גן טרום חובה

גן טרום חובה

אני מוכרחה לשתף ולשאול מאתמול אני מסתובבת כסהרורית... בתי שובצה לגן טרום חובה ששמעתי שהגננת בה היא לא מוצלחת בלשון המעטה. תובענית, דרשנית, לא חמה ומכילה. בתי היא ילדה מיוחדת.. (כמו שכל אמא היתה אומרת על ילדיה) אבל כוונתי היא שהיא ילדה מאד לא קלה. עם חרדות רבות, התפרצויות זעם (בעיקר בבית) קשיים במעברים בין סיטואציות, עם התפרצויות בכי לשמע קולות שלדבריה הם חזקים.. מאד מופנמת, מתקשה להתחבר עם אנשים.ועוד יתכן (או שלא) וזה בשל היותה מאומצת.. היא ילדה מאד רגישה..הסטוריה לא קצרה מאחוריה. בנוסף היא ילדה מאד קטנטנה לגילה מה שאולי עוד תורם לדמויה העצמי... מה שהיא זקוקה לו זה דמות מכילה, שתיתן תשומת לב מיוחדת, ותהיה אמפתית וקשובה לצרכיה. בישוב אמרו שתהיה יכולת ערעור על החלטות ועדת השיבוצים. שמעתי כבר על המון תלונות שטוענים שהועדה לא התחשבה כלל בבקשות (מדובר על ישוב קטן לא משהו עירוני גדול... ואני מודעת לקושי להתחשב בכולם) ומאידך שמעתי שבגלל שיש הרבה ערעורים הם יקבלו מקרים חריגים ביותר ביותר.. (מה זה אומר-אין לי מושג) אני רק יודעת שאני לא רוצה לשלוח אותה לגן שם. אני בלחץ גדול. יש למישהו רעיון?
 

mickya

New member
לסקובידון שלום

מנסיוני הרב אני יודעת שאמהות יודעות מה טוב לילדיהן, המשיכי לבדוק, שמעי עדויות של הורים ואם תגיעי למסקנה שאת צודקת אל תתביישי לדרוש שיבוץ הולם. ילד זה לא ניר שמתייקים. ולילדה כמו שאת מתארת צריך גננת מכילה שתקבל ותעצים את הילדה. בדקי וקבלי את ההחלטה הנכונה. בברכה ד"ר מיקי אברמוביץ
 

זהבה נ

New member
היי סקוביבון שלום לך שוב../images/Emo140.gif

אני ממליצה לך כהמשך להמלצה של דר' מיקי אברמוביץ (אגב, היא יועצת מכובדת אצלנו כאן בפורום). לבקש ועדת העברות ברשות המקומית בכתב ולבקש להיות מוזמנים ביפני הוועדה, לנמק את הבקשה כראוי בכדי שהנימוקים יגובו בסיבות מקצועיות התומכות בהעברה שלה מהגן שיהא רשומה בו אל הגן האחר. עליך לקחת בחשבון- מיחד, לא בטוח כלל שהבקשה שלכם תתקבל ומנגד, יש לך ילדה עם צורך מיוחד במינו והוא סיבה מספיק טובה לבסס עליה טיעון לבקשה. בהצלחה לכם ושובי לכאן על מנת שנקבל ממך עדכונים.
 
האם בכל ישוב חייבת להיות ועדת העברו

העברות? לא ניראה לי שיש אצלינו אבל מחר אני מגישה את המכתב עירעור ביחד עם המלצה מהגננת של השנה ונקווה..
 

זהבה נ

New member
כן בכח יישוב חייבת להיות ועדה

להעברות תלמידים מאוזר רישום אחד לאחר, כי בכל הארץ פועל כבר זמן רב נושא אזורי רישום הנקבעים על פי אזור המגורים והכתובת. בהצלחה לך בערר ואל תשכחי לשוב ולעדכן אותנו.
 
ראשית כדאי שהילדה תעבור אבחון.

אני לא מאבחן מקצועי וגם אם הייתי, סיפור מקרה קצר באינטרנט לא היה נותן לי מספיק מידע לקבוע משהו רציני. בכל מקרה, נראה לי שכדאי שביתך תראה אנשי מקצוע שיחליטו אם יש לה בעיה ומה היא. אם יהיה אבחון, יהיה טיפול (ויתכן שבמיוחד בגילה אפשר לטפל בהצלחה) ותהיה אפשרות קלה יותר להגן על האינטרסים שלכם בועדות שונות.
 
למעלה