גם אני כאן

דנה115

New member
גם אני כאן

ואוו... חבל שלא ידעתי על קיום הפורום לפני חצי שנה- זו הייתה שנה קשה- גירושין, התפטרתי מהעבודה, מעבר דירה, בקיצור להתחיל מאפס.. האמת היא שגם היום יש לי את "הדאונים" שמגיעים בלי התראה .אני שמחה שאני יכולה לשתף אתכן וסתם לשפוך את הלב.. אני מרגישה ש"וואלה" כן אני מתחילה מחדש, אומנם עדיין לבד אבל מקימה עסק משלי , וזה כיף כי כל האנרגיות מופנות לשם ומרגישה הרבה יותר חזקה מלפני נגיד חצי שנה... זהו בנתיים ובהצלחה לכל ה- statים .....
 
את ההוכחה החיה...

לכך שעם כל הקושי והעצב ואולי גם הוא הטריגר, הוא הוא שעם הגב לקיר, את קמה, מתחזקת חושבת קדימה והלאה. כל הכבוד לך את השראה להרבה אנשים כאן. שתפי אותנו עוד. בהצלחה בעסק!! (מותר לשאול איזה סוג?)
המשך שבת נפלאה.
 

גריפון

New member
לא מעטים מאיתנו כאן עברו את זה

בגירסה אישית כזו או אחרת. מוכר לנו, דרלינג. מבינים טוב טוב על מה את מדברת. מה, שנגיד "מה שלא הורג אותך, מחזק אותך" וכל הג'אז הזה? בטח נמאס לך כבר לשמוע את זה. צריך את הזמן, ואת התמיכה. אז הזמן הוא שלך, ותמיכה יש לך כאן בשפע. ודאונים... רק לא לפחד מהם. אפשר לעשות איתם כל מיני דברים, אבל אני לא בטוח שבא לך לקבל עצות עכשו, זה כל כך דבר של בנים כזה... תבואי פה. ספרי, תמכי באחרים, תבכי, נגבי לאחרים את הדמעות, תצחקי על הסיפורים שלנו ועל אלה שלך. בשפיל זה אנחנו פה.
 
למעלה