה וניצחן בג'ירו
היום.
אי אפשר ללמד רוכבים לנצח אפשר ללמד אותם לרכב נכון ולכבד את הקבוצה הנצחונות כבר יגיעו בהמשך לבד.
ראו בורה ,ראו חינוך ,ובכן נחזור למנוחת הלוחמים דאוסט מגיע אחרון היום היא שגיב נפ וי מעט לפניו ןמתיוס בראנדל איתם .
מה קרה ?
למען.ההגינות נראה כי השניים פשוט משכו את גיא שגיב הפצוע לקו הסיום .
אך רודי ברבייה פרש היום
כך שהקבוצה נשארה ללא מנהיג.
לא.הייתי איתם מספיק כדי לדעת אם ההתרשמות שלי מדויקת ,על התוצאות מדברות בשם עצמן הקבוצה לא מחוברת למשימות.
אומקיי קבוצה צעירה והגיוניצשיהיה כך אז למה לבזבז כסף על דרג ראשון ?
 

elsanto

Member
גנט וולגם.קורונה וספורט קבוצתי .
לא מבין כלום המירוצים קלאסיים ,מבין מירוצי קטעים בספרד.
אך עם הנצחונות של ולוורדה התחלתי ללמוד קצת .
אז כשהתחלתי להתעניין היה תור הזהב של ספרד היראס חימנז ולוורדה אוסקר סיביייה
אייטור גונזלס , אך זהו נגמר ..
עם הגעתם של ואן ארט מתיו ואן דר פול ,רמקו אוונפול , טאדי פוגאצאר ,העניין חוזר למירוצים הקלאסיים .
ופתאום הגיעו משום מקום ועוד לפני שנדבר על קויק סטפ רוכבים כמו מדס פדרסן מארק הירשי ועוד ועוד
היום בטוח השנה הקלאסיים מעניינים לא פחות אולי יותר
מהגראן טורים .
זהו הקדימון .
ועכשיו הקורונה .
החורף הגיע איתן הצפי לגל שני .
יום המנוחה יום בדיקות , מה יהיה בגירו מחר ?
קבוצתיות
יונתן קסטרו וויחו לא ידע לעשות כלום במובי סטאר להוציא שעון ולהביא בקבוקים ...
הקבוצה שאיבדה את המוביל חסר המזל התעשתה וו מהר מאד שלחה את גאנה לבריחה והיום את קסטרו .
היום קסטרו הפסיד יחטוף שטיפה מהחברים ועידוד מההנהלה או הפוך וילמד.
אנחנו עוד נראה אותו מנצח .
סקיי היא קבוצה והיא יודעת להשתמש בכלים שלה נכון .
אמרנו בורה אמרנו חינוך
והנה גם סקיי .
מה עם יומבו וטרק ?
נראה בהמשך .
 
אי אפשר שלא להתפעל מעומק השדה של רוכבי האופניים של דנמרק. אתמול היו שני מרוצים חד יומיים קלאסיים קשים: גנט-וולגם ופריז-טור. שניהם נערכו בגשם. בשניהם ניצחו דנים בני 24. מדס פדרסון בוולגם בספרינט של ארבעה וקספר פדרסן בטור בספרינט של שניים. כל המרוצים עכשיו מלאים ברוכבים דנים צעירים ברמה הגבוהה ביותר. המרוץ של גנט-וולגם היה מעניין מבחינה טקטית. לקראת הסיום בדבוקה הקדמית היו כ-15 רוכבים. שהתחלקו ל-7-8 קבוצות. רובן עם שני רוכבים ודקונינק-קוויקסטפ עם שלושה. כשהייתה תקיפה והצליחו לגשר אליה 3-4 רוכבים, חבריהם שלא גישרו היו מנועים מלעבוד ברדיפה כי יש להם בן קבוצה מקדימה. כך נוצר מצב שבקבוצת רדיפה של 5-6 רוכבים שמרוחקת שניות בודדות מהקבוצה הקדמית, אף אחד לא עובד חוץ מהמסכן שאין לו חבר קבוצה מקדימה, למרות שכך הם זורקים לפח את סיכוייהם לניצחון במרוץ ויתכן אף שיש להם סיכוי טוב יותר לניצחון מאשר הרוכב הקדמי של הקבוצה.
 

elsanto

Member
דיברו על הגל השני של וויריס הקורוונה.
אמרו שיגיע עם החורף.
לפני שבועיים אפס מקרים חדשים מספר ימים .והנה בי ים האחרוניך החל מה 24 לחודש ספטמבר החורף חזר .
ועמו סביב ה 5000 מקרים ליום ובין 30 ל 40 נפטרים .
היוך פרשה מהג'ירו כל קבוצת יומבו אחרי שתפסו את קרוזבייק וארבעה אנשי צוות...
גם מיצלסטון פרשו .
על פיטר סאגאן דיברנו ועל חוסר התיאבון ...
הבחור שמע ביקורת והתעצבן ,הוא עוד לא גמר .
היום הגיעה התשובה דוקא בהרים .
סאגאן כשהוא רוצה הוא יכול .
אז מה כשהוא לא רוצה..
 

elsanto

Member
והיום מגיעה התשובה לקורונה
תומאס דה גנט רוצה הביתה
פיטר סאגאן רוצה להמשיך הגשם והקורונה בפנים .
האיטלקים מחליפים יותר מעשר נהגי אופנועים שכולם נתפסו על קורונה ביום המנוחה.
החורף חזר ,הגל השני פה.
סיעגלינג ניוז מדברים על החלטה אך ספרד במצב קשה לא פחות ,אולי יותר מאיטליה .

על הדרך אקוודורי מסקיי ניצח את קטע 12.
מה בהמשך ?
לא ידוע
 
נשארו כ-120 ק"מ לסיום קטע 13 שמסתיים במונסליצ'ה וכולל כ-30 וכ-20 ק"מ לסיום שני מכשולים בדמות גבעות תלולות. יש לנו בריחה של 7 רוכבים. מתפתח מאבק טקטי מעניין בין קבוצות הספרינטרים. לכאורה, היה מצופה מגרופמה של דמאר לשלוט בקצב הדבוקה כדי להגיע לספרינט כיוון שארנו דמאר שולט בין הספרינטרים. אבל גרופמה לא מעוניינת לכלות את כוחותיה וגם לא בטוחה שדמאר יעבור את המכשולים עם הדבוקה (למרות שהוא מהספרינטרים שיודעים לעבור גבעה) לכן הם אומרים: לנו יש כבר כמה ניצחונות, אנחנו עשינו את שלנו בג'ירו הזה ולכן לא ננהל את הרדיפה. כאן נכנסות לתמונה קבוצות הספרינטרים המטפסים: בורה-הנסגרוהה עם סאגאן וישראל אומת הזנק עם צ'ימולאי וצאבל, והן הקבוצות שמנהלות את המרדף. הן גם תצטרכנה להגביר את הקצב בשתי הגבעות לקראת הסיום כדי לנער את גביריה, ויוויאני ואפילו אולי את דמאר.
לסיום, עיירת הסיום - מונסליצ'ה - עיירה קטנה באמצע הדרך בין בולוניה לוונציה. הקשר הישראלי - צבי ינאי, שהיה פילוסוף, סופר ומנכ"ל משרד המדע היה ילד קטן בזמן השואה. לאחר שאימו נפטרה, לקחה אותו אומנת המשפחה בת ה-16 לעיירת הולדתה, מונסליצ'ה, שם הסתירה אותו ואת שתי אחיותיו, עד אשר מסרה אותם לידי הבריגדה בסוף המלחמה. האומנת הוכרה כחסידת אומות העולם. ינאי תאר את קורות חייו כילד שם ברומן "שלך סנדרו".
 

elsanto

Member
נהדר תודה רבה אודי
צבי ינאי איש יקר.
דיאגו אוליסי ניהל את הקרב
נגד המאיצים פיצלצאת הדבוקה וזכה בכל הקופה ניצחון בית ספר בעזרת חבר קבוצתו שמשך אותו לספרינט
לפני זואאו אלמידה המאגליה רוסה פאטריק קונראד מגיע שלישי
 

elsanto

Member
יסאן
כמובן שהקבוצה את המצופה ממנה אינה עושה אך הפעם יש מקום לשים לב.
כבר מספר ימים שהשלישיה בראנדלה שגיב דאוסט מסיימת יחד.
אולי עוד נוספים שלא זיהיתי.
דאןסט וברנדלה לא צריכים ,אז למה הם שם?
נראה לטובת תמיכה בגיא שגיב הפצוע.
נכון שסילבן לא מבין הרבהעך אולי בכל זאת משהו היא עושה נכון ?
אם אכן יצר את המנטליות הזו בקבוצה זו מנטליות מנצחת
הנצחונות יגיעו .

.
 
יש עקרון בגרנד טורים שתופס לגבי מחצית מהמשתתפים: בכל מקום שניתן - חסוך באנרגיה, כי מחר יש עוד יום קשה שבו תצטרך כל יחידת אנרגיה. כלומר, יש לרכוב הכי לאט שניתן במגבלת הזמן הקיימת בכל קטע. זה תופס גם לגבי ברנדל ודאוסט ומתחזק אתמול כי היום יש נג"ש שהוא הספציאליטה שלהם, למרות שאופי המסלול לא ממש תפור למידותיהם. גם הסיוע הקבוצתי בגרופטו הוא פחות חשוב כי המלחמות בין הקבוצות שקיימות בחלק הקדמי נעלמות בחלק האחורי של המרוץ ושם יש סיוע הדדי בין רוכבים מקבוצות שונות.
לגבי גיא שגיב, לדעתי זה ממש בזבוז ששמים אותו בגרנד טורים בתור הישראלי. הוא רוכב של מרוצים חד יומיים. הטוב בישראל בשנים האחרונות. אולי רמתו אינה מספקת להתמודד מול האריות במרוצים החשובים ביותר, אבל מה שראינו ממנו עד עכשיו בחד יומיים זה רק להכנס לבריחות מוקדמות בסן רמו ובמרוצים של קוויבק/מונטריאול. הייתי רוצה לראות שהוא מנסה להוביל את הקבוצה במרוצים חד יומיים שמיועדים בעיקר לקבוצות קונטיננטל פרו. שם יהיה ניתן לראות מה הוא שווה ביחס לעולם, במקום לגרור אותו לגרנד טורים ככרטיס הייצוג הישראלי.
 

elsanto

Member
שאלה מעניינת בקשר לגיא שגיב.
שנינו בהחלט מאוחדים בהערכה כלפיו .
השאלה אם יש טעם שיתנסה בגראן טורים בכלל כעת מתחיל אוטוטו הטור של פלאנגרס מירוץ קטעים בעל עומק אדיר הרבה יותר מעניין מהגירו הנוכחי מיצר במה יוצאת מהכלל ומתאים לגיא בהחלט יותר.
בו בזמן השתתפות בגראן טור
מכד משפרת יכולות רוכב מכל סוג שהוא.
זו פעם שניה העונה שאין לי תשובה או דעה נחרצת בסוגיה מה גם שגיא אכן פצוע.
 

elsanto

Member
קטע 14
34.1 קילומטרים
לו היה מגיע לפני שש עונות
אז ניבאלי היה הפייבוריט
הברור .
יש לנו היום שני טיפוסים בנגש הראשון כזה שיוציא את כל השענים מהקצב.
השני דוקא מתאים לשענים רגוע בהרבה.
עד כמה שענים טהורים כגאנה ודניב יכולים להסתדר עם הקטע ?
הקטע השני בו ניצח גאנה אומר שהוא יכול.
רוחאן דניס לא בכושר לא סופר אותו בכלל .
ניבאלי זו טעות לזלזל בו ראו הקטע שניצח שנה שעברה בטור,ניבאלי יכול.
קליידרמן רוכב מצוין דוקא
ל
דעתי יותר פייבוריט מגאנה.
אלמיידה עד כה לפי היכולות הנוכחיות מתמקם טוב.
אוליסי שאלה טובה למה לא סופרים אותו כמועמד לניצחון
ואת קאסטרו כן ?
אוליסי יכול להפתיע , אלכס דאוסט ? מאתיאס ברנדלה
עוד שני שענים ששמרו כוחות
אולי במיוחד לקטע הזה.
השנה קשה לי להעריך , לא עקבתי מספיק לא עברתי על התוצאות שעון של כל הרוכבים .
 

elsanto

Member
גאנה עצר את השעון על 42:40 אחרי 34.1 קילומטר.
הסיםורנמראה די גמור מבחינת ניצחון הקטע ,עכשיו
עוברים לראות מה צפוי בדירוג הכללי.
הזמנים שנקבעו מראים יתרון ברור לשענים על המטפסים .
אם כך הצפי הוא להצלחה של אלמידה וקלדרמן.
ניבאלי שען מצוין לשעבר לא בכושר עכשיו .
פוגלסנג בכלל לא שען .
 

elsanto

Member
ברנדון מקנולטי בן 22 רוכב האמירויות האחראי על נצחונו השמיני של אוליסי אתמול .
חיפשנו תגלית החמרנו על.אקדוור הצלחה חלקית..
התגליות הם גאנה ,עם ניצחון
שלישי בקטע שניתן להכריז עליו כבר עכשיו תוצרת איטליה.
והנה ברנדון מקנולטי גובה 183 אלוף עולם שעון עד גיל 19 לפני ארבע שנים איך סילבן פיספס אותו בהחתמות?
כנראה שנרחיב על יכולותיו בסיום הקטע היום .
אמרנו אוליסי תיקון מקנולטי ...
ניבאלי ?
פוזוביבו נראה....בהמשך נראים טוב מאד כרגע
אלמידה ?
ברור אין שאלה בכלל .
 

elsanto

Member
קטע.שני בדולומיטים חיכינו וקיבלנו את ההתפרקות של.זואאו לא פקפקנו לרגע שתגיע
קליידרמן וסאן ווב תיזמנו הכי נכון שאפשר .
שלחו את מנצח היום חשבת על זנבו של שטיינר כדי להאיט אותו אפילו במחיר עזיבת התמיכה למוביל קליידרמן .
אדון פבלו לאסטראס זוכר שהחזרת את סולר מהבריחה שנה שעברה בוולטה וקיבלת
ניצחון של פוגאצקה למקום שני במקום ראשון לולוורדה התשלום ?
ובכן כך עושים את הדבר נכון כך מנצחים מירוץ וזוכים בקטע על הדרך.
פאבלו אין שום דרך ללמד אדם חסר רקע פיזיקלי כמוך איך מנהלים מירוץ ולמה מנהלים כך או אחרת.
צריך די הרבה רקע הנדסי והבנה בתורת הזרימה .
ועל כך צריך לשלם לא לך ולא ולוורדה יש צל של מושג בתחום ולא השכלה מספיקה .
ובכן סאן ווב שכרו אנשי מקצוע בתחום שמבינים .
הקטע.הזה שווה ניתוח מעמיק בפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה להסבר פעולת רוח לא פחות.
אצן לי זמן כרגע אפילו לזרוק קצה חוט אך אם תקראו בסייקלינג ניוז ראיון עם מנצח הקטע חלק מזה תבינו .
כך עובדים נכון ומכים את המתחרים פשוט משחק שחמט טבעי .
וכדי לשחק שחמט טוב צריך ללמוד הרבה ולרכוש נסיון .
סאן ווב הוכיחו את יכולתם
בכך לאורך זמן עם דומולאן ובלעדיו .
יפה .
 

elsanto

Member
ההימור על גאי הינדלי במחיר עזיבת קליידרמן המוביל השתלמה .
היום שוב תיאו גוגנהאגן שוב בעזרת דניס שמכתיב קצב טיפוס מטורף ןמפרק את כולם חוץ מתיאו והינדלי שיושב על תיאו.
כשדניס מסיים את חלקו תיאו רץ קדימה רק הינדלי נשאר איתו.
הפעם תיאו עובד נכון ולוקח את הקטע .
סוף קטע 20 נשאר מחר קטע נגש אישי 15 קמ.
לשני המובילים זמן זהה .
מאחור קליידרמן ב 1:35.
יכול לנצח לקחת 7 שניות לקילומטר על שניהם ?
שאלה למומחי נגד השעון .
 

elsanto

Member
הולטה ביום המנוחה הגירו נגמר .
מי שהספיד את סקיי שיחשוב שוב.
סאן ווב עשו הכל נכון הכי טוב שאפשר לא הספיק....
יומבו כולה הועזבה מהמירוץ.
סקיי איבדו את המוביל .
סיימון ייטס עף על קורונה .
ועדיין היה מירוץ נהדר .
בית ספר למירוצי אופניים .
הכל הגיע להכרעה במגש ביום האחרון.
לגיאוגהגן היה מכוון באוזניה
שהיה אלוף עולם
להינדלי לא.
סקיי השתמשו בכל היתרונות שבנו בחוכמה.
ונעזרו בתקציב הכמעט בלתי מוגבל שלהם.
סאן ווב השתמשו בשכל ובמה שיש .
יומבו ואוריקה היו בחוץ.
אז לסקי שהובסה בטור יש כרגע ניצחון בגירו והובלה בוולטה .
קבוצה גמורה?
לא חושב...
 
למעלה