גלולת Given Imaging- זקוקה בדחיפות לעזרתכם!

גלולת Given Imaging- זקוקה בדחיפות לעזרתכם!

שלום רב לפורום. אמי, אישה בשנות החמישים לחייה אמורה לקחת מחר גלולה בשם גיוון אימג'ינג - גלולה בעלת מצלמה שמצלמת את המעיים (כך הסבירו לה). היא חוששת.. תשמח מאוד לשוחח עם מישהו שעבר בדיקה שכזו שיוכל לספר לה על התהליך, סיבוכים, כמה זה יעיל. אני מודה מקרב לב !! [email protected] מייל שלי. 052-478-3003 נייד של אמי. שמה צביה.
 

שרית(^_^)

New member
שאלתך אינה קשורה לנושא הפורום

פורום זה מיועד לחולי כליות, מטופלי דיאליזה ומושתלי כליה. עם זאת, יתכן שלמישהו מחברי הפורום יש במקרה נסיון עם בדיקת הקולונוסקופיה שעליה שאלת. בנתיים, לא מתוך נסיון אישי, אני מצרפת לך רשימת יתרונות וחסרונות של הבדיקה: יתרונות הקפסולה האנדוסקופית בהשוואה לטכנולוגיות קיימות: יכולת גילוי מקור דימום במעי הדק באזורים אליהם לא ניתן להגיע בשיטות המקובלות (גסטרוסקופיה, אנטרוסקופיה, קולונוסקופיה). הקפסולה מאפשרת הדמיה עד לרזולוציה של 0.1 מ"מ. עובדה זאת מגבירה את הסיכוי לגילוי מוקדם של פתולוגיות. ממחקרים שבוצעו עד היום עולה כי ה-Diagnostic Yield של הקפסולה הוא למעלה מ- 70% לעומת כ- 40% בממוצע בכל השיטות האחרות. הבדיקה אינה פולשנית, נוחה, במהלכה יכול הנבדק להמשיך כרגיל את שגרת יומו. ישנם פחות סיבוכים ותופעות לוואי יחסית לחלופות. אין צורך להשתמש בחומרים מרדימים או מטשטשים. חסרונות הטכנולוגיה: אי יכולת לקחת ביופסיה תוך כדי תהליך האבחון, בניגוד לחלק מן השיטות האחרות. פענוח הסרט גוזל כשעה וחצי מזמנו היקר של הרופא. הבדיקה יקרה משמעותית ביחס לשיטות המקובלות כיום.
 

miko007

New member
נהדרת לבדיקה

במסגרת לימודי, כתבתי עבודת מחקר עם מפתח הגלולה, לביצוע סקירה היא נהדרת... רק לשים לב שאסור למושתלי כלייה לשתות חומרים זרחניים שייראו כביכול יותר טוב בצילום!!! במקרה שאין תוצאות חד-משמעיות בבדיקה מומלץ לעשות בדיקה פולשנית
 
למעלה