גם השבוע שידרו לנו לקט..

JasmineFlower

New member
גם השבוע שידרו לנו לקט..

וגם השבוע בחרו קטעים מעולים! רק חבל שלא היו קטעים חדשים. ספיר קצת חסרה וסמלת נטלי הפגיזה (שוב). בא לי לדבר קצת על הדמויות.. אילו דמויות של כל שחקן אתם הכי אוהבים? עם מי הייתם רוצים שיעשו "Face Off" (פייס אוף זה עימות, להביא את המקור להתארח מול החיקוי, כמו בעונה הקודמת שעופר שכטר עשה עם "יודה לוי טן טן!" ) אני באופן אישי הייתי מקבלת בשמחה את דנה ספקטור, ליטל שוורץ, צביקה פיק ורולידר
את מי אתם? אני גם אוהבת את הדמויות החדשות של העונה (ספיר ושמרית במיוחד) וכיף שלא זנחו לי את נעמי ובני למרות שאין איתם מערכונים. קצת לא אוהבת את "הישראלים בחו"ל" עם הנודניק..
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
האמת שקצת נמאס מלקטים שיחדשו קצת!

אישית אני אוהב כמעט כל דבר ששני כהן עושה, החיקוי שלה בתחילת העונה לגילה אלמגור היה קורע וכמובן שגם החיקוי של ליטל שוורץ הורס. דווקא את ספיר אני פחות אוהב והדמויות האלה שחוזרות על עצמן שוב ושוב נוטות לעצבן אותי בשלב מסויים. כמובן שעימות חזיתי בין שני כהן וליטל שוורץ יכול להיות מצחיק מאוד
גם את הקטע עם חבורת הנערים המשועממת עם הפירסינגים לא ממש אהבתי. ואני לא יודע כמה זה נכון להגיד את זה אחרי שהוא התאבד אבל החיקוי של מיקי גבע לדודו טופז היה אדיר. חסרים לי שני הזקנים מהעונה שעברה שפשוט קרעו אותי מצחוק.
 

JasmineFlower

New member
תקשיב OrEl74, אם קמת על הצד המבאס שלך הבוקר

זה לא ענייני לא עניינה ולא עניינינו!
תכלס, כן, כשהם חוזרים על עצמם בלי פאנצ'ים חזקים זה די מתחיל להעיק.. ואני מסכימה איתך, ואני אגיד את זה פשוט פשוט פשוט: אנשל ויעקב למלוכה!
 
למעלה