גם אני כאן

Elishabb

New member
גם אני כאן

שלום חברה - אז עזבתי אותכם לכמה שעות וכבר מחוללים מהומות? סתם....... האמת היא שהדס שיתפה אותי בלבטיה לגבי המעבר לתפוז. כאן המקום לגלות שבעיקבות הלבטים ערכתי בדיקה וגיליתי כמה דברים מדהימים. מתברר שלוואלה יש "פח זבל" של פורומים סגורים שאינם מתועדים יותר בתפריטים של וואלה. פשוט !!! - מישהו החליט לסגור את הפורום וכל ההשקעה של הקהילה יורדת לטמיון. נראה לי שזה יותר מחוצפה. באחד מהפורומים הסגורים מצאתי את מכתבו של "סמי פוליטורה", דמות ססגונית בפני עצמה, למנהלים של וואלה בנושא הקנין הרוחני של משתתפי הפורום. לכל המתענינים בנושא הפורומים כתופעה תרבותית, אני ממליץ לקרוא בעיון את המכתב אותו אני מצרף. לאור תמונת המצב שגיליתי, אני מברך את הדס על ההחלטה האמיצה. לא פשוט לעזוב בית ולנדוד למקום אחר כשאתה מגיע למסקנה שרמת השירות שתקבל הקהילה עלולה להפגע. אז כמתנה לפורום החדש אני מצרף את הכתובות לארכיון הקבצים ולמאגר הקישורים שעברו כמובן יחד עם הדס. סוד קטן שגם אותו הגיע הזמן לגלות. אני בטוח שלא שמתם לב לעובדה שהמאגרים יושבים בכלל על שרת "תקשוב דרום". כל מה שההיתי צריך לעשות זה לשנות את הכותרת והופ - עברנו דירה. בהצלחה לכולנו אלישע
 
תודה אלישע, תודה ../images/Emo20.gif

ושימו לב שהקישורים כבר מופיעים בטאג ליין- בראש הפורום
 

toy toy

New member
קראתי לעומק את מכתבו של סמי...

אני לא מאמינה... האם תתכן כזו התייחסות לחומרים... תמכתי בהדס ובמהלך שלה גם לפני שקראתי את המכתב, אך לאחריו אני מורידה בפניה את הכובע.
 

prieln

New member
תודות ומספר בקשות

תודות בשם כולם על כל העזרה הנמרצת, ממנה הספקתי להנות גם כשהתחלתי את ההשתלמות שהעברת באילת, שנאלצתי להפסיק מסיבות עומס יתר (מוכר?!) ובקשה/עצה - הקישורים נהדרים אך הם נפתחים באותו חלון והעיקר שומרים את הכתובת של שרת המקור בשורת הכתובת. שני דברים שנראה לי שכדאי לשנות. המשך עשיה פוריה! נחמה פריאל, אילת.
 

Elishabb

New member
שחכתי דבר

לחצו על השם שלי (Elishabb) ותגלו........... אלישע
 
למעלה