גל גדות בעטה במוסכמות ובחרה שלא ללבוש נעלי עקב לשטיח אדום

Berethor

New member
גל גדות בעטה במוסכמות ובחרה שלא ללבוש נעלי עקב לשטיח אדום

"אירוע הכולל שטיח אדום הוא הזדמנות מצוינת להפגין טעם טוב באופנה, ולהוסיף לרזומה לוק שכולם ידברו עליו. יש כוכבות שמעדיפות לשלב את זה עם סטייטמנט אופנתי או פמיניסטי, ויש כאלה שפשוט מעדיפות שיהיה להן נוח באירוע המלחיץ והחשוב בקריירה שלהן. כזו היא גל גדות. השגרירה שלנו בהוליווד פקדה בסוף השבוע האחרון את Pantages Theatre שבלוס אנג'לס, לבכורת הסרט "וונדר-וומן" בכיכובה. בשמלת ז'יבנשי אדומה, תכשיטי טיפאני אנד קו, שיער אסוף ואיפור טבעי היא נראתה מעולה - אבל מדורי האופנה מסביב לעולם התעסקו בעיקר בדבר אחד - איפה לעזאזל העקבים?"

"הכוכבת הישראלית בחרה לבעוט במוסכמות, ולהגיע בסנדלי זהב שטוחים. היינו רוצות לחשוב שמדובר לפחות בדגם מקולקציית הקיץ מבית אחד ממותגי-העל, אך מסתבר שאלו סנדלים שנרכשו ברשת אלדו העממית בארה"ב ב-50 דולר כלומר 180 שקלים. מה תגידו על זה?"

http://fashion.walla.co.il/item/3068299

"גל גדות השאירה את הוליווד פעורת פה כשהגיעה אמש לשטיח האדום של בכורת סרטה "וונדר וומן" בנעליים שטוחות, רחמנא ליצלן. קוד השטיח האדום של הוליווד הלא מכתיב שמלות מפוארות, איפור ושיער מתוקתקים וזוהרים ונעלי עקב אימתניות. ואכן, המהלך הנועז הזה של גדות לא עבר בשתיקה, בראיונות על השטיח האדום הרבו לשאול אותה על הבחירה בנעליים שטוחות. גדות ענתה בדיפלומטיות שככה פשוט יותר נוח לה, אבל מי שעוקב אחרי מעלליה של וונדר וומן בשבוע האחרון יודע שזה לא כל הסיפור."

"לאירועים שמהם היא לא הבריזה היא הגיעה אך ורק בנעליים שטוחות, כשבעלה לצדה, מחזיק בידה ומסייע לה ללכת (כנראה שמקל הליכה או קביים קצת פחות מתאימים ללוק של וונדר וומן). גב תפוס אינו נחלתן של גיבורות על וכוכבות הוליוודיות בלבד. רובנו סבלנו או נסבול מכאבי גב מתישהו בחיינו. אז מה אפשר ללמוד מוונדרוומן על ההתמודדות עם גב תפוס? פנינו ללירון שליי, פיזיוטרפיסטית בכירה, במחוז שרון שומרון של קופת חולים כללית, כדי לברר."

לירון שליי: "עקבים זה אחד הדברים היותר רעים שאנחנו יכולות לעשות לגוף שלנו. זה מאוד משנה את היציבה ואת כל התנועתיות של הגוף. אם הגוף שלנו עדיין לא לגמרי היה מותאם להליכה על שתיים, זה מחמיר את זה עוד יותר. זה רע לכפות הרגליים, לקרסוליים, לברכיים וגם לגב. זה הדבר הראשון שאני אומרת לנשים שמגיעות אלי עם כאבי גב: לרדת מנעלי העקב ולעבור לשטוח. רצוי לבחור בנעל ספורט שתומכת ברגל."

http://healthy.walla.co.il/item/3068495



 

גאיה1323

New member
היחס האובססיבי של הוליווד לבגדי נשים הוא על גבול הגרוטסקה

חלאס שחררו, זה כולה בד שאנחנו שמים על הגוף
ועוד קיבינימט, איך יש מוסכמה אחידה בנוגע ללבוש של כולן שאם מישהי מחליטה לסטות ממנה עשר סנטימטר עושים מזה רעש גדול. לא חשוב שהיא אחרי לידה, לא חשוב שהיא גבוהה, לא חשוב שום דבר. עקבים וזהו.
 
למעלה