גם אני הייתי "בסרט" הזה

vered4

New member
גם אני הייתי "בסרט" הזה

ברכות לפתיחת הפורום. במהלך החלק הקשה של הנסיונות, הגעתי למטפלת בתמציות פרחי באך. היא אמרה לי שכאשר אנחנו במצוקה, הגוף דואג קודם כל לעצמו, ומטפל פחות בדברים הלא הכרחיים לקיומו. הריון נמצא בקטגוריה הזו. הטיפול מאוד עזר לי, נפתרתי ממועקות ולחצים, ואני מאמינה שהיה לו חלק חשוב בהבאת זאטוטינו לעולם.
 
לורד...../images/Emo141.gif

הי ורד, ראשית תודה על האיחולים. שנית, כיוון שהפורום חדש לגמרי, אודה לך ממש מכל הלב אם תכתבי הודעה מפורטת על נסיונך בטיפול המוצלח בפרחי באך והתאוריה של המטפלת שטיפלה בך. אני מעוניין ליצור מצב בו בקטגוריות המאמרים תחת התמודדות יהיה כמה שיותר חומר רלוונטי לנשים וזוגות שחוו אובדן מנסיונם של אלו שהצליחו להתגבר כל אחד בדרכו. הטיפול באמצעות פרחי באך אינו מוכר לי ולכן מאד חשוב לי אם תוכלי לפרט כמה שיותר... מה עושים בטיפול? איך הוא מתבצע? מה עזר לך הכי הרבה לדעתך? ועוד כיד הדמיון הטובה . מבטיח לתת מקום של כבוד להודעה שלך! .
ממני, תמיד איתנו. נ.ב. - בנוסף לטיפול בפרחי באך, אם יש עוד עצות שרלוונטיות , נשמח לשמוע.
 

vered4

New member
גוף ונפש

אל הטיפול בתמציות פרחי באך, הגעתי כי הרגשתי מאוד לחוצה, היו לי תופעות של כתפיים תפוסות וכאבי ראש. אני החזקתי "פאסון" ותמיד התנהגתי כאילו הכל בסדר, ופשוט כבר לא החזקתי מעמד. היא טפלה בדברים שהיא זיהתה אצלי, כצורך בשליטה, וטענה שהגוף "משחרר" איפה שהוא יכול ולכן מפיל. הטיפול עצמו כולל פגישה פעם בשבועיים שלושה, אבחון של מה שהיא מרגישה שצריך לטפל בו, ואז טיפול בנטילת התמציות. לא לכל אחת זה יהיה כמו אצלי, אבל אני מאמינה, שמאחר ובמהלך הטיפול, השתחררתי מתופעות פיסיולוגיות אחרות, כמו אלרגיה שהלכה והחמירה, גירויים בגוף ונשירת שער (שגם הן תופעות של שחרור של הגוף), זה השפיע גם על היכולת של הגוף להחזיק הריון. בנוסף, למרות שכל הבדיקות היו תקינות, הזרקתי חומר נגד קרישת דם (קלקסן) כל ההריון, שבוע לאחר שהפסקתי את הזריקות, התינוק האט מאוד את קצב צמיחתו, אושפזתי לשמירת הריון, ומיד כשנכנסתי לתשיעי יילדו אותי. פרטים על תמציות פרחי באך, אפשר למצוא באתר של "באופן טבעי".
 

vered4

New member
הבהרה קטנה

למרות שבאתר יש הכי הרבה חומר שמצאתי על פרחי באך, לא טופלתי אצל אף אחד משם. אבל אני בטוחה שהם יכולים לעזור. באתר של מטפלי צ´י חי יש עוד פרטים על מטפלים בעיקר.
 
למעלה