גן עירייה - דחוף מאוד

erana28

New member
גן עירייה - דחוף מאוד

זה פשוט טרוף אין לי מושג מה לעשות , אני אתחיל מהתחלה הילדה שלי בת 3 שנים עולה לגן עירייה , אני עובדת משרה מלאה עד שעה 16:30 ואין לי אפשרות להתגמש בשעות העבודה , השנה הקרובה (הרגע דברתי עם מנהלת הגן) הגן יסגר בשעה 13:30 ורק כנראה ולא בטוח (אחרי החג סוכות ) יהיה צהרון עד שעה 15:30 כלומר אני לא אספיק בשום אופן להגיע לגן לאסוף אותה ועכשיו אני צריכה לשבור את הראש בלחשוב על עוד תשלום נוסף עבור מטפלת בשביל השלמת השעות ...מה עושים ? האם קיים צהרון עד שעה 17:00 ? השנה היינו בנעמ"ת אין לי מילים עד כמה שנהנינו , הייתה לי שנה כל כך שקטה ונעימה! מה אתם עושים במצבי עם גן העירייה? תציעו לי אולי פתרון הולם יותר? ואין לי מישהו במשפחה שיכול לעזור לי !help תוגה רבה
 

erana28

New member
תודה לך ,

הנקודה היא שאני לא יצטרך להגיע לאסוף אותה מהגן ולעבירה לצהרון למקום אחר כי אין לי אפשרות כזו וגם אין מי שיעשה זאת במקומי, אנחנו מבאר שבע ורשמו אותנו לפי איזור מגורים לגן לגיל הרך לכן אני חייבת צהרון באותו הגן , מקווה שיסתדר הצהרון אבל הבנתי שזה תלוי מאוד בכמות הילדים ואם לא תהיה כמות מספקת של ילדים לא יפתחו צהרון בכלל . יום טוב.
 

דרז

New member
אני מקווה שתמצאי פתרון

האמת שכאן שואלים אותנו מראש אם אני רוצה גן שיש בו צהרון או שזה לא משנה. בהרשמה לשנת הלימודים הבאה, תבקשי לרשום לגן שיש בו צהרון.
 
בהרבה מקומות מופעלים צהרונים

חפשי פרסום בעיתונים מקומיים או שאלי חברות, שכנות מה הן עשו... ניתן לדעתי לברר גם במחלקת החינוך בעירייה בהצלחה
 

לונגל

New member
יש כיתות גן של ויצו = גן+ צהרון עד 16:30

תבררי אם יש אצלכם כיתת גן בויצו מקווה שעזרתי
 
למעלה