גל"צ: צהל הרג 14 פלסטינים...

גל"צ: צהל הרג 14 פלסטינים...

רובם (!!) מבוקשים. ...והיתר - ילדים (בני 8 ו-15). אוי, באמת סליחה, מה לעשות, הם הסתובבו שם... שמתם לב כמה ילדים נהרגו "לא בכוונה" בשבועות האחרונים, בשם החוק הצדק והשמירה על כולנו? ולא, אני לא תומכת בטרור ואני יודעת שגם הם הורגים לנו ילדים. אבל אצלנו זאת המדינה שהורגת אותם, ועוד בשמי!!
 

תירונה

New member
../images/Emo65.gifעדלידע או מבצע צבאי

כשהגעתי לחולון הבוקר לא הבנתי מה קורה - המון כוחות צבא ומשטרה -שוטרים עם אפודים כתומים, אפורים ועוד כל מיני מדים של צבא ומשטרה- הרדיו פתוח על גלי צה"ל ולא מדווחים על משהו חריג - הדיווח על מה שאת שמעת עובר לי על יד האוזן - כי אני כנראה רק כך "שורדת" - ואני חוששת שרבים כמוני - אבל כאן הרגשתי שנכנסתי לאזור מסוכן, כמובן שדי מהר נזכרתי שהיום פורים ובחולון עוד מעט תצעד העדלידע ההרגשה המנוגדת הזו מלווה אותי כל היום - איזה פרדוכס!!
 
לדעתי את "קצת" טועה בזה שאת אומרת

שצהל הרג ילדים פלסטינים בטעות---הילדים שמסתובבים שם פשוט משמשים כמגן לטרוריסטים שיורים על החיילים שלנו---הם לא נמצאים שם בטעות או במקרה ממש לאאאאאאאא-- אז בבקשה לשים לב למה שאת אומרת אני במקרה יודעת זאת ממקור ראשון- כל מי שנהרג נהרג בשוגג--למעט הטרוריסטים שיורים על החיילים שלנו-- הקם להורגך השכם להורגו!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה