גמילה מחיתולים - גיל 3

הילה2811

New member
גמילה מחיתולים - גיל 3

שלום רב,
בני בן 3 וחודשיים. לפני כ- 3 חודשים התחלנו תהליך של גמילה מחיתולים לאחר שאותת שהוא מוכן וגילה רצון לשתף פעולה. (אציין כי יש לו אחות תאומה שגמולה כשנה והתהליך איתה היה קצר ופשוט ולכן עכשיו אנחנו נתקלים לראשונה במורכבות).
התהליך לא עבר חלק והוא לא שיתף פעולה כפי שחשבנו, המום פספוסים, המון דווקא, המון פרובקציות סביב זה. בחודש האחרון פתאום היתה קפיצה והוא לא פספס בכלל וגילה עצמאות ואחריות בכל הנושא ואפילו משנת לילה הוא קם בחיתול פחות רטוב מהרגיל (לרב החיתול שלו עמוס פיפי בבקרים).
בימים האחרונים הוא חזר לעשות צרכים במכנסיים. הוא לא מפספס אלא ברור שהוא משתמש בזה ככלי למרוד ולהרגיז. אנו מוצאים את עצמנו מגיבים בצורה שלא היינו רוצים.
אשמח לעצות והכוונה
תודה,
הילה
 

shira1la

New member
שאלה וניסיון לעזרה

היי,
הדבר הראשוןש קפץ לי לראש זה- רגע, רגע, אם יש תאומה שגמולה שנה, אז מה קרה איתו בזמן הזה?
תאומים זה הרבה פעמים מקור להשוואה (אחים באופן כללי זה מקור להשוואה אבל תאומים על אחת כמה וכמה). ניסיתם איתו גם ולא הצלחתם? היו תגובות מצידו לגמילה של אחותו? שאלות חשובות שבעיניי חשוב לתת עליהם את הדעת כי עכשיו הניסיון הזה של המרד וההרגזה יכול להיות קשור לזה. מה את אומרת?

לדעתי מה שחשוב זה קודם כל להבין מה המקור, למה לדעתך את חושבת שהוא רוצה להרגיז פתאום?
ושנית, להגיב בהתאם. לא לכעוס עליו ולהגיד לו תינוק או משהו כזה (אפילו שמלא פעמים זה בלתי נשלט :/ ) ולספור עד עשר... תתאמו נוסח קבוע שאיתו אתם מגיבים כי בסופו של דבר הפידבק שהוא מקבל מכם זאת הדרך שבה הוא לומד. ואם זה באמת עניין של הרגזה והוא רואה ש"מצליח" לו והוא אכן מרגיז אתכם, אז הוא ימשיך. תגלו איפוק, ומאמינה שזה יתמתן.
מצרפת לך משהו שמסביר איך להגיב נכון או לא נכון בגמילה, ובכלל למה יש רגרסיות...
זה מתסכל, אבל באמת באמת שיש את זה אצל כולם.

בהצלחה.
 
למעלה