גם אתם חושבים שביבי צריך להתפטר?

inbaryyy

New member
גם אתם חושבים שביבי צריך להתפטר?

חברים, אני חייבת לומר לכם בשיא הכנות שנשבר לי מביבי. הוא פשוט מבלף ומשקר, זה מוגזם ומיותר! התנהלות לקויה באסון הכרמל, הוא הפקיר אותנו, הפקיר את המדינה. פשוט בושה....נמאס כבר.....בבקשה חתמו על העצומה ועזרו לי להפיץ, אי אפשר יותר, צריך מישהו שינהל את המדינה כמו שצריך. זה הזמן שלנו לצעוק את צעקת הציבור המתוסכל......
 

ביל בול

New member
תיסכול אינה תוכנית עבודה,

מה התחליף ? ולגופו של מקרה / בעיה, הסיפור החשוב [לא העצוב] של השריפה הינו חוסר היכולת של 'רשות הכיבוי', הרשות לא יודעת להתמודד נכון עם השריפה, וזה מעיד קודם כל עליה, אח"כ על הציבור שלא מבין זאת, ורק אח"כ על הדרג הפוליטי, אותו ה'ציבור' גם לא יתן לי לשנות הסיפור שיש לו בראש.
 

orlanlev

New member
סליחה?! הרשויות אשמות?

למה מי ממנה את השרים אם לא ראש הממשלה? ביבי נתן (שוב) את משרד הפנים לאלי ישי שלא עושה כלום חוץ מלקדם את האג'נדה של עצמו. אם ביבי באמת רוצה לקחת אחריות - שיתפטר. הוא, כראש ממשלה, כמנהיג, כאדם - נכשל!
 

ביל בול

New member
קשה להתמודד עם קלישאות,

האמת היא [בדגים אני לא מבין] כי נציגנו באים מהאוכלסיה,זה מה יש. וגם אם בראש יהיה מישהו משהו,הוא לא יחליף העם. במפעל אם מחליפים מנהל,זה יכול להצליח,כי הוא יכול להחליף עובדים בלתי רצויים.
 

ביל בול

New member
אם אתה רוצה לכתוב על 'אחריות'

אין לי מה לתרום לדיון, אם אתה רוצה לדבר על הכשל שהתגלה, אז הכשל הינו הכשל של עובדי הכיבוי , האחראים על הכיבוי, ואין הבדל בתיפקוד בתקופות של רבין ....ביבי..... וגם אם תעירי את בן גוריון או צרציל,דבר לא ישתנה,כשלא תופסים את הליקוי מאורות ברשויות הכיבוי.
 
למעלה