גנץ, זה הרגע להוכיח שיש לך בכל זאת חוט שדרה ..

  • פותח הנושא ainy
  • פורסם בתאריך

ainy

New member
גנץ, זה הרגע להוכיח שיש לך בכל זאת חוט שדרה ..

ציטוט מוואלה: "בליכוד מעכבים את ההצבעה על החוק הנורבגי בעקבות דרישת רה"מ לבצע שינויים בהסכם, כך שיקנה לו הגנה במקרה שבג"ץ יפסול את כהונתו כראש הממשלה החליפי. למרות זאת, ח"כ גפני הורה להניח את ההצעה על שולחן הכנסת" זה הרגע בו גנץ צריך לומר כי הסכמים יש לכבד ולא להתכופף לגחמות של ביבי בתירוץ של ישראל מעל הכל. אם יוביל ביבי לבחירות נוספות, הן באשמתו הישירה בלבד!!! האם יש לגנץ את חוט השדרה להגיד לביבי - עד כאן? .... בקרוב נגדע.
 

צורי80

New member
חלק מההסכם הוא שנתניהו יהיה ראש ממשלה חלופי בעוד שנה וחצי

כדאי לסגור את הפינה הזאת עכשיו, כי אם גנץ יחכה שנה וחצי ואז בג"ץ יפסול את זה, נלך לבחירות וגנץ לא יהיה ראש ממשלה (אולי ראש ממשלת מעבר, שאחריה כחול לבן כנראה לא תגיע למספר דו ספרתי).
 

ainy

New member
חלק מההסכם הוא שהתערבות בית המשפט תוביל לבחירות ....

בכל סיטואציה שלא מסתכלים עליה גנץ מתגה מבחינה פוליטית פשוט שלומיאל לא יוצלח שלט מבין הרבה בין ימינו לשמאלו ומאבד נכסים פוליטיים, ערכיים וציבורים וביבי יודע לנצל את זה .... הממשלה הקלוקלת הזו לא עושה שום דבר כדי להציל את ישראל מו הקורנה פשוט כי אין צורך להציל את ישראל מהקורונה, הממשלה הזו עושה "יופי של עבודה" בקלקול מידות ובגילוי הצד המכוער ביותר שמתעורר בתוך פוליטיקאים חסרי יושרה ציבורית ואישית והיא סוחפת אנשים שנדמה שהם ישרי דרך אל בעיטה בכל עיקרון שהבטיחו למען כיסא בכנסת. כחול לבן שביקשה להראות דרך אחרת ונקיייה בפוליטיקה הישראלית הופכת להיות הגורם המזהם ביותר שלה ואנשיה איבדו כל זכות מוסרית להיות מנהיגים במדינת ישראל ...
 

צורי80

New member
גנץ צוחק בינתיים על כולם

בינתיים הוא שר ביטחון וצפוי להיות ראש ממשלה (גם אם לא יהיה, שר ביטחון הוא כבר) הממשלה הזאת ממשיכה את ממשלת המעבר בהצעדת ישראל לאחד המקומות הטובים בעולם מבחינת קורונה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל ניהול הקורונה לא עבר לפיקוד העורף

הוא ממשיך להיות בידי משרד הבריאות ובעוד ישראל כ"ץ צריך לעשות את העבודה השחורה של שיקום הכלכלה שעלתה לביבי בזמנו לירידה ל-12 מנדטים שגם שם המנדט ה-12 בזכות הסכם עודפים ואדלשטיין צובר את הקרדיטים על המאבק בקורונה. מה שאומרים שניים או במקרה הזה שלושה גדעון סער, ישראל כ"ץ וניר ברקת רבים והרביעי יולי אדלשטיין זוכה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל בהסכם נקבע שאם בג"צ פוסל הולכים לבחירות

כשגנץ ראש ממשלת מעבר, בו ניתן לו שגם לבן גוריון הייתה הפסקה כשמשה שרת כיהן כראש ממשלה שנתיים אז שלביבי יהיה כמה חודשים חופשה (במידה ועד אז לא יורשע במשפט) כדי שלא יקטרו על קדנציה רצופה ארוכה מדי וכדי שיש עתיד לא תוכל להגיד "אמרנו לכם, מילה של ביבי היא לא מילה ואולי זה גם יעזור לגנץ בחלוקת המנדטים בין כחול לבן ליש עתיד.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
גנץ לא מתאים לכלום

הוא כבר מתחיל להבין שהוא לא מתאים לתפקיד ראש הממשלה, אז מנסה נתיב אחר
 
למעלה